Misja 18 - Peace Negotiations | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Misja 18 - Peace Negotiations
Cel pierwszorzędny: Rozpocznij negocjacje pokojowe.
Cel drugorzędny: Warcry musi przetrwać, zniszcz wszystkie wrogie statki.
Wyposażenie: Na Agelwing zmieniamy ponownie torpedy broń niszczącą tarcze.
Tym razem uczestniczymy w misji dyplomatycznej.
Oczywiście bez obaw - nasza załoga nie będzie się nudzić.
Gdy będziemy się zbliżali do końca negocjacji w mgławicy, w której spotkaliśmy się ze statkiem Warcry - flagową jednostką Imperatora gorgów - pojawią się goście. To nasz znajomy klan Raggra, który jak zdążyliśmy zauważyć nie jest zwolennikiem pokojowych negocjacji.
![]() | ![]() |
Nie pozostaje nam nic innego jak zastosować argumenty przez nich preferowane. Ruszamy za Warcry a po chwili pojawiają się jeszcze 4 statki Duchów (które zgodnie ze swoją tradycją ubezpieczały całą operację) nad którymi przejmujemy kontrolę.
Statki Duchów grupujemy, ustawiamy im broń i tarcze na 200% i każemy im strzec (guard) Warcry . Sami kierujemy Angelwing.
![]() | ![]() |
Pierwszy, najbliższy z pancerników powinniśmy zniszczyć bez trudu. Angelwing - drain shield, destroy hull .
Potem jednak zbliża się większa grupa nieprzyjaciół.
Wysyłamy Angel/mechanoida aby zaatakowała pancernik. Po chwili koncentrujemy całą siłę ognia naszych jednostek na tym statku. Jednocześnie wyłączamy wszystko poza tarczą i silnikami na Angelwing (w szczególności chodzi o ECM i sensory). To znacznie przyspieszy tempo przyrostu energii - a więc i szybkość z jaką będziemy mogli wysyłać Angel. Pierwszym celem jest drugi pancernik, potem w zależności od preferencji.
Po zniszczeniu drugiego pancernika wydajemy Duchom ponownie polecenie ochrony Warcry, który jest już prawdopodobnie w nienajlepszym stanie.
![]() | ![]() |
Teraz musimy podjąć decyzję czy chcemy zastosować bardziej bezpieczny wariant który znacznie zwiększy szansę Warcry na przetrwanie - i skupić ogień na ciężkich krążownikach Tormentor i Limbo, czy też spróbować zniszczyć całą flotę klanu Raggra.
W tym drugim przypadku niszczymy najpierw jeden z ciężkich krążowników (którykolwiek) a potem jeden za drugim - mniejsze statki Gorgów. Drugi ciężki krążownik niszczymy jako ostatni.
Po zniszczeniu obu ciężkich krążowników nieprzyjaciel ucieka (o ile ma jeszcze czym).
Ocaliliśmy Warcry i za naszą sprawą wojna z gorgami się zakończyła.
Misja zakończona