Misja 6 - Shukenja Beta | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Misja 6 - Shukenja Beta
Cel pierwszorzędny: Przebadaj bazę Shukenja Beta, tajemniczy obiekt i wormhole.
Wyposażenie:
![]() | Tym razem naszym statkiem flagowym staje się Angelwing . Musimy więc go wyposażyć od podstaw - generalnie do ekwipunku powinno wejść wszystko co uda się zamontować na statek. Szczególnie ważne są 3 energy cell. |
Jesteśmy w pobliżu drugiej tajnej bazy Syndykatu Kissaki. Shukenja Beta nie wykazuje jednak żadnej aktywności. Nasze skanery wykrywają jednak w okolicy szereg interesujących obiektów.
![]() | ![]() |
Poza samą stacją - którą proponuję zbadać na końcu, mamy do dokładnego przebadania anomalię astronomiczną - wormhole (która okazuję się identyczna z tą która przed laty podążył statek ojca naszego alter ego). Zbliżamy się na odległość 2-3 km i wybieramy opcję skanuj f10 . Po zebraniu informacji możemy przebadać drugi z obiektów - dziwną strukturę nieopodal wormhole.
![]() | ![]() |
Tym razem obiekt zachowuje się jeszcze dziwniej. Mamy możliwość przerwania skanowania - ale i tak dla dalszego rozwoju fabuły warto dokonać badania.
![]() | ![]() |
Na koniec zostaje nam do przebadania stacja Shukenja Beta. Skanujemy. Okazuje się, że mimo braku oznak życia zasilanie wciąż jest aktywne - ale co najważniejsze, pod powierzchnią asteroidy, na które baza się znajduje jest ogromna struktura obcego pochodzenia - wykonana w tej samej technologii w jakiej stworzono Angelwing. Aby dokładniej zbadać obiekt wysyłamy komandosów.
Niestety nasi ludzie błyskawicznie giną. Zanim rozpoczniemy bliżej się zastanawiać co się przed chwilą wydarzyło na Shukenja Beta mamy następny problem.
![]() | ![]() |
Przeskalowany przez nas uprzednio dziwny obiekt ożywa i atakuje nas. Ze stacji zaś dociera do statku krótka transmisja danych po której nas komputer pokładowy uruchamia jakieś nieznane urządzenie - otaczające statek polem energii. Ta ochrona pozwala nam na przetrwanie kolejnej salwy z obcego statku.
Bardzo ważne - nie strzelajmy do obcego. Nasza broń jedynie zwiększa siłę, którą dysponuje a nie jest w stanie go zniszczyć.
Odzywa się do nas również AI należąca do Syndykatu - o budzącym zaufanie (?) imieniu Anioł i każe nam uciekać przez wormhole przed wrogim statkiem. Z barku lepszej alternatywy (pierwszy strzał obcego uszkodził IP drive) lecimy do wormhole. Obcy prowadzi cały czas ostrzał. Od razu jak tylko jest to możliwe ustawiamy tarcze na 200% i ewentualnie silniki na 200%.
![]() | ![]() |
Klikamy na opcję enter wormhole i wybieramy przebadany przez nas korytarz. Wygląda, że będziemy musieli jednak z niego skorzystać. Przed nami długa podróż.
Koniec misji
Koniec 1 kampanii