GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 5 - Webster | Need for Speed Most Wanted (2005) poradnik Need for Speed: Most Wanted (2005)
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
GŁÓWNY POJEDYNEK:
Po raz pierwszy będziesz miał do czynienia z koniecznością zaliczenia TRZECH, a nie dwóch wyścigów. Na szczęście nie są one zbyt trudne, zakładając oczywiście, iż dysponujesz odpowiednio szybkim i jednocześnie bardzo zwinnym pojazdem.
1. Sprint - Beach & Chancellor
Na początek czeka Cię oczywiście seria dość wymagających szykan. W pewnym miejscu będziesz mógł skorzystać ze skrótu (#1). Jest on niezwykle ważny, gdyż przeciwnik właśnie tu powinien się skierować. Tylko w ten sposób możesz więc utrzymać prowadzenie. Po drodze będziesz oczywiście wpadał na inne skróty. Wyjątkowo radziłbym wpasować się w tunel znajdujący pod latarnią morską (#2).
W końcowej części przejazdu będziesz musiał pokonać dwa wyjątkowo wymagające łuki (#1), z którymi miałeś już do czynienia w przeszłości. Koniecznie pomagaj sobie nitro oraz spowolnieniem czasu!!
2. Próba prędkości - State & Petersburg
Ten pojedynek będzie zdecydowanie najtrudniejszy a to dlatego, iż fotoradary umieszczono w wyjątkowo niewygodnych miejscach. Nie tylko musisz odpowiednio wchodzić w niektóre zakręty, ale i umiejętnie korzystać z nitro. Świetnym przykładem może być pierwszy fotoradar, ulokowany przy serii dość ostrych skrętów (#1). Najważniejsze jest to, aby w pierwszy z nich wejść nieco szerzej (wyjeżdżając lekko na trawę), a następnie przydusić nitro (i modlić się o brak ruchu ulicznego ;-)). Z kolejnymi zakrętami wcale nie będzie lepiej. Niemal zawsze będziesz musiał w nie odpowiednio wchodzić (#2). Jedyny wyjątek stanowi ostatni fotoradar, który ulokowano w długim tunelu.
3. Sprint - State & Warrent
Na początek będziesz oczywiście musiał pokonać kilka szykan. Uważaj na ostrzejsze zakręty (#1), przed którymi obowiązkowo będziesz musiał hamować. Je same należy oczywiście odpowiednio ścinać. Kolejne segmenty trasy powinny ci być doskonale znane. Sądzę więc, iż dodatkowe opisy są raczej zbędne. Uważaj na ostrzejszy zakręt w lewo (#2), poprzedzający wjazd na autostradę.
Nie muszę chyba dodawać, iż powinieneś przez cały czas utrzymywać maksymalną prędkość, a na dodatek pomagać sobie nitro. Uważaj w parku (#1), który zapewne nie zdołałeś jeszcze opanować. Dalsza część przejazdu pozbawiona jest już trudniejszych momentów. Czekają Cię dłuższe proste z niezbyt wymagającymi łukami.
O maksymalnie podrasowanego Chevroleta Corvette, którym jeździł Webster zdecydowanie warto zawalczyć. Podobnie jak wcześniej, nie będziesz się oczywiście musiał do tej maszyny przesiąść. Sporo możesz natomiast zyskać na jej sprzedaży.