Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 23 - Bridgehead | Kampania 6 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Cele pierwszorzędne: Przetestuj prototypową tarczę, zniszcz statki obcych - Misja 23 - Bridgehead | Kampania 6 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Misja 23 - Bridgehead

Cele pierwszorzędne: Przetestuj prototypową tarczę, zniszcz statki obcych.

Wyposażenie:

Jak to zwykle na początku kampanii spędzimy nieco czasu na wymianie ekwipunku. Szczególnie zwracam uwagę na nowe baterie - crystal battery i najszybszy napęd do większych jednostek - antimater engine.

Tym razem dowództwo nas doceniło. Dostaliśmy kolejny awans i ogromną flotę na czele której mamy spuścić manto mechanoidom. Zagrożenie jakie Entity stanowi doprowadziło do bezprecedensowego sojuszu - vardraków, Duchów, gorgów i ludzi.

Dodatkowo udało się opracować prototypową broń będącą znacznie skuteczniejszym narzędziem zagłady dla mechanoidów - specjalną tarczę niszczącą wszystkie statki nieprzyjaciela w promieniu 100 km. Takie są przynajmniej założenia.

W tej misji je przetestujemy.

Jesteśmy w okolicach Shukenja Base. Od razu w naszą stronę ruszają mechanoidzi. Nim Collosus aktywuje prototypową tarczą musimy przy użyciu energy skeetera niszczyć wszystkie wrogie statki. Broń i tarcze na 200% i do roboty.

1 - Misja 23 - Bridgehead | Kampania 6 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Powinno się udać bez większych problemów - Misja 23 - Bridgehead | Kampania 6 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Powinno się udać bez większych problemów. Po chwili Collosus aktywuje swoją tarczę i mówimy papa pozostałym mechanoidom. Po drodze musimy jeszcze zlikwidować dwie platformy chroniące bazę.

Chwilę później Angel transmituje się na Shukenja Base i jesteśmy świadkami jak jakiś dziwny statek opuszcza hangar stacji i po chwili znika.

Nim skończy się dyskusja naszych zdezorientowanych oficerów statek wraz z dwoma kumplami się pojawi i zacznie nas ostrzeliwać.

Z tymi statkami są dwa problemy - pojawiają się i znikają nieco utrudniając koncentrację na nich ognia oraz co gorsza, ich broń przebija się przez nasze tarcze bez trudności.

2 - Misja 23 - Bridgehead | Kampania 6 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Jednak my mamy przewagę liczbą a statki obcych nie dysponują tarczami - Misja 23 - Bridgehead | Kampania 6 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Jednak my mamy przewagę liczbą a statki obcych nie dysponują tarczami. Ich zniszczenie nie jest żadnym problemem - musimy tylko uważać na dwa najsłabsze statki - Spartę i Brutusa. Jeśli którykolwiek z nich zostanie poważnie uszkodzony - wysyłamy go wormhole do domu.

Po zniszczeniu obcych statków można uznać polowe testy naszej nowej zabawki za zwieńczone pełnym sukcesem.

Misja zakończona