Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Interface gry cz.4 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Na zakończenie chciałbym wspomnieć o menu wyposażenia. Dostęp do niego uzyskujemy między misjami i za jego pomocą możemy modyfikować urządzenia jakie znajdują się na pokładzie naszych statków i naprawiać wszelkie uszkodzenia.

Menu składa się z trzech części:

Po lewej stronie widać spis statków jakie mamy do dyspozycji - Interface gry cz.4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Po lewej stronie widać spis statków jakie mamy do dyspozycji. Wszystkie pozostałe okna dotyczą tylko tej jednostki która w tym miejscu zaznaczymy.

Naszą swobodę modyfikacji ograniczają przede wszystkim możliwości mechaników - opisane za pomocą wskaźnika Zasoby (Resource). Dodanie nowego wyposażenia lub naprawy już istniejącego pochłaniają część z dostępnych nam zasobów.

Środkowe okno Magazyn (Stock) to opis stanu magazynów zawierający spis w ogóle dostępnych urządzeń wraz z ich ilością (po lewej stronie) i kosztem (po prawej.) Jest ono podzielone na działy zależne od rodzaju ekwipunku.

Obok nazwy środkowego okna mamy też dwie ikony opisujące koszt odpowiednio - naprawy kadłuba i naprawy uszkodzonego ekwipunku.

Okno znajdujące się po prawej stronie to spis wyposażenia statku wraz z dostępnymi slotami - miejscami gdzie można dany rodzaj urządzeń umieścić. Jeśli chcemy umieścić jakieś urządzenie w miejscu już zajętym, należy wcześniej usunąć to znajdujące się w docelowym slocie.

Nad oknem opisującym wyposażenie mamy dwie zakładki - jedna z nich Urządzenia (Devices) dotyczy właśnie oglądanego okna. Druga Eskadry (Squadrons) pozwala nam ustalić jakie myśliwce i komandosi znajdą się na pokładzie statku. Zasady są identyczne jak w przypadku urządzeń z jednym wyjątkiem - ilość dostępnych myśliwców i ich rodzaj jest ograniczona również przez pojemność hangarów uzależnioną (co dość oczywiste) od rozmiarów statku.