Imprezy wyścigowe | Czarna lista 13 - Vic | Need for Speed Most Wanted (2005) poradnik Need for Speed: Most Wanted (2005)
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
1. Próba czasowa - Hwy 99 & Highlands
Nie powinieneś mieć żadnych problemów z zaliczeniem tej próby, gdyż czasu jest naprawdę sporo. Mimo to w paru miejscach powinieneś się pilnować. Ostrzejszy zakręt w prawo (na dodatek połączony z pokonaniem wzniesienia) czeka Cię tuż przed pierwszą bramką kontrolną (#1). Obowiązkowo powinieneś zwolnić, tak aby go sprawniej pokonać. Po dotarciu do obwodnicy proponowałbym wybrać lewą odnogę, a tor jazdy zmienić dopiero po dotarciu do tunelu. W końcowej części przejazdu będziesz ponadto mógł skorzystać z doskonale poznanego leśnego skrótu (#2), dzięki któremu zyskasz co najmniej kilka dodatkowych sekund.
2. Próba czasowa - Hwy 4 & Forest Green
Kolejny niezbyt trudny przejazd. W początkowej fazie wyścigu dotrzesz do rozwidlenia dróg. Tym razem proponowałbym wybrać prawą odnogę. Dalej czekają Cię dość łagodne łuki, które będziesz mógł pokonywać przy wyższych prędkościach. W pewnym miejscu pojawi się możliwość skorzystania ze skrótu (#1). Uważaj tylko, aby nie uderzyć w skały. W końcowej części przejazdu czekają Cię co najmniej dwa ostrzejsze zakręty. W obu przypadkach radziłbym pomóc sobie zjeżdżając na trawę i ścinając dany łuk (#2).
3. Próba prędkości - Diamond & State
Po raz pierwszy będziesz miał do czynienia z tego typu zawodami. Warto więc objaśnić ich zasady. Na trasie rozmieszczono fotoradary. Chodzi o to, aby na każdym z nich zanotować możliwie jak najwyższą prędkość. Zwycięża ten z kierowców, który pod koniec wyścigu (nie musisz dojechać pierwszy!!!) uzbierał najwięcej kilometrów na godzinę. Pierwszy fotoradar znajduje się niedaleko miejsca startu. Osobiście w niemal wszystkich przypadkach radziłbym korzystać z nitro (#1). Jest to szczególnie wskazane w przypadku tych fotoradarów, które nie znajdują się na prostych odcinkach trasy. Po drodze powinieneś natrafić na dobrze poznany skrót, z którego warto byłoby oczywiście skorzystać (#2). Całą swoją uwagę koncentruj jednak na rozwijaniu maksymalnych prędkości w miejscach, w których rozstawiono kolejne fotoradary.
4. Próba prędkości - Forest & Ironwood
Najwięcej problemów sprawi Ci zapewne osiągnięcie odpowiedniej prędkości przy drugim fotoradarze (#1). Tak jak wcześniej, pomagaj sobie korzystając w odpowiednich miejscach z nitro. Mniej więcej w połowie drogi będziesz mógł skorzystać z cennego skrótu (#2). Wybierz prawą ścieżkę, tak aby móc rozwinąć wyższą prędkość. Dobrze byłoby sobie też zapamiętać to miejsce na przyszłość.