Imprezy wyścigowe | Czarna lista 4 - JV | Need for Speed Most Wanted (2005) poradnik Need for Speed: Most Wanted (2005)
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
1. Próba czasowa - North Bay & Beacon
Przede wszystkim, pamiętaj o tym żeby korzystać z wszelkich możliwych skrótów. Niektóre z nich będą dość oczywiste (szczególnie niedaleko miejsca startu), innych początkowo możesz nie dojrzeć (#1). Miej na uwadze to, iż do pościgu wkrótce dołączą oddziały policji. Dysponując szybkim wozem nie musisz się nimi zbytnio przejmować. Po dotarciu do tunelu proponowałbym z niego skorzystać, tak aby zbytnio nie zwolnić. Uważaj na ostry zakręt w prawo (#2), który dość sprawnie będziesz musiał pokonać. W końcowej części przejazdu będziesz mijał latarnię. Tym razem nie musisz korzystać z centralnie umieszczonego skrótu.
2. Eliminacje - Chancellor Way
Zwróć przede wszystkim uwagę na serię ostrzejszych zakrętów, które czekają Cię w początkowej części okrążenia. Osobiście radziłbym pokonywać je szerszym łukiem, tak aby móc przyśpieszyć na wyjściu. Nie zapominaj o korzystaniu z licznych skrótów. Dwa z nich odnajdziesz na dobrze poznanym rynku (#1). Zakręty te w miarę możliwości zawsze powinieneś ścinać. Zdecydowanie najtrudniejsza jest końcowa część okrążenia. MUSISZ skorzystać z niezbyt widocznego lewego skrótu. Zaprowadzi Cię on do skoczni (#2). Nie przyśpieszaj zbytnio, albowiem uderzysz w przeciwległą ścianę. Od razu po wylądowaniu przystąp do pokonywania ostatniego zakrętu. Nie możesz się pomylić, gdyż nie będziesz już czasu na odrobienie ewentualnej straty.
3. Sprint - Valley & State
Na samym początku powinieneś oczywiście wybrać prawą ścieżkę. Następnie czeka Cię seria niezbyt wymagających szykan. Uważaj na znacznie ostrzejszy nawrót, do którego po kilku chwilach powinieneś dotrzeć (#1). Gdy tylko go pokonasz zacznij ostro przyśpieszać (korzystaj z nitro). Uważaj, gdyż odcinek ten będzie zakończony drugim nawrotem. Po kilku chwilach do pościgu dołączy policja. Nie zapominaj o ścinaniu napotykanych łuków i korzystaniu z wszelkich możliwych skrótów (#2). W końcowej części przejazdu czekają Cię dwa ostrzejsze zakręty w lewo.
4. Eliminacje - Industrial Front
Tuż po starcie będziesz musiał skręcić w lewo. Jeśli chcesz możesz już teraz powalić ogromną konstrukcję, tak aby się nią nie martwić na kolejnych okrążeniach. Uważaj na dwa ZNACZNIE ostrzejsze zakręty (następują po sobie), z którymi za kilka chwil będziesz miał do czynienia (#1). Musisz je bezbłędnie pokonać. Przed Tobą cała seria niezbyt wymagających zakrętów. W wielu sytuacjach będzie sobie mógł pomagać korzystając z nitro. Nie zapomnij również ściąć ostatniego zakrętu (#2), tak aby ostatecznie przypieczętować swoje zwycięstwo.
5. Tor - Gray Point
Tuż po starcie radziłbym zjechać na prawy pas, dzięki czemu będziesz mógł skrócić swój przejazd. Po drodze będziesz oczywiście mógł korzystać z doskonale poznanych skrótów. Zadbaj jedynie o to, aby poprawnie wjeżdżać w wąskie dróżki. Uważaj, gdyż czeka Cię seria wyjątkowo ostrych zakrętów (#1). Po wyjściu z ostatniego z nich skorzystaj z nitro, tak aby ponownie oddalić się od reszty stawki. Nie zapomnij o licznych skrótach, między innymi na terenie dzielnicy przemysłowej (#2). Końcowa część okrążenia jest już dość prosta. Osobiście proponowałbym wybrać tunel zamiast bocznych ścieżek.
6. Próba czasowa - Beacon & Riverfront
Zaczynasz od ostrego zakrętu w prawo, który możesz bez żadnych obaw ściąć. Uważaj na dość charakterystyczne zwężenie, w które za kilka chwil będziesz się musiał wpasować (#1). Po drodze nie natrafisz niestety na godne uwagi skróty. Uważaj jedynie na WYJĄTKOWO zdradliwą skocznię, do której za chwilę dotrzesz. NIE MOŻESZ jej pokonać na pełnym gazie, gdyż wpadniesz na bandę. Zwolnij i od razu po wylądowaniu skręć w lewo. Z pokonaniem kilkunastu kolejnych zakrętów nie powinieneś mieć żadnych problemów. Po dotarciu na autostradę będzie jeszcze prościej, czekają Cię bowiem liczne proste. Dojedziesz w końcu do rozwidlenia dróg. Osobiście proponowałbym wybrać lewą odnogę (#2), a tor jazdy zmienić dopiero w tunelu.
7. Próba czasowa - Industrial & Omega
Po starcie wybierz oczywiście lewą odnogę, tak aby móc szybciej pokonać pierwszy zakręt. Czekają Cię teraz niezbyt wymagające łuki. Przyhamuj dopiero po dotarciu do wyraźnie ostrzejszego zakrętu (#1), który musisz oczywiście poprawnie pokonać. W dzielnicy industrialnej warto skorzystać z cennego skrótu, podobnie jak w przypadku latarni morskiej (#2). Nie zapominaj o częstym używaniu nitro.