Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 13 - Sneaking | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Misja 13 - Sneaking

Cele pierwszorzędne: Wyślij Angel z komandosami do bazy Theta, Zniszcz wszystkie statki grogów.

Cel drugorzędny: Doleć do bazy niezauważony.

Wyposażenie: Korzystamy z punktów aby wymienić wszystkie pozostałe electron cell na plasma cell.

Kolejna misja za liniami nieprzyjaciela. Nasz błyskotliwy przełożony wysłał nas w dość niebezpieczną misję. Wyposażeni w eksperymentalny (a więc niedoskonały) system maskujący mamy się podkraść do bazy Theta ochraniającej worhmhole, przez który gorgowie przerzucają swoje siły do systemu w którym obecnie walczymy.

Ponieważ w drodze jest znaczna liczba posiłków nieprzyjaciela, mamy za zadanie przeprogramować ochraniające wormhole miny gorgów tak, aby nadciągająca flota nieprzyjaciela miała gorące powitanie.

Urządzenie maskujące, w które jest nasz statek wyposażony, działa przez 5 minut a potem przez pół minuty jest nieaktywne. Po tych 30 sekundach mamy ponownie 5 minut. W sumie na przeprogramowanie min mamy 30 minut - za tyle czasu przybędzie flota.

1 - Misja 13 - Sneaking | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Lecimy do najbliższego z NavPointów - Misja 13 - Sneaking | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Lecimy do najbliższego z NavPointów. Tam otrzymujemy szczegółowe dane dotyczące instalacji i jednostek gorgów w pobliżu bazy Theta.

Rozpoczynamy przemykanie się od NavPoint do NavPoint - czas gdy urządzenie maskujące nie działa przeczekujemy skryci za astreoidem.

Szlak który ja zastosowałem to:

NavPoint 6 - odczekanie na regenerację pola - Misja 13 - Sneaking | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

NavPoint 6 - odczekanie na regenerację pola.

NavPoint 13 - będąc 6-7 km od niego ustawiłem swój navpoint za pobliskim astreoidem - tak by mnie zasłonił przed kręcącymi się w okolicy statkami Gorgów - Misja 13 - Sneaking | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

NavPoint 13 - będąc 6-7 km od niego ustawiłem swój navpoint za pobliskim astreoidem - tak by mnie zasłonił przed kręcącymi się w okolicy statkami Gorgów.

Po odczekaniu w tym miejscu na regenerację pola wyznaczamy cel - Theta base - Misja 13 - Sneaking | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Po odczekaniu w tym miejscu na regenerację pola wyznaczamy cel - Theta base. W odległości 8 km możemy już wysyłać komandosów.

Angel błyskawicznie wykonuje swoją część zadania.

Teraz możemy podziwiać efekt naszej pracy.

Niestety okazuje się że min było zbyt mało by w 100% zlikwidować nadchodzącą flotę. To co zostało rzuca się za nami w pogoń. Okazuje się też, że nasze maskowanie już nie działa. Robi się mało ciekawie.

Całe szczęście pojawiają się niespodziewani sojusznicy - Duchy, z których zwiadowcą mieliśmy okazję się spotkać w poprzedniej misji.

2 - Misja 13 - Sneaking | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Przełączamy tryb zachowania się statku na agresywny i włączamy się do zabawy - Misja 13 - Sneaking | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Przełączamy tryb zachowania się statku na agresywny i włączamy się do zabawy. Radzę jednak odczekać 2-3 minuty, tak by Duchy zdołały zneutralizować Pride i Brave. Dobijamy resztki floty.

Koniec misji