Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

"Mont-Saint-Michel" - Francja cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege poradnik Onimusha 3: Demon Siege

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

Portal ruszył! - Mont-Saint-Michel - Francja cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Portal ruszył!
Nie wygląda to najlepiej. - Mont-Saint-Michel - Francja cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Nie wygląda to najlepiej.
Roślinność jakaś taka bujna w tej okolicy, chyba klimat zaczął sprzyjać! - Mont-Saint-Michel - Francja cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Roślinność jakaś taka bujna w tej okolicy, chyba klimat zaczął sprzyjać!
Futrzak udaje nieobecnego. - Mont-Saint-Michel - Francja cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
"Futrzak" udaje nieobecnego.
Ich Troje w składzie wzmocnionym! - Mont-Saint-Michel - Francja cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
"Ich Troje" w składzie wzmocnionym!
Pora wracać! Mam klucz dla Jacquesa! - Mont-Saint-Michel - Francja cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Pora wracać! Mam klucz dla Jacques'a!

Atakują gargoyle z każdej strony, ale walcząc posuwamy się do przodu. Przed drzwiami prowadzącymi do obserwatorium pojawiła się roślina - mutant. Niszczymy ją i schodami do góry docieramy do obserwatorium właśnie! Po wejściu do środka toczymy walkę, a po jej wygraniu kierujemy się na dach. I teraz niespodzianka. Przy wyjściu był punkt zapisu save, a teraz go nie ma! Wiadomo już, dlaczego proponowałem marsz do góry na zamku i konieczny zapis stanu gry! Na dachu czeka na nas silna ekipa w składzie trzyosobowym plus wsparcie elektryczne! Lekko nie będzie, trzeba się ostro zwijać! Po wygranej walce zabieramy ze szkatułki ukryty tam Red Key. Otwiera się portal jednorazowego użytku i wracamy na zamek. Teraz pora na odrobinę rozrywki! Zapisujemy stan gry na górnym tarasie, po czym wracamy w uliczkę zamkową wiodącą na dół i teraz wchodzimy w pierwsze drzwi po lewej. Wiadomo już, co dalej - Japończyk wiszący na linie głową w dół i zaproszenie do Dark Realm!

Drzwi do dobrze znanego miejsca. - Mont-Saint-Michel - Francja cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Drzwi do dobrze znanego miejsca.
Niektórzy klienci bywają mocno kłopotliwi - Mont-Saint-Michel - Francja cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Niektórzy klienci bywają mocno kłopotliwi...

Po stoczeniu walk otrzymujemy w nagrodę Green Orb. Po wykonaniu wszystkich czynności pora udać się do Time Folder i przesłać za pośrednictwem Ako Red Key Jacques'owi. Teraz ruszamy tą postacią do miejsca przeznaczenia, a są to małe drzwi, swego czasu zasłonięte przez drapieżną roślinę, w zaułku za ażurową metalową bramą.

Mały biznesik, ot fabryczka Nobunagi. - Mont-Saint-Michel - Francja cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Mały biznesik, ot fabryczka Nobunagi.
I personel także jakiś znany - Mont-Saint-Michel - Francja cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

I personel także jakiś znany...

Znowu spotykamy Heyhachiego, który przekazuje nam nietypowy klucz. - Mont-Saint-Michel - Francja cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Znowu spotykamy Heyhachi'ego, który przekazuje nam nietypowy klucz.
Nie wszyscy z uwolnionych będą mieli szczęście przeżyć - potwory Nobunagi są wszędzie. - Mont-Saint-Michel - Francja cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Nie wszyscy z uwolnionych będą mieli szczęście przeżyć - potwory Nobunagi są wszędzie.

Otwieramy drzwi kluczem i włącza się cutscenka o tematyce dotyczącej warunków pracy we wczesnym kapitalizmie. Jako nadzorcę rozpoznajemy kobietę, którą było nam dane już widzieć. W momencie, gdy opuści ona balkonik uwalniamy więźniów, zabijając przy okazji dwóch strażników, po czym opuszczamy to nieprzyjemne miejsce. Za drzwiami wpadamy na Heihachi'ego, który przekazuje nam Triangle Key. Ruszamy w stronę Time Folder, próbując ocalić uwolnionych niewolników Nobunagi i walcząc z potworami. Po dotarciu na miejsce zapisujemy stan gry.