Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Podmorska Świątynia cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege poradnik Onimusha 3: Demon Siege

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

Zaproszenia nie wypada odrzucić - Podmorska Świątynia cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Zaproszenia nie wypada odrzucić...

Taki mały zagracony pokoik, a ile radości! - Podmorska Świątynia cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Taki mały zagracony pokoik, a ile radości!
Ostatnia brama. - Podmorska Świątynia cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Ostatnia brama.
Zaczynamy od zajęć intelektualnych, a nie wf-u? - Podmorska Świątynia cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Zaczynamy od zajęć intelektualnych, a nie wf-u?

W końcu przechodzimy przez drzwi (na wprost) w przejściu tajemnym i znajdujemy się w małym zagraconym pomieszczeniu. Z postumentu zabieramy Red Disk, który, jak poprzednie, jest ozdobiony wizerunkiem smoka. Obok w szkatułce znajdujemy Yellow Vest dla Ako, a obok, tuż pod oknem, dokument Temple. Pora wracać do rotundy i użyć ostatniego z dysków do otwarcia przejścia. Trochę walki i jesteśmy na miejscu. Red Disk ląduje na swoim miejscu i droga wolna! Wchodzimy w korytarz, a tu niespodzianka! Zamiast hord wrogów czeka na nas szkatułka puzzle box.

Stan początkowy. - Podmorska Świątynia cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Stan początkowy.
Ruch 1 - Podmorska Świątynia cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Ruch 1
Ruch 2 - Podmorska Świątynia cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Ruch 2
Ruch 3 - Podmorska Świątynia cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Ruch 3
Ruch 4 - Podmorska Świątynia cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Ruch 4
Ruch 5 - Podmorska Świątynia cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Ruch 5
Ruch 6 i finisz! - Podmorska Świątynia cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Ruch 6 i finisz!
Zawartość szkatuły. - Podmorska Świątynia cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Zawartość szkatuły.

Po rozwiązaniu zagadki w nasze ręce trafia Power Jewel, który można wykorzystać od razu, lub też przesłać za pośrednictwem Ako bardziej potrzebującemu. Dalszy marsz korytarzem nie wchodzi w grę, z uwagi na głęboką przerwę w podłodze. Pora na wejście Jacques'a. Szybko udajemy się do Time Folder i przesyłamy Francuzowi niezbędny mu w tym momencie Red Disk. Po chwili brama staje przed Jacques'em otworem!