Katedra Notre Dame - Paryż cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege poradnik Onimusha 3: Demon Siege
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Do tego pawilonu trzeba wejść.
| Drzwi zablokowane żyjącą pajęczyną.
|
Statek do Młocin?
| Po ciemku wszystkie koty są czarne. Patrzmy na napisy nad drzwiami.
|
Wchodzimy na pokład i tu przykra niespodzianka. W stacyjce rozruchowej silnika nie ma klucza, tak więc, póki co, nie popływamy. Idziemy szukać tegoż klucza. Wracamy do pomieszczenia z drzwiami zablokowanymi przez pajęczynę. Teraz UWAGA! - w pomieszczeniu jest ciemno, a ono samo ma kształt odwróconej litery C. W drugim końcu są drzwi prowadzące na zewnątrz, do dalszych kwartałów ZOO. Kontynuujemy marsz, wycinając wrogów w pień.
W tym miejscu znajdziecie mapę ZOO.
| Niezmiernie potrzebny dokument.
|
Trzeba i tak zejść na dół.
| Znajomość mechaniki mile widziana.
|
W trakcie marszu zwracamy uwagę na szkatułki i małe szkatułki Ako, sporo można tam znaleźć. Na początek mapa ZOO. Od razu wchodzimy do okrągłego budynku, parę metrów od szkatułki z mapą. Wewnątrz potężnego basenu znajdują się jakieś urządzenia. Ciekawe, do czego służyły? Jest tu lewar z podwieszonymi pojemnikami. Cztery dźwignie odpowiadają za ich opuszczenie. Zobaczymy, ile kto ma szczęścia...
Dźwignia pierwsza z lewej - jajko niespodzianka, intruz do likwidacji.
| Dźwignia pierwsza z prawej - karabinek bojowy SPS 15 + R.
|
Dźwignia środkowa - lewa: Boat Key. | Dźwignia środkowa - prawa: paskudnik do likwidacji.
|
Po sprawdzeniu pojemników i zdobyciu Boat Key udajemy się do przystani. Rozpoczyna się cutscenka (z małym przerywnikiem w postaci likwidacji dwóch intruzów), którą warto prześledzić. W końcu przybijamy do pomostu i wychodzimy po schodach. Zapisujemy grę, zaliczamy parę walk z potworami Genma, po czym wchodzimy do Boulogne Animal Research Center. Na parterze roślina drapieżna do spółki z pomniejszymi potworami próbuje nas ukąsić, ale likwidujemy wszystkich, po czym otwiera się zejście do piwnicy. Tam też podążamy.