GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 1 - Razor - FINAŁ | Need for Speed Most Wanted poradnik Need for Speed: Most Wanted (2005)
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
GŁÓWNY POJEDYNEK:
Do poważniejszych utrudnień związanych z zakończeniem gry byłeś zapewne przygotowany. Nie zdziwisz się więc jeśli powiem, iż tym razem będziesz musiał zaliczyć PIĘĆ wyścigów. W międzyczasie nie ma oczywiście mowy o wychodzeniu z kariery, gdyż zasady rozgrywki pozostają niezmienione. Nie ukrywam, iż niektóre pojedynki będą dość trudne, aczkolwiek powinieneś sobie z nimi jakoś poradzić.
1. Próba prędkości - Warrent
Wyjątkowo trudny wyścig, a to dlatego, iż BMW, które Razorowi udało się na początku gry wygrać jest wyjątkowo szybkie. Musisz się więc bardzo starać, tak aby móc chociaż dorównać jego wynikom. Jednocześnie musisz liczyć na to żeby popełnił jakiś błąd. Przy pierwszym punkcie kontrolnym (#1) powinieneś zdołać osiągnąć co najmniej 335-340 km/h. Zakładam oczywiście, iż dysponujesz szybkim i odpowiednio stuningowanym wozem. Pamiętaj również o tym żeby odpowiednio wcześniej załączyć nitro. Kolejne dwa fotoradary również znajdują się na prostych odcinkach drogi. Mimo wszystko staraj się utrzymywać zbliżone wartości do tych, które osiąga Razor. W dalszej części wyścigu zaczną pojawiać się ostrzejsze zakręty. Musisz to wykorzystać, aby dzięki znajdującym się niedaleko nich fotoradarom (#2) odrobić stratę do rywala.
Koniecznie skorzystaj z lewego skrótu, równocześnie odpalając nitro. Przy najbliższym fotoradarze (#1) powinieneś osiągnąć co najmniej 330 kilometrów na godzinę. Końcówka jest już na szczęście znacznie prostsza. Powinno Ci się udać utrzymać wypracowaną wcześniej przewagę.
2. Drag - Terrace & Riverside
Stosunkowo prosty wyścig drag, który z oczywistych względów będziesz musiał kilkakrotnie powtórzyć, tak aby zapoznać się z "rozłożeniem" pojazdów cywilnych (#1). W szczególności uważaj na dwa auta, które w pewnym momencie wyjadą z bocznych uliczek. Nie musisz korzystać z nitro, warto natomiast pomagać sobie spowolnieniem czasu. Nie możesz się przy tym zbytnio wlec, gdyż Razor może Cię wtedy przegonić.
3. Sprint - Forest Green
To dość łatwy wyścig, aczkolwiek w pewnych miejscach będziesz się musiał pilnować. Na początek czeka Cię kilka niezbyt wymagających łuków. Po dotarciu do zjazdu z autostrady (#1) radziłbym nieco zwolnić, tak aby móc odpowiednio pokonać ten zakręt. Znajdziesz się w dzielnicy przemysłowej. Kolejne zakręty powinny ci być dobrze znane, skróty również (m.in. ten po prawej). Po dotarciu do latarni morskiej skorzystaj oczywiście z tunelu, blokując jednocześnie atakującego Razora. Przed Tobą seria zdecydowanie ostrzejszych łuków (#2), do których będziesz musiał odpowiednio podchodzić. Warto również korzystać z nitro.
Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie