GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 4 - JV | Need for Speed Most Wanted (2005) poradnik Need for Speed: Most Wanted (2005)
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
GŁÓWNY POJEDYNEK:
Podobnie jak wcześniej, czekają Cię trzy przejazdy. Zdecydowanie najtrudniejszy jest pierwszy wyścig, tak więc jeśli nie będziesz sobie z nim radził, to dobrze byłoby zmienić ustawienia pojazdu, samą maszynę, bądź też poddać ją dalszemu tuningowi.
1. Próba prędkości - Dunwich & Hills
Zaczynasz w dość nietypowej pozycji, albowiem po starcie będziesz musiał zawrócić. Zacznij przyśpieszać, nie korzystaj jeszcze z nitro. Przejedź przez tunel. Gdy będziesz w połowie odpal nitro i zacznij przyśpieszać. Po dotarciu do fotoradaru powinieneś mieć co najmniej 260 km/h na liczniku (#1). Warto byłoby skorzystać z prawego skrótu, tak aby nie pozwolić przeciwnikowi się wyprzedzić. Uważaj na ostry skręt w lewo (po dotarciu do końca polnej dróżki). Nie ukrywam, iż kolejne fotoradary rozmieszczono w równie zdradliwych miejscach (#2). W miarę możliwości staraj się nieprzerwanie przyśpieszać i w odpowiednim momencie załączać nitro. Uważaj na fotoradar umieszczony tuż po charakterystycznym slalomie. Z resztą obiektów nie powinieneś mieć większych problemów.
2. Drag - Rosewood & Heritage
Przed Tobą kolejny dość wymagający slalom. Sam początek nie powinien ci sprawić większych problemów. Po wyminięciu dwóch pierwszych pojazdów proponowałbym zjechać na przeciwległy pas, tak aby uniknąć zderzenia (#1). Załącz nitro w celu uniknięcia przejeżdżającej ciężarówki. W końcowej części wyścigu będziesz w głównej mierze musiał trzymać się właściwej strony jezdni, aczkolwiek pojawią się nieliczne wyjątki.
3. Próba czasowa - Petersburg & Hwy 201
Próba ta jest znacznie prostsza, a na dodatek wyjątkowo krótka. Po starcie wybierz lewy pas, który powinieneś jednak zmienić przy pierwszej możliwej okazji. Skorzystaj z nitro żeby osiągnąć maksymalną prędkość przy pierwszym fotoradarze. Po zbliżeniu się do jednego z kolejnych radarów będziesz musiał skrócić sobie drogę żeby utrzymać wysoką prędkość (#1). Uważaj na ostre zakręty, na które po kilku chwilach zaczniesz natrafiać. Po dotarciu do końcowej części autostrady wyjątkowo wybierz prawą odnogę, tak aby zbytnio nie zwolnić (#2). Finisz jest już dość prosty. W miarę możliwości spróbuj utrzymać prowadzenie.
O Vipera, którym jeździł JV warto oczywiście zawalczyć. Podobnie jak wcześniej, głównym motywem będzie zapewne chęć wzbogacenia się. Tak jak już kiedyś wspomniałem, auto jest wyjątkowo nieprzyjemne w opanowaniu, przez co nie będziesz miał z niego zbyt dużego pożytku.