Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

"Mont-Saint-Michel" - Francja cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege poradnik Onimusha 3: Demon Siege

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

Barierek wtedy nie znali? - Mont-Saint-Michel - Francja cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Barierek wtedy nie znali?
Ładny ogród, tylko - Mont-Saint-Michel - Francja cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Ładny ogród, tylko... co dalej?

Zapalenie wszystkich pochodni załatwia sprawę na dobre. Klucz do bramy jest nasz. - Mont-Saint-Michel - Francja cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Zapalenie wszystkich pochodni załatwia sprawę na dobre. Klucz do bramy jest nasz.
Na tarasie. - Mont-Saint-Michel - Francja cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Na tarasie.

Opuszczamy dziedziniec drzwiami po lewej stronie (w drugim jego końcu), po czym, dzięki Firefly przedostajemy się na taras powyżej. Tutaj mamy do dyspozycji Time Folder i save. Zauważamy dźwignię unoszącą kratę w bramie, uruchamiamy ją, lecz wtedy okazuje się, że mechanizm jej jest niekompletny, gdyż brakuje jednego koła zębatego. Pora go poszukać.

Dźwignia kraty. - Mont-Saint-Michel - Francja cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Dźwignia kraty.
Niekompletny mechanizm. - Mont-Saint-Michel - Francja cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Niekompletny mechanizm.
Za drzwiami tarasowymi natychmiast pojawia się kolejna zagadka. - Mont-Saint-Michel - Francja cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Za drzwiami tarasowymi natychmiast pojawia się kolejna zagadka.
Głowa bestii - półślepej bestii! - Mont-Saint-Michel - Francja cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Głowa bestii - półślepej bestii!

Opuszczamy taras jedynymi drzwiami i natychmiast natykamy się na kolejną zagadką. W niszy po lewej stronie od drzwi znajduje się posąg przedstawiający głowę bestii, która posiada tylko jedno oko. Tuż obok jest wnęka, a na ziemi oraz na ścianie - tajemnicze symbole. Zagadka goni zagadkę. Dalej i tak nie pójdziemy, przejście kończy się gwałtownie.

Dalej nie pójdziemy, a szkoda! - Mont-Saint-Michel - Francja cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Dalej nie pójdziemy, a szkoda!
Rzut oka na mapę. Nasze pole możliwości właśnie się skończyło. Pora na Samanosuke. - Mont-Saint-Michel - Francja cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Rzut oka na mapę. Nasze pole możliwości właśnie się skończyło. Pora na Samanosuke.
Droga wolna! Klucz załatwił wszystko, a bez Ako bylibyśmy bezradni! - Mont-Saint-Michel - Francja cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Droga wolna! Klucz załatwił wszystko, a bez Ako bylibyśmy bezradni!
Pora sprawdzić dokładnie, co tu się kryje. - Mont-Saint-Michel - Francja cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Pora sprawdzić dokładnie, co tu się kryje.

Następuje powrót do Time Folder i wysyłamy Ako z zdobytym kluczem do Samanosuke. Zadziałało! Wchodzimy na teren zamku i od razu porywa nas wir walki z potworami Genmy. Są coraz silniejsze i trzeba wykazać się sporym kunsztem. Po pokonaniu wrogów zabieramy mapę M-Saint-Michel i idziemy dalej. Obok leży zielona szkatułka,podejrzewam, że czeka na Michelle.