Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 26 - The Nexus | Kampania 6 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Misja 26 - The Nexus

Cele pierwszorzędne: zablokuj wszystkie pięć bram.

Finał. Znajdujemy się nieopodal czarnej dziury która jest sercem Entity. Ponieważ warunki panujące w Nexusie może przetrwać jedynie Agelwing dysponujemy tylko tym jednym statkiem.

Bramy blokujemy za pomocą skanera - wydając polecenie skanuj (recon) i chwilę czekając - Misja 26 - The Nexus | Kampania 6 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Bramy blokujemy za pomocą skanera - wydając polecenie skanuj (recon) i chwilę czekając. Zaczynamy od najbliższej nam - Bramy Ziemia.

Gdy tylko ją zamkniemy pojawia się wielki statek vardraków Aquamarine. Będziemy musieli go zniszczyć. Ponieważ ma on wyłączone tarcze (tak jak i my) - nasze torpedy będą znacząca pomocą.

Ruszamy w kierunku bramy z której się wyłonił. Zwracam uwagę na szybkości z jakimi odbywa się ruch wewnątrz Nexusa - mniej więcej 5-krotnie szybszą niż w zwykłej przestrzeni.

Im bliżej jesteśmy czarnej dziury (tej czarnej kuli "w dole") tym poważniejszym uszkodzeniom ulega nasz kadłub.

1 - Misja 26 - The Nexus | Kampania 6 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Do poruszania się wykorzystujemy navpointy - Misja 26 - The Nexus | Kampania 6 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Do poruszania się wykorzystujemy navpointy. Występują one w komplecie kilku dla każdej z Bram. Poruszamy się od najbliższego naszej Bramie do najbliższego sąsiedniej Bramy - z którego dopiero ruszamy w kierunku docelowej Bramy.

Najlepiej to pokazać na przykładzie.

Chcemy dostać się z Entity Earth Gate do powiedzmy końcu Entity Noah Gate. Lecimy do navpoint Sol-Noah (Sol=Solar=Słońce=Układ Słoneczny=Ziemia), potem navpoint Noah-Sol, a na końcu Entity Noah Gate.

Tak przy okazji - zalecam omijać navpointy czerwone.

I raz jeszcze ostrzegam - obieranie kursów bezpośrednich kończy się fatalnie.

Walka z Aquamarine wymaga ustawienia broni na 200% i pilnowania aby nie zbliżyć się zanadto do czarnej dziury - Misja 26 - The Nexus | Kampania 6 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Walka z Aquamarine wymaga ustawienia broni na 200% i pilnowania aby nie zbliżyć się zanadto do czarnej dziury. Przeciwnik jest twardy, ale torpedy załatwiały już większych twardzieli.

Po zniszczeniu nieprzyjaciela spokojnie możemy pozamykać pozostałe bramy i obejrzeć finalny film.

Koniec misji i koniec gry - Misja 26 - The Nexus | Kampania 6 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Koniec misji i koniec gry.