GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 9 - Earl | Need for Speed Most Wanted (2005) poradnik Need for Speed: Most Wanted (2005)
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
GŁÓWNY POJEDYNEK:
Pokonanie Earla nie jest niestety prostą sprawą. O ile z próbą prędkości nie powinieneś mieć żadnych problemów, o tyle sprint jest NIEZWYKLE wymagający. Musisz zaopatrzyć się w niezwykle zwrotny pojazd, albowiem końcowa część tego wyścigu będzie obfitowała w całą masę szykan, które będziesz musiał pokonywać bez jakichkolwiek problemów czy zarzucania tyłem auta. Osobiście proponuję Lancera lub Eclipse, bardziej doświadczeni gracze mogą spróbować zasiąść za sterami jednego z ostatnio odblokowanych pojazdów.
1. Próba prędkości - North Bay Cannery
Pierwsze wyzwanie jest wyjątkowo proste. Co więcej, nie musisz wcale osiągnąć linii mety na pierwszym miejscu! Skoncentruj się WYŁĄCZNIE na korzystaniu z nitro i osiąganiu maksymalnych prędkości przy wszystkich fotoradarach (#1). Uważaj, gdyż niektóre z nich umieszczono w dość zdradliwych miejscach (#2). Warto często spoglądać na minimapkę, tak aby ich nie przeoczyć.
2. Sprint - Camden & Route 55
Początkowa część wyścigu jest jeszcze stosunkowo prosta. Przed Tobą seria łagodniejszych łuków. Korzystaj oczywiście z okolicznych skrótów (#1), uważając jednak przy tym, aby nie uderzyć o bandę. Uważaj na wyjątkowo ostre skręty, które zaczną się wkrótce pojawiać (#2). W szczególności mam tu na myśli nawrót w prawo, zlokalizowany niedaleko rafinerii. Na mapie NIE ZAZNACZONO odpowiedniego skrótu. Aby z niego korzystać proponowałbym więc na chwilę odpalić spowolnienie czasu, dzięki któremu będziesz się mógł odpowiednio wpasować.
Kolejny trudny zakręt prowadzi do dwóch charakterystycznych łuków, z którymi miałeś już zapewne do czynienia podczas niejednego pościgu (#1). Pamiętaj o tym, aby zbytnio nie zarzucać tyłem auta. Po ominięciu tego fragmentu będziesz musiał ponownie zwolnić, tak aby poprawnie pokonać ostry zakręt w lewo (#2).
Tak jak już wspomniałem, najtrudniejsza będzie sama końcówka. Łagodniejsze zakręty powinieneś pokonywać przy możliwie jak najwyższych prędkościach (#1), tak aby nie dać przeciwnikowi szans do zorganizowania kontrataku. Najwięcej problemów sprawi ci zapewne przeprawa przez dzielnicę mieszkaniową. Czeka Cię seria wyjątkowo ostrych zakrętów. Pamiętaj, iż wiele z nich możesz ścinać. Nie pozwól się wyprzedzić, gdyż nie będziesz już mógł odrobić tej straty. Jeśli po wyjechaniu z tej dzielnicy będziesz dalej na prowadzeniu, to nie powinieneś go już stracić (#2). Ewentualnie możesz sobie pomagać nitro, ale uważaj żeby z tym nie przesadzić. Ustaw się w taki sposób, aby perfekcyjnie wykonać ostatni skok.
Mitsubishi Lancer (samochód Earla) nie jest samochodem, o który powinieneś za wszelką cenę walczyć. Przemawia za tym kilka czynników. Głównym z nich jest Subaru Impreza. Samochód ten będziesz mógł za kilka chwil zakupić. W moim przekonaniu jest on znacznie lepszy. Nie rozpaczaj więc jeśli wylosujesz "złe" karty.