Misja 9 - Back to Earth | Kampania 2 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Misja 9 - Back to Earth
Cel pierwszorzędny: Zebrać informacje z Ziemi.
Cel drugorzędny: Obronić satelitę komunikacyjnego, Ocalić uciekinierów z Northstar, Ocalić członka załogi Razor.
Wyposażenie statku w stosunku do tego co mieliśmy na ostatniej misji - bez zmian. Dodajemy jedynie (o ile poprzednio nie mieliśmy) grupę myśliwców i grupę komandosów.
Wracamy do Układu Słonecznego. Naszym zadaniem jest zbadanie tego co dzieje się na Ziemi.
Docieramy w pobliże Księżyca. Obok nas unosi się ogromna konstrukcja - obcego pochodzenia. Należy do mechanoidów - naszych super-zaawansowanych przyjaciół z którymi mają poważne problemy vardrakowie i których wysłannik nieco nam przetrzepał skórę w pobliżu Shukenja Beta.
Angel wysyła się za pomocą pobliskiego satelity komunikacyjnego na Ziemię - żeby z bliska przyjrzeć się sytuacji. Ponieważ nieprzyjaciel korzysta z niesamowicie zaawansowanych AI celem ataku i ewentualnej inwazji stał się prawdopodobnie Internet. Nasza AI zajrzy w parę miejsc i za 10 minut wróci.
My musimy przez ten czas pilnować tylko nadajnika.
"Tylko"
Oczywiście zaraz po tym jak Angel nas opuści robi się ciekawie. Pojawiają się statki - ziemskie i jeden z zaginionych zwiadowców wysłanych przez kolonistów z systemu Noah. Zachowują się wrogo i nie odpowiadają na nasze wezwania.
Od razu powiem, że obronić satelity się nie da. Pierwsza salwa rakiet może być z łatwością zneutralizowana przez flak cannon na Angelwing z niewielką pomocą myśliwców (wysłanych z poleceniem obrony satelity). Niestety chwilę później satelita jest niszczony przez transmisję danych z jednego ze statków.
My mamy zaś do likwidacji 4 statki. Ta walka będzie zaskakująco prosta (zważywszy na przewagę liczebną przeciwnika) - przewaga technologiczna jaką dzięki Angelwing i technologiom kolonistów dysponujemy jest wyraźna.
Ustawiamy broń na 200% i niszczymy wszystkich przeciwników. Pewną trudność może tylko sprawić Whiskers (zaginiony statek zwiadowczy) - bo dysponuje tarczami.
Niszczymy wszystkie statki poza tym o nazwie Razor - nim go zniszczymy wyślijmy komandosów - będzie tam można znaleźć jedynego członka załogi który przeżył atak mechanoidów.
W czasie gdy dobijamy naszych przeciwników nawiązują z nami kontakt naukowcy z nieodległej stacji Northstar. W zamian za przyjęcie ich na swój pokład umożliwiają skorzystanie z nadajników stacji, dzięki którym będziemy mogli ściągnąć Angel z powrotem.
Co prawda chwilę przed Angel pojawiają się mechanoidzi, ale spokojnie czekajmy na transmisję danych. Gdy nasza AI wróci obcy nas dokumentnie przeskanują ale po chwili pozostawią w spokoju. Możemy wracać.
Misja zakończona.