Interface gry cz.2 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Na dole ekranu mamy kilka następnych paneli za pomocą którego wydajemy rozmaite polecenia naszym jednostkom.
Są to po kolei:
Zarządzenie energią (panel 4) Każdy z rodzajów systemów ma swój suwak dzięki czemu możliwe jest ustawienie go odpowiednio na 100% (domyślne), 150% i 200%. Ustawienie klasy podsystemów na powyżej 100% znacząco zwiększa jego wydajność (silniki pozwalają na szybszy ruch, tarcze szybciej się regenerują itd.) Nad suwakami jest wskaźnik baterii - który zmniejsza się wraz ze zużyciem przez powyżej 100%. Potem potrzeba nieco czasu by się zregenerował. | |
Zachowania statku/floty (panel 5) Cztery ikony określają domyślną taktykę naszej jednostki - dzięki czemu będzie się właściwie zachować nawet bez bezpośredniej kontroli. |
Opis zachowań:
Agresywne (Aggressive) - atakuje wszystko w zasięgu broni. Idealna w ogniu bitwy. Ponadto statek wykonuje polecenia z panelu rozkazów (panel 8 )
Defensywna (Defensive) - statek nigdy sam nie zaatakuje ale będzie się bronił atakowany. Dodatkowo aktywuje wszystkie systemy defensywne jakie może (w pewnych sytuacjach warto większych ilość energii dostępnej dla systemów wspomagających - support z której korzystają systemy defensywne)
Skryta (Stealth) - statek minimalizuje możliwość wykrycia korzystając najbardziej energooszczędnych silników i układów. Jeśli ma urządzenie maskujące (cloaking device) - aktywuje je.
Skoncentrowane (Focused) - wykonuje tylko polecenie jakie od nas otrzymał.
Okno napraw
Tu można obserwować jak przebiegają bieżące naprawy systemów statku i w jakim są one stanie. W przypadku który widać powyżej wszystkie systemy są nienaruszone. Uszkodzone mają czerwoną linię pod nazwą, zniszczone są wygaszone. Cyfra obok nazwy to priorytet napraw - im większa tym szybciej będzie dany podsystem naprawiany.
Okno ustawień ręcznych (panel 7)
Są tu widoczne poszczególne podzespoły naszego statku podzielone na klasy.
Każdy z nich może być aktywny (podświetlony) i nieaktywny. Jeśli chcemy by nasz statek skorzystał z określonych części wyposażenia to najlepiej wydawać polecenia za pomocą właśnie tego panelu.