Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 20 - Alpha Gate | Kampania 5 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Cele pierwszorzędne: Uzyskaj informacje o następnym celu mechanoidów, powróć do bazy używając IP drive - Misja 20 - Alpha Gate | Kampania 5 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Misja 20 - Alpha Gate

Cele pierwszorzędne: Uzyskaj informacje o następnym celu mechanoidów, powróć do bazy używając IP drive.

Cel drugorzędny: Przeskanuj wszystkie statki.

Wyposażenie:

Energy skeeter - na każdy statek.

Poza tym pełna dowolność - z tym, że polecam wykorzystać znaczną ilość punktów zaopatrzenia jakimi dysponujemy do maksymalnego unowocześnienia wyposażenia naszych statków.

WAŻNE: w tej misji będzie niezbędny drugi (poza Angelwing) statek z datascanerem - o ile do tej pory żadnego z nich nie wyposażyliśmy w to urządzenie - czas to nadrobić. Idealny będzie niszczyciel Brutus (ten, na którego pokładzie mamy prof. Rudolf Veltman).

Znajdujemy się w pobliżu bramy prowadzącej na Ziemię. Wszystkie statki vardraków zostały zasymilowane przez mechanoidów. Poza nimi w okolicy są też trzy nieaktywne mechanoidy.

1 - Misja 20 - Alpha Gate | Kampania 5 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Naszym zadaniem jest zebranie informacji o przewidywanym celu floty nieprzyjaciela - Misja 20 - Alpha Gate | Kampania 5 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Naszym zadaniem jest zebranie informacji o przewidywanym celu floty nieprzyjaciela.

Ponieważ statki vardraków są niezniszczalne (ale bez obaw, tylko w tej misji) naszym jedynym zadaniem jest je przeskanować.

W misji będą pomocne tylko te jednostki które są wyposażone w datascaner. Pozostałe już w tej chwili proponuje odesłać do domu (f12 InterPlanetary Drive).

Brutusa wysyłamy w kierunku Serenity a Angelwing - w stronę Pathfindera. Ustawiamy silniki na 200%, tarcze na 200% i zachowanie na focus (skupione) i upewniamy się za pomocą panelu ręcznego sterowania, że statki używają najszybszego z dostępnych napędów.

Cała misja będzie wyścigiem z czasem.

Gdy tylko oba statki znajdą się w zasięgu skanerów - wydajemy polecenie recon i czekamy aż nasze statki wykonają robotę - Misja 20 - Alpha Gate | Kampania 5 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Gdy tylko oba statki znajdą się w zasięgu skanerów - wydajemy polecenie recon i czekamy aż nasze statki wykonają robotę. Szczególnie musimy uważać na nasz niszczyciel - jak wiadomo do skanu statek musi opuścić tarcze - a vardrakowie nie omieszkają skorzystać z uzbrojenia w które są wyposażeni.

Gdy tylko Angelwing przeskanuje Pathfindera wysyłamy go w stronę trzeciego ze statków - Starblazera . Skanujemy.

Zwracam uwagę, że Brutus nie musi skończyć skanowania Serenity - wystarczy, że wskaźnik w polu secret dojdzie do końca - cel zostanie osiągnięty. Kończymy skanowanie i wydajemy mu polecenie f12 aktwowania IP drive - i tak jest już prawdopodobnie dość poważnie uszkodzony.

Podczas naszego skanowania Starblazera uaktywni się jeden z mechanoidów - Misja 20 - Alpha Gate | Kampania 5 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Podczas naszego skanowania Starblazera uaktywni się jeden z mechanoidów. Powinniśmy bez trudności go zniszczyć za pomocą polecenia f9 special weapon za pomocą którego aktywujemy energy skeeter.

Szybko kończymy skanowanie Starblazera - po czym wydajemy polecenie ucieczki (f4) od najbliższego statku vardraków- i czekamy aż przeleci cały dialog - Misja 20 - Alpha Gate | Kampania 5 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Szybko kończymy skanowanie Starblazera - po czym wydajemy polecenie ucieczki (f4) od najbliższego statku vardraków- i czekamy aż przeleci cały dialog.

Nie ma sensu strzelać do kolejnych mechanoidów jacy będą się aktywować - vardrakowie błyskawicznie za pomocą broni ładują poziom ich energii.

Gdy tylko wszystkie cele będą osiągnięte (możemy zerknąć na zakładkę informacje - ikona "i", przy wszystkich kratkach powinny być zielone znaczniki) aktywujemy IP drive Angelwing.

Misja zakończona