Podmorska Świątynia cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege poradnik Onimusha 3: Demon Siege
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Wracamy do gry.
| Komitet powitalny.
|
Produkcja idzie pełną parą, tylko czego?
| Skoro jest winda, to trzeba się nią przejechać. Tym razem jazda piętro niżej.
|
Jacques przejmuje Blue Disc i umieszcza go w miejscu dla niego przeznaczonym. Druga brama, znajdująca się pomiędzy pochodniami z niebieskimi płomieniami,stoi otworem. Po wejściu do środka czeka na nas komitet powitalny w mocnym składzie. Rozbijamy delegację Genma w drobną kaszkę i maszerujemy dalej. Kolejne drzwi i w środku kilku wrogów do eliminacji. Po oczyszczeniu pomieszczenia rozglądamy się dookoła. Wygląda na to, że laboratorium Guildensterna pracuje pełną parą. Sprawna winda czeka na pasażera, więc korzystamy z okazji i zjeżdżamy tym razem na dół. Jesteśmy w pomieszczeniu technicznym, lekko zalanym wodą, a przed nami piętrzą się skrzynie. Próbujemy je rozbić, lecz bez skutku, zatem wracamy z powrotem. Drzwi oplecione niebieska pajęczyną są poza naszym zasięgiem,toteż nie pozostaje nic innego, jak iść schodami do góry.
W tym miejscu Samanosuke musiał się zatrzymać, a my pójdziemy dalej.
| Na tym postumencie leżał korbacz. Kolejna broń do usprawniania.
|
Jesteśmy na miejscu. Po pokonaniu strażnika wykonujemy akrobacje na biczu i trafiamy na galerię wokół komnaty. Z daleka widać szkatułkę puzzle box, ale na razie ja omijamy i czyścimy z wrogów całą galerię. Na końcu dochodzimy do postumentu, z którego zabieramy korbacz o czarującej nazwie Hyosai. Ma on bardzo potrzebna zaletę - emituje magię lodu, a tego elementu potrzeba do pokonania pajęczyny na drzwiach w laboratorium. Wracamy do szkatułki puzzle box - czas na kolejną łamigłówkę.
Stan początkowy.
| Ruch 1
|
Ruch 2
| Ruch 3
|
Ruch 4
| Ruch 5 i ostatni.
|
Nagroda dla inteligentnych to Oni Jewel. Pora wracać. Runda akrobacji powietrznej z biczem w roli głównej i jesteśmy w sali z windą. Teraz pora na wykorzystanie korbacza Hyosai. Wrota otwarte, a co za nimi? Sala cierpień! Ruchome części pracującej tu maszyny niemal uniemożliwiają przedarcie się na drugą stronę. Leżący na podłodze Firefly nie pomoże, wobec czego użyte wcześniej słowo musi się ziścić. Innej drogi nie ma! Po raz kolejny pora na zamianę partnerów. Szybko udajemy się do Time Folder i przekazujemy pałeczkę Samanosuke. Pamiętamy, że Samanosuke żyje w 2004 roku i kiedy jest w laboratorium, to w tym czasie stanowi ono już ruinę.