Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 - The Ronin | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Misja 2 - The Ronin

Cele Pierwszorzędne: Przechwycić transportowiec Ronin i przeprowadzić inspekcję na jego pokładzie

Zatrzymaj Ronina

Zniszcz flak cannon Ronina

Wyślij jednostkę komandosów na Ronina

Znajdujemy się nieopodal miejsca wyznaczonego jako punkt przecięcia się trajektorii naszego statku i transportowca Syndykatu Kissaki.

1 - Misja 2 - The Ronin | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Obieramy kurs klikając prawym przyciskiem na NavPoint - Misja 2 - The Ronin | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Obieramy kurs klikając prawym przyciskiem na NavPoint. Chwilę później nasze sensory wykryją obecność jakiegoś obiektu na kursie. To prawdopodobnie Ronin choć wciąż nie ma potwierdzenia. Lecimy w kierunki nie zidentyfikowanego obiektu.

Wraz z tym jak do sensorów Siletto napływają kolejne dane okazuje się, że Ronin nie jest sam. Jego towarzysz zniknie chwilę później, nim zdarzymy mu się przyjrzeć dokładnie wprawiając mimo to w osłupienie zespół naukowców na pokładzie naszego statku flagowego. Z pewnością ten drugi statek nie jest pochodzenia ziemskiego (na pierwszym z poniższych obrazków widać go za Roninem w kierunku Słońca)

2 - Misja 2 - The Ronin | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Niemniej czas wrócić do misji - Misja 2 - The Ronin | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Niemniej czas wrócić do misji. Ronin nie zamierza poddać się inspekcji. Czas na małe ostrzeżenie.

Klikamy "zniszcz kadłub" (f7) i rozpoczynamy ostrzał transportowca.

Ten po chwili się poddaje wyłączając silniki, ale wciąż nie chce przyjąć grupy komandosów, którzy przeprowadzą inspekcję. Kapitan Ronina grozi, że otworzy ogień do wiozącego ich wahadłowca z zainstalowanych na swoim pokładzie flak cannon.

3 - Misja 2 - The Ronin | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Do tego momentu nasze czujniki powinny były już dokładnie przeskanować statek Syndykatu - Misja 2 - The Ronin | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Do tego momentu nasze czujniki powinny były już dokładnie przeskanować statek Syndykatu. Znamy położenie flak cannon. Korzystając z funkcji "Atakuj urządzenia" (f6) niszczymy flak cannon. Wyboru celu dokonujemy klikając na menu, które pojawiło się w prawym górnym rogu, obok informacji o Roninie. Szukamy wśród zakładek pozycji "weapon" i klikamy na niej. Ze znajdujących się w tym miejscu broni wybieramy flak cannon - ikona broni zaczyna migać - to znak że nasza broń zaczyna w nią celować. Warto w tym miejscu zauważyć, że jednocześnie atakować w ten sposób można więcej niż jeden system wrogiego statku.

Po zniszczeniu okazuje się, że Ronin ma jeszcze jedną kartę w zanadrzu - myśliwce. Ponieważ nasze bronie nie są w stanie ich namierzyć i trafić wysyłamy przeciw nim nasze własne myśliwce Gemini. Klikamy na myśliwcach (po lewej stronie, pod Siletto) i klikamy prawym przyciskiem na wrogich jednostkach.

4 - Misja 2 - The Ronin | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Po chwili walki Ronin staje się wreszcie bezbronny - Misja 2 - The Ronin | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Po chwili walki Ronin staje się wreszcie bezbronny. Wysyłamy komandosów - wybieramy znajdującą się obok myśliwców ikonę wahadłowca i klikamy prawym przyciskiem na Roninie.

Potem pozostaje nam tylko słuchać raportów naszych ludzi penetrujących transportowiec. Po zakończeniu inspekcji - komandosi wraz ze znalezionymi dobrami wracają do nas.

Koniec misji.