Południowy las pierwotny - Japonia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege poradnik Onimusha 3: Demon Siege
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Puste miejsce wskazuje na konieczność umieszczenia w nim czegoś okrągłego.
| I jest! Bronze Mirror jest na miejscu i maszyna rusza!
|
Maszyna rusza! Jej cześć górna płonie dziwnym światłem, po czym obniża się, kierując owe światło właśnie na prawe przedramię Jacques,a. W momencie, gdy poświata ustępuje, mężczyzna orientuje się, że ma w ręku nowy bicz Enja. Wyposażeni w ten oręż szybko zauważamy, że można nim niszczyć jadowite i agresywne rośliny, które wcześniej broniły dostępu do szkatułki, znajdującej się w okolicach spalonego domostwa. Trzeba zbadać, czym los nas obdarzył!
Bez przerwy coś mnie spotyka w tym dziwnym miejscu i nie jestem w stanie tego zrozumieć!
| Szkatułka daleko, rośliny blisko - nic to, nowy bicz wykończy je ekspresowo.
|
Przemarsz wart był stoczenia kolejnych walk z potworami, albowiem w szkatułce był klucz do bramy. Wszystko powoli staje się jasne. Teraz - kierunek brama, aby tam spotkać się z Samanosuke. Przedtem jednak, podążając do bramy i tocząc walkę z Genma, pamiętajmy o bacznym lustrowaniu lokacji - warto!!!
Wiadomo już, gdzie powiedzie nas droga.
| Wykorzystanie Firefly we właściwych momentach daje pożądany efekt - co jeszcze na daszku?
|
W czasie walki przed spalonym domostwem pojawią się firefly, które w połączeniu z własnościami bicza pozwalają wspinać się na dotychczas niedostępne miejsca. Maszerując żwawo, docieramy do bramy, gdzie walczy Samanosuke. Pomagamy mu i korzystając z znalezionego klucza, otwieramy bramę i kontynuujemy marsz, eliminując pojawiającego się niemal stadami wroga. Walka wre!
Co nas spotka za bramą? Jedno jest pewne! Będziemy walczyć o swoje życie!
| Kolejny puzzle box, co tym razem?
|
Doszliśmy do drzwi. W tym momencie należy zapisać grę i zależnie od posiadanych punktów zdecydować o ulepszeniu uzbrojenia i ekwipunku. Teraz pora na rozkosze łamania głowy. Po prawej stronie czeka kolejna szkatułka z puzzle zagadką, a dla niecierpliwych malutka sugestia rozwiązania problemu (poniżej).
Stan początkowy.
| Ruch 1
|
Ruch 2
| Ruch 3
|
Ruch 4
| I nagroda! Wreszcie!
|
Rzecz jest tak przejrzysta, że nie opatrzę jej żadnym podobrazkowym komentarzem, zaś po rozwiązaniu - nagroda w postaci Power Jewel.
Teraz wręcz ZALECAM zapisanie gry. Za chwilę Jacques i Samanosuke spotkają się niemal ze swym przeznaczeniem. Zatem za klamkę i do środka... W środku czeka na nas mało sympatyczny totumfacki lorda Nobunagi - młody kandydat na drania Ranmaru Mori i jego poplecznik - mający za zadanie zakończenie żywota naszych bohaterów - Matsuhide. Niesympatyczne typy.
Mało sympatyczny facet i szefa też ma nie najlepszego - Nobunaga podobno się nazywa!
| Recepta na bohatera tego obrazka? Szybkość, szybkość i jeszcze raz szybkość!
|
Walka jest ostra (po raz pierwszy żałowałem, że nie gram joypadem). Po opracowaniu taktyki polegającej na przyparciu do muru i szybko zadawanych ciosach delikwent pada! Zabieramy wszystkie dusze, jakie były dostępne si w tym momencie rozpoczyna się cutscenka przenosząca akcję gry do Paryża.