Imprezy wyścigowe | Czarna lista 3 - Ronnie | Need for Speed Most Wanted (2005) poradnik Need for Speed: Most Wanted (2005)
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
1. Sprint - Seagate & Camden
Początek nie jest zbyt trudny. Kolejne zakręty powinny ci być doskonale znane. Pamiętaj o tym żeby po wyjeździe z tunelu skorzystać z prawego skrótu, dzięki czemu zwiększysz swoją przewagę. Uważaj na ostry zakręt w prawo, przed którym obowiązkowo będziesz musiał wyhamować (#1). Przed Tobą kolejne skróty, z których warto oczywiście korzystać (#2). Jedyny wyjątek stanowią ostre nawroty, do których za chwilę dojedziesz. W tym przypadku proponowałbym wybrać zewnętrzną drogę, ale za to przy wychodzeniu na prostą przyspieszać przy wsparciu ze strony nitro. W końcowej części przejazdu czekają Cię już tylko niezbyt wymagające łuki.
2. Eliminacje - Riverside
Tuż po starcie radziłbym wybrać lewy łuk, albowiem nie zdołałeś zapewne osiągnąć wystarczającej prędkości. Po dotarciu do kolejnego rozwidlenia możesz w zasadzie wybrać każdą z odnóg. W obu przypadkach radziłbym skorzystać z dość widocznych skrótów (#1), a także pomagać sobie nitro. Dotrzesz w końcu do wjazdu do kanałów, z którymi najprawdopodobniej po raz pierwszy będziesz miał do czynienia. UWAŻAJ na słupy. Warto również skorzystać z dodatkowego skrótu (#2). W miarę możliwości blokuj pozostałych kierowców.
Uważaj na wyjątkowo ostry zakręt w prawo, z którym będziesz miał do czynienia po wyjechaniu z kanałów (#1). Pomagaj sobie nitro. W końcowej części okrążenia będziesz się musiał liczyć z obecnością całej serii ostrych zakrętów (#2). Na szczęście większość z nich będziesz mógł ściąć. Nie zapominaj o blokowaniu innych pojazdów, gdyż właśnie tu spróbują najprawdopodobniej zaatakować.
3. Próba czasowa - Petersburg Projects
Wyjątkowo prosta próba, z którą nie będziesz raczej miał większych problemów. Po pokonaniu pierwszej prostej będziesz się musiał liczyć z koniecznością wykonania dłuższego skoku. Nie musisz hamować. Przygotuj się natomiast do pokonania kilku następnych zakrętów (#1). Kolejne fragmenty trasy powinny ci być doskonale znane. Na całe szczęście nie ma tu zbyt wielu ostrzejszych łuków, tak więc możesz spokojnie utrzymywać odpowiednią prędkość. Uważaj jedynie na liczne zwężenia, a także na oddziały policji, które dołączą do pościgu. Tuż przed metą będziesz musiał pokonać ostry zakręt w lewo (#2). Zwolnij i odpowiednio do niego podejdź.
4. Sprint - Bond & Forest Green
Po pokonaniu pierwszej prostej (niezbyt długi tunel), koniecznie zacznij zwalniać, czeka Cię bowiem seria wyjątkowo ostrych zakrętów (#1). Każdy z nich będziesz musiał bezbłędnie pokonać, tak aby nie stracić wypracowanego przed chwilą prowadzenia. Teraz będziesz musiał pokonać kilka szykan a także nieco ostrzejszych łuków. Jeżeli dysponujesz zwrotnym autem nie musisz się ich raczej obawiać. Końcówka jest zdecydowanie najtrudniejsza a to dlatego, iż obfituje ona w bardzo łagodne, ale jednocześnie niezwykle zdradliwe łuki, na których musisz się bardzo pilnować (#2). W szczególności mam tu na myśli otaczające tor drzewa. Uwaga! Jeśli jeden z przeciwników dysponuje wyraźnie szybszym autem spróbuj wrócić do kryjówki, a następnie ponownie przystąpić do tej próby. Przy odrobinie szczęścia gra wylosuje wolniejsze wozy, którym łatwiej będziesz mógł uciec.
5. Próba prędkości - Masterson & Route 55
Próba ta nie jest zbyt wymagająca, zakładając oczywiście, iż w przeszłości radziłeś sobie z tego typu zawodami. Niemal wszystkie fotoradary rozmieszczono niedaleko łagodnych zakrętów (#1). Osobiście radziłbym pokonywać je możliwie jak najszerszym łukiem, tak aby móc następnie pomóc sobie przy użyciu nitro. Uważaj również na ostrzejsze zakręty (#2). Pomimo oczywistych założeń tego trybu radziłbym równocześnie próbować utrzymać zdobyte wcześniej prowadzenie.
6. Próba czasowa - Petersburg & Project
Na początek wybierz oczywiście lewą odnogę. Nie będziesz mógł jednak zbytnio przyśpieszyć, gdyż za kilka chwil czeka Cię wyjątkowo ostry zakręt w prawo (#1), który bezbłędnie powinieneś spróbować pokonać. Przed Tobą seria kilku rozwidleń. Tak jak wcześniej, wybór drogi nie odgrywa zbyt dużego znaczenia. Pamiętaj natomiast o korzystaniu ze skrótów i ścinaniu wybranych zakrętów. Najwięcej będziesz się najprawdopodobniej musiał namęczyć na terenie dzielnicy przemysłowej (#2). Generalnie jednak nie masz się czego obawiać.
7. Próba czasowa - Wharf & North Bay
Od razu po starcie proponowałbym skorzystać z tunelu znajdującego się pod latarnią. Nawet jeśli w niego nie trafisz, to i tak nic nie stracisz (no... parę sekund ;-)). Uważaj natomiast na wyjątkowo ostry skręt w lewo, z którym będziesz sobie musiał jakoś poradzić (#1). Przed Tobą kolejne ostre zakręty. Jeśli chcesz będziesz mógł ponownie przebić płot, tak aby móc szybciej dostać się na dół. Po dotarciu do rafinerii skorzystaj z poznanego wcześniej skrótu (po lewej). Powinieneś ujrzeć kolejne rozwidlenie dróg. Wybierz prawą odnogę (#2), a po ominięciu tunelu polną dróżkę.
8. Sprint - Hwy 99 & Projects
Wyścig ten nie jest zbyt trudny, trasa powinna ci być bowiem dobrze znana. Po drodze warto byłoby oczywiście skorzystać ze "skoczni" (#1), dzięki którym zwiększysz swoją przewagę nad rywalami. Uważaj na wyjątkowo ostre zakręty (#2), z którymi za kilka chwil będziesz sobie musiał poradzić. Końcówka jest już dość prosta. Po dotarciu do dzielnicy przemysłowej skorzystaj z kilku skrótów, aby utrzymać przewagę.