"Mont-Saint-Michel" - Francja cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege poradnik Onimusha 3: Demon Siege
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Barierek wtedy nie znali?
|
Ładny ogród, tylko... co dalej? |
Zapalenie wszystkich pochodni załatwia sprawę na dobre. Klucz do bramy jest nasz.
| Na tarasie.
|
Opuszczamy dziedziniec drzwiami po lewej stronie (w drugim jego końcu), po czym, dzięki Firefly przedostajemy się na taras powyżej. Tutaj mamy do dyspozycji Time Folder i save. Zauważamy dźwignię unoszącą kratę w bramie, uruchamiamy ją, lecz wtedy okazuje się, że mechanizm jej jest niekompletny, gdyż brakuje jednego koła zębatego. Pora go poszukać.
Dźwignia kraty.
| Niekompletny mechanizm.
|
Za drzwiami tarasowymi natychmiast pojawia się kolejna zagadka.
| Głowa bestii - półślepej bestii!
|
Opuszczamy taras jedynymi drzwiami i natychmiast natykamy się na kolejną zagadką. W niszy po lewej stronie od drzwi znajduje się posąg przedstawiający głowę bestii, która posiada tylko jedno oko. Tuż obok jest wnęka, a na ziemi oraz na ścianie - tajemnicze symbole. Zagadka goni zagadkę. Dalej i tak nie pójdziemy, przejście kończy się gwałtownie.
Dalej nie pójdziemy, a szkoda!
| Rzut oka na mapę. Nasze pole możliwości właśnie się skończyło. Pora na Samanosuke.
|
Droga wolna! Klucz załatwił wszystko, a bez Ako bylibyśmy bezradni!
| Pora sprawdzić dokładnie, co tu się kryje.
|
Następuje powrót do Time Folder i wysyłamy Ako z zdobytym kluczem do Samanosuke. Zadziałało! Wchodzimy na teren zamku i od razu porywa nas wir walki z potworami Genmy. Są coraz silniejsze i trzeba wykazać się sporym kunsztem. Po pokonaniu wrogów zabieramy mapę M-Saint-Michel i idziemy dalej. Obok leży zielona szkatułka,podejrzewam, że czeka na Michelle.