Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Podmorska Świątynia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege poradnik Onimusha 3: Demon Siege

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

Okręt i Teleporter - dziwne zestawienie. - Podmorska Świątynia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Okręt i Teleporter - dziwne zestawienie.
Drzwi zamknięte. Ako na pewno wie, co mówi! - Podmorska Świątynia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Drzwi zamknięte. Ako na pewno wie, co mówi!

Znikamy w jasnościach, po to, aby pojawić się w cutscence. Okazuje się, że przeciwna część Teleportera jest ustawiona w krytym doku, a w nim stoi okręt żaglowy. Ako natychmiast go rozpoznaje, jako ten, na którym był Jacques Blanc. Postanawia szybko przemieścić się pomiędzy strefami czasu i tu niespodzianka - jej zdolność nie działa! Jakie z tego wnioski? Chwilowo brak. Na razie trzeba sprawdzić, gdzie naprawdę jesteśmy. Po wejściu na pokład okazuje się, że drzwi do kubryka są zamknięte, wobec czego trzeba dalej szukać elementów tej dziwnej historii i Jacques'a przy okazji.

Okręt żaglowy pod dachem?! - Podmorska Świątynia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Okręt żaglowy pod dachem?!
Drzwi od kubryka zamknięte, więc, o ile Ako się nie myli Jacques jest w pobliżu. - Podmorska Świątynia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Drzwi od kubryka zamknięte, więc, o ile Ako się nie myli Jacques jest w pobliżu.

Po przejrzeniu doku udajemy się w stronę jedynych drzwi znajdujących się w tym pomieszczeniu. Pokonując je, trafiamy do następnego pomieszczeniu mającego kształt okrągłej rotundy, na której obwodzie znajduje się wiele drzwi. Niektóre z nich są dostępne po wejściu na schody, inne są tych schodów pozbawione. Mamy tu save i szkatułkę, a w niej TimeFold.

Wielka budowla i po widoku u góry sądząc, jesteśmy pod wodą! - Podmorska Świątynia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Wielka budowla i po widoku u góry sądząc, jesteśmy pod wodą!
Żółty kamień jest na swoim miejscu i schody zostały wysunięte. - Podmorska Świątynia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Żółty kamień jest na swoim miejscu i schody zostały wysunięte.
Tu kamienia nie ma i schodów brak. Trzeba go szybko znaleźć. - Podmorska Świątynia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Tu kamienia nie ma i schodów brak. Trzeba go szybko znaleźć.
Time Folder - urządzenie, które wymaga osobnego opisu - Podmorska Świątynia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Time Folder - urządzenie, które wymaga osobnego opisu.

Po schodach wchodzimy na podwyższenie - centralną część rotundy. Na jej obwodzie umieszczone są trzy wieże, w każdej z nich pali się płomień innego koloru. W wieżach, w górnej ich części są owalne otwory, z których jeden (zwrócony do środka kręgu) powinien być przykryty kamieniem w kolorze płomienia. Kamień taki - w tym wypadku yellow disc jest osadzony w wieży płomienia koloru żółtego. Dzięki temu schody do niego są odpowiednie podniesione, a drzwi dostępne. Pozostałe wieże o płomieniach koloru czerwonego i niebieskiego nie posiadają swoich kamieni, wobec czego i schodów do drzwi brak. Teraz pora na opis użytkowania maszyny o jakże nieskomplikowanej nazwie Time Folder. Wygląda ona niemal tak samo jak save. Służy do przesyłania przedmiotów pomiędzy Samanosuke i Jacquesem przy pomocy Ako i umożliwia nasze przełączanie się pomiędzy prowadzonymi aktualnie bohaterami w różnych momentach akcji. Warunkiem powrotu jest, aby bohater, do którego skierowaliśmy Ako ponownie znalazł się przed Time Folder. Jak to działa? Oto instrukcja:

Stojąc przed Time Folder, uruchamiamy go enterem - Podmorska Świątynia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Stojąc przed Time Folder, uruchamiamy go enterem. U góry widnieje nazwisko aktualnie prowadzonej postaci - Samanaosuke

Strzałkami kierunkowymi w środkowej kolumnie zaznaczamy te przedmioty, które chcemy przekazać drugiemu bohaterowi. - Podmorska Świątynia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Strzałkami kierunkowymi w środkowej kolumnie zaznaczamy te przedmioty, które chcemy przekazać drugiemu bohaterowi.
Poprzedni wybór zatwierdzamy enterem, po czym ponownie strzałkami kierunkowymi określamy ilość przedmiotów, które Ako przekaże partnerowi. - Podmorska Świątynia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Poprzedni wybór zatwierdzamy enterem, po czym ponownie strzałkami kierunkowymi określamy ilość przedmiotów, które Ako przekaże partnerowi.
Wybór zatwierdzamy. W tym momencie wybrany przez nas przedmiot znajduje się w kolumnie pod imieniem naszej dobrej przyjaciółki Ako. - Podmorska Świątynia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Wybór zatwierdzamy. W tym momencie wybrany przez nas przedmiot znajduje się w kolumnie pod imieniem naszej dobrej przyjaciółki Ako.
Pozostaje już tylko podświetlić napis Warp i odpowiedzieć twierdząco na pytanie, czy Ako ma wyruszyć - Podmorska Świątynia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Pozostaje już tylko podświetlić napis Warp i odpowiedzieć twierdząco na pytanie, czy Ako ma wyruszyć!

Nasz posłaniec dotarł do celu! - Podmorska Świątynia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Nasz posłaniec dotarł do celu!

Dodać jeszcze należy, że przedmioty dla Samanosuke nasza Ako dostarcza w roku 1582, a dla Jacquesa w 2004 i to wszystko. Prawie wszystko, gdyż na koniec dla formalności jeszcze podpowiem, że możliwe są przeloty Ako bez przedmiotów na podstawie samej komendy Varp. Obaj bohaterowie są w jednym miejscu, dzieli ich tylko około pięćset lat, ale to przecież drobiazg. Proste jak włos Murzynka Bambo! Od tej pory nasze możliwości gwałtownie wzrastają. Pozostawmy jednak na razie w spokoju Time Folder i przeprowadźmy dokładną penetrację wszystkich aktualnie dostępnych lokacji. Ruszamy!