Podmorska Świątynia cz. | Onimusha 3 Demon Siege poradnik Onimusha 3: Demon Siege
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Teraz wygląda to wszystko zupełnie inaczej, tylko napastnicy niespecjalnie się zmienili.
| Niebieski dysk - wiem, gdzie go umieścić.
|
Nienawiść i zła dieta zmieniają na dobre.
| Po walce pozostaje już tylko otworzyć nową bramę.
|
Przejmujemy kontrolę nad Samamosuke i udajemy się do bramy pomiędzy żółtymi płomieniami pochodni. Korytarz jest osuszony i pod schodami widzimy szkatułkę. Drogę do niej zastępuje nam jeden z bractwa Genma, ale długo sobie nieborak nie pożyje. My natomiast wyjmujemy ze schowka Secred Med. Na schodach atakuje nas drugi z wrogich wojowników i to na razie koniec atrakcji. Zwracamy uwagą na rzeźbę po prawej stronie drzwi. Jest kompletna. Wchodzimy do pomieszczenia, które pięćset lat wcześniej było Laboratorium Guildensterna. Teraz to całkowita ruina. Na jedynej niezniszczonej maszynie leży, błyszcząc, Blue Disk - niebieski dysk. W tym momencie pojawia się cutscenka z właścicielem tego miejsca, czyli Guildensternem. Po chwili znika on zostawiając szalonego Ranmaru Mori, który ma zadanie odesłać nas w zaświaty. Walka nie należy do najłatwiejszych, trzeba też pamiętać o wchłanianiu dusz. Po walce (w tym miejscu) nie mamy już nic do zdziałania, wobec czego wracamy do rotundy i umieszczamy Blue Disk we właściwym otworze niebieskiej wieży. Po chwili pojawiają się schody. Ruszamy na nowe tereny. Po wejściu do środka - niespodzianka. Kilka kroków i zaczyna się cutscenka z wdzierająca się wodą. Należy szybko przejąć kontrolę nad Samanosuke, tak szybko jak to jest możliwe i uciec przed wodą - inaczej nasz bohater zginie!
Ucieczka! Wodaaaaa!
| Kolejny przeciwnik, mimo groźnego wyglądu, zwrotny jak piłkarski obrońca ligi krajowej.
|
Znowu rzeźba z głową smoka, lecz tym razem brakuje prawego rogu - no cóż, trzeba poszukać!
| Kto dobrze szuka, ten zawsze znajdzie.
|
Ostatkiem tchu wpadamy do suchego pomieszczenia i zatrzaskujemy za sobą drzwi. Po prawej stronie na ścianie widzimy płaskorzeźbę głowy smoka z brakującym prawym rogiem. Wiadomo od razu, czego przyjdzie nam szukać. Rozglądamy się po pomieszczeniu. Na wprost znajdują się drzwi oplecione niebieską galaretowatą pajęczyną, po prawej szkatułka, a po lewej na ziemi dokument. Wszystko to do wzięcia pod warunkiem pokonania strażnika, który ni stąd ni zowąd pojawia się. Słabizna! Trzy, cztery combosy z tyłu i po faceciku. Zbieramy znaleziska, czyli mapę Sea Temple i dokument Chn Critical, po czy ruszamy na schody. Tam czeka drugi z wojowników - recepta na niego, taka jak w pierwszym przypadku.
Nowa komnata i nowe problemy.
| Dalej nie pójdziemy! To pole do popisu dla Jacques'a, jak przypuszczam i jego bata, rzecz jasna.
|
Pokonujemy drzwi i znajdujemy się w komnacie. Po prawej od wejścia widoczne są skrzynie, a za nimi strażnik. W powietrzu pełno gargoyli - nie pozostaje nic innego, jak oczyścić z intruzów pomieszczenie za pomocą miecza. Po wykonaniu tej czynności przeszukujemy dokładnie komnatę i odnajdujemy potrzebny nam prawy róg smoka. Pora wracać. Umieszczamy róg w przeznaczonym dla niego miejscu i wchodzimy w zalany do niedawna korytarz. Przebijamy się przez potwory do wyjścia z tej lokacji i to już wszystko, co mogliśmy na razie uczynić. Idziemy do rotundy z wieżami. Wyjmujemy z wieżyczki Blue Disc i za pośrednictwem Ako przesyłamy go do Jacques'a. Zmiana warty.