Misja 18 - Peace Negotiations | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Misja 18 - Peace Negotiations
Cel pierwszorzędny: Rozpocznij negocjacje pokojowe.
Cel drugorzędny: Warcry musi przetrwać, zniszcz wszystkie wrogie statki.
Wyposażenie: Na Agelwing zmieniamy ponownie torpedy broń niszczącą tarcze.
Tym razem uczestniczymy w misji dyplomatycznej.
Oczywiście bez obaw - nasza załoga nie będzie się nudzić.
Gdy będziemy się zbliżali do końca negocjacji w mgławicy, w której spotkaliśmy się ze statkiem Warcry - flagową jednostką Imperatora gorgów - pojawią się goście. To nasz znajomy klan Raggra, który jak zdążyliśmy zauważyć nie jest zwolennikiem pokojowych negocjacji.
Nie pozostaje nam nic innego jak zastosować argumenty przez nich preferowane. Ruszamy za Warcry a po chwili pojawiają się jeszcze 4 statki Duchów (które zgodnie ze swoją tradycją ubezpieczały całą operację) nad którymi przejmujemy kontrolę.
Statki Duchów grupujemy, ustawiamy im broń i tarcze na 200% i każemy im strzec (guard) Warcry . Sami kierujemy Angelwing.
Pierwszy, najbliższy z pancerników powinniśmy zniszczyć bez trudu. Angelwing - drain shield, destroy hull .
Potem jednak zbliża się większa grupa nieprzyjaciół.
Wysyłamy Angel/mechanoida aby zaatakowała pancernik. Po chwili koncentrujemy całą siłę ognia naszych jednostek na tym statku. Jednocześnie wyłączamy wszystko poza tarczą i silnikami na Angelwing (w szczególności chodzi o ECM i sensory). To znacznie przyspieszy tempo przyrostu energii - a więc i szybkość z jaką będziemy mogli wysyłać Angel. Pierwszym celem jest drugi pancernik, potem w zależności od preferencji.
Po zniszczeniu drugiego pancernika wydajemy Duchom ponownie polecenie ochrony Warcry, który jest już prawdopodobnie w nienajlepszym stanie.
Teraz musimy podjąć decyzję czy chcemy zastosować bardziej bezpieczny wariant który znacznie zwiększy szansę Warcry na przetrwanie - i skupić ogień na ciężkich krążownikach Tormentor i Limbo, czy też spróbować zniszczyć całą flotę klanu Raggra.
W tym drugim przypadku niszczymy najpierw jeden z ciężkich krążowników (którykolwiek) a potem jeden za drugim - mniejsze statki Gorgów. Drugi ciężki krążownik niszczymy jako ostatni.
Po zniszczeniu obu ciężkich krążowników nieprzyjaciel ucieka (o ile ma jeszcze czym).
Ocaliliśmy Warcry i za naszą sprawą wojna z gorgami się zakończyła.
Misja zakończona