Misja 13 - Sneaking | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Misja 13 - Sneaking
Cele pierwszorzędne: Wyślij Angel z komandosami do bazy Theta, Zniszcz wszystkie statki grogów.
Cel drugorzędny: Doleć do bazy niezauważony.
Wyposażenie: Korzystamy z punktów aby wymienić wszystkie pozostałe electron cell na plasma cell.
Kolejna misja za liniami nieprzyjaciela. Nasz błyskotliwy przełożony wysłał nas w dość niebezpieczną misję. Wyposażeni w eksperymentalny (a więc niedoskonały) system maskujący mamy się podkraść do bazy Theta ochraniającej worhmhole, przez który gorgowie przerzucają swoje siły do systemu w którym obecnie walczymy.
Ponieważ w drodze jest znaczna liczba posiłków nieprzyjaciela, mamy za zadanie przeprogramować ochraniające wormhole miny gorgów tak, aby nadciągająca flota nieprzyjaciela miała gorące powitanie.
Urządzenie maskujące, w które jest nasz statek wyposażony, działa przez 5 minut a potem przez pół minuty jest nieaktywne. Po tych 30 sekundach mamy ponownie 5 minut. W sumie na przeprogramowanie min mamy 30 minut - za tyle czasu przybędzie flota.
Lecimy do najbliższego z NavPointów. Tam otrzymujemy szczegółowe dane dotyczące instalacji i jednostek gorgów w pobliżu bazy Theta.
Rozpoczynamy przemykanie się od NavPoint do NavPoint - czas gdy urządzenie maskujące nie działa przeczekujemy skryci za astreoidem.
Szlak który ja zastosowałem to:
NavPoint 6 - odczekanie na regenerację pola. | |
NavPoint 13 - będąc 6-7 km od niego ustawiłem swój navpoint za pobliskim astreoidem - tak by mnie zasłonił przed kręcącymi się w okolicy statkami Gorgów. | |
Po odczekaniu w tym miejscu na regenerację pola wyznaczamy cel - Theta base. W odległości 8 km możemy już wysyłać komandosów. Angel błyskawicznie wykonuje swoją część zadania. |
Teraz możemy podziwiać efekt naszej pracy.
Niestety okazuje się że min było zbyt mało by w 100% zlikwidować nadchodzącą flotę. To co zostało rzuca się za nami w pogoń. Okazuje się też, że nasze maskowanie już nie działa. Robi się mało ciekawie.
Całe szczęście pojawiają się niespodziewani sojusznicy - Duchy, z których zwiadowcą mieliśmy okazję się spotkać w poprzedniej misji.
Przełączamy tryb zachowania się statku na agresywny i włączamy się do zabawy. Radzę jednak odczekać 2-3 minuty, tak by Duchy zdołały zneutralizować Pride i Brave. Dobijamy resztki floty.
Koniec misji