GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 2 - Bull | Need for Speed Most Wanted (2005) poradnik Need for Speed: Most Wanted (2005)
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
GŁÓWNY POJEDYNEK:
Tradycyjnie już przystąpisz do trzech wyścigów, przy czym najtrudniejszy będzie ten pierwszy, a to dlatego, iż w przypadku popełnienia zbyt dużej ilości błędów będziesz musiał sporo powtarzać. Generalnie jednak nie masz się czego obawiać, zakładając oczywiście, iż dysponujesz maksymalnie stuningowanym wozem.
1. Tor - Oil Refinery
Po starcie czeka Cię kilka łagodnych łuków, a także cała masa długich prostych. Warto więc korzystać z nitro i w miarę możliwości blokować przeciwnika. Docelowo będziesz jednak musiał pokonać dwa ostre zakręty w prawo (#1). Jeśli chcesz możesz je nieco ściąć, warto też korzystać z nitro. W końcowej części okrążenia powinieneś dotrzeć do rafinerii. Osobiście radziłbym skorzystać z niewidocznego na mapie skrótu, który powinieneś jednak pamiętać (#2). Aby lepiej się w niego wpasować radziłbym skorzystać ze spowolnienia czasu.
2. Sprint - Ironhorse & Coast
Początek jest dość prosty. Po dojechaniu do ostrych nawrotów skorzystaj z pierwszego skrótu (#1). W przypadku samych zakrętów proponowałbym pozostawać na ustalonej drodze, a swoją uwagę koncentrować na właściwym pokonywaniu łuków. Uważaj, gdyż przed tunelem znajduje się ostry skręt w prawo. Po drodze będziesz miał w głównej mierze do czynienia z dość łagodnymi szykanami. Jedynie w kilku miejscach będziesz musiał wyraźnie zwolnić (#2). W końcowej części przejazdu przeciwnik wyraźnie przyśpieszy, tak więc musisz się pilnować. Uważaj na skocznię ulokowaną przed samą metą.
Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie