Misja 6 - Shukenja Beta | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Misja 6 - Shukenja Beta
Cel pierwszorzędny: Przebadaj bazę Shukenja Beta, tajemniczy obiekt i wormhole.
Wyposażenie:
Tym razem naszym statkiem flagowym staje się Angelwing . Musimy więc go wyposażyć od podstaw - generalnie do ekwipunku powinno wejść wszystko co uda się zamontować na statek. Szczególnie ważne są 3 energy cell. |
Jesteśmy w pobliżu drugiej tajnej bazy Syndykatu Kissaki. Shukenja Beta nie wykazuje jednak żadnej aktywności. Nasze skanery wykrywają jednak w okolicy szereg interesujących obiektów.
Poza samą stacją - którą proponuję zbadać na końcu, mamy do dokładnego przebadania anomalię astronomiczną - wormhole (która okazuję się identyczna z tą która przed laty podążył statek ojca naszego alter ego). Zbliżamy się na odległość 2-3 km i wybieramy opcję skanuj f10 . Po zebraniu informacji możemy przebadać drugi z obiektów - dziwną strukturę nieopodal wormhole.
Tym razem obiekt zachowuje się jeszcze dziwniej. Mamy możliwość przerwania skanowania - ale i tak dla dalszego rozwoju fabuły warto dokonać badania.
Na koniec zostaje nam do przebadania stacja Shukenja Beta. Skanujemy. Okazuje się, że mimo braku oznak życia zasilanie wciąż jest aktywne - ale co najważniejsze, pod powierzchnią asteroidy, na które baza się znajduje jest ogromna struktura obcego pochodzenia - wykonana w tej samej technologii w jakiej stworzono Angelwing. Aby dokładniej zbadać obiekt wysyłamy komandosów.
Niestety nasi ludzie błyskawicznie giną. Zanim rozpoczniemy bliżej się zastanawiać co się przed chwilą wydarzyło na Shukenja Beta mamy następny problem.
Przeskalowany przez nas uprzednio dziwny obiekt ożywa i atakuje nas. Ze stacji zaś dociera do statku krótka transmisja danych po której nas komputer pokładowy uruchamia jakieś nieznane urządzenie - otaczające statek polem energii. Ta ochrona pozwala nam na przetrwanie kolejnej salwy z obcego statku.
Bardzo ważne - nie strzelajmy do obcego. Nasza broń jedynie zwiększa siłę, którą dysponuje a nie jest w stanie go zniszczyć.
Odzywa się do nas również AI należąca do Syndykatu - o budzącym zaufanie (?) imieniu Anioł i każe nam uciekać przez wormhole przed wrogim statkiem. Z barku lepszej alternatywy (pierwszy strzał obcego uszkodził IP drive) lecimy do wormhole. Obcy prowadzi cały czas ostrzał. Od razu jak tylko jest to możliwe ustawiamy tarcze na 200% i ewentualnie silniki na 200%.
Klikamy na opcję enter wormhole i wybieramy przebadany przez nas korytarz. Wygląda, że będziemy musieli jednak z niego skorzystać. Przed nami długa podróż.
Koniec misji
Koniec 1 kampanii