Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 16 - Locust | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Misja 16 - Locust

Cel pierwszorzędny: Zgromadź informacje o mechanoidzie, zgromadź informacje o nowej rasie.

Mechanoidzi nie mają szczęścia - albo ściślej, my je mamy. Udało się zlokalizować kolejny nieaktywny statek mechanoidów na terenie znanego nam już z poprzedniej misji klanu gorgów.

Ponieważ poprzednio nie udało się nam zabrać mechanoida ze sobą korzystając z ponownie nadarzającej się okazji znów udajemy się głęboko na terytorium wroga.

Statek obcych jest faktycznie nieaktywny - a to za sprawą zaawansowanej i nieznanej broni jaką się posługują myśliwce nieznanej nam do tej pory rasy, które na naszych oczach demolują mechanoida.

1 - Misja 16 - Locust | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Niestety po chwili ruszają w nasza stronę - Misja 16 - Locust | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Niestety po chwili ruszają w nasza stronę. Pierwszą niewielką grupę powinniśmy zlikwidować bardzo łatwo. Niestety będziemy musieli przetrwać jeszcze dwie kolejne fale.

Taktyka nieprzyjaciela jest bardzo prosta - Misja 16 - Locust | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Taktyka nieprzyjaciela jest bardzo prosta. Jego statki dzielą się na dwa typy. Jeden przyczepia się do tarcz naszego statku wysysając z nich momentalnie energię - co powoduje, że statek traci tarcze.

W tym momencie druga grupa przeprowadza atak za pomocą broni niszczącej podsystemy i kadłub jednostki.

Musimy pamiętać o 3 rzeczach:

 

1. wysyłamy w przestrzeń wszystkie myśliwce jakie mamy.

 

2. trzymamy nasze statki możliwie blisko siebie - w razie konieczności rozkazując pozostałym bronić najbardziej zagrożonego. Ich broń przeciwlotnicza tworzy bardzo silną obronę.

 

3. w momencie gdy jeden z naszych statków straci tarcze - dajemy 200% na tarcze. Gdy tylko odzyska tarcze wróg musi się zacząć całą zabawę od nowa. Ważne - nie zwiększamy energii tarcz wcześniej nim spadną one do zera. Przeciwnik i tak zdoła zneutralizować nasze tarcze, a my tylko stracimy sporo energii. Zaproponowana przeze mnie kolejność spowoduje, że tarcze będą błyskawicznie się ponownie aktywowały co z kolei będzie nas osłaniało przed atakiem niszczących urządzenia i kadłub bombowców nieprzyjaciela.

2 - Misja 16 - Locust | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
W przypadku gdybyśmy stracili podsystem tarcz - konieczne będzie ustawienia maksymalnego priorytetu naprawy (3) - bo wrogie bombowce mogą błyskawicznie zniszczyć nawet Angelwing - Misja 16 - Locust | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

W przypadku gdybyśmy stracili podsystem tarcz - konieczne będzie ustawienia maksymalnego priorytetu naprawy (3) - bo wrogie bombowce mogą błyskawicznie zniszczyć nawet Angelwing.

Po odparciu 3 fali pozostaje jeszcze tylko obejrzeć filmik opisujący co Angel zrobiła z mechanoidem.

Misja zakończona.