GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 14 - Taz | Need for Speed Most Wanted (2005) poradnik Need for Speed: Most Wanted (2005)
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
GŁÓWNY POJEDYNEK:
Oba wyścigi nie są zbyt trudne. Bierzesz udział w pojedynczych sprintach, nie musisz więc zaliczać serii okrążeń. Mimo wszystko, przed przystąpieniem do wyścigu radziłbym przeznaczyć trochę zdobytej gotówki na zakup odpowiednich usprawnień mechanicznych.
1. Sprint - Stadium & Hwy 99
W przypadku pierwszego wyścigu będziesz przede wszystkim musiał uważać na ostrzejsze skręty, na nich stracisz bowiem najwięcej czasu. Pierwszy taki łuk znajduje się niedaleko miejsca startu (#1). Drugi ostrzejszy zakręt pojawi się po dłuższym prostym odcinku, będziesz więc musiał odpowiednio wyhamować (#2). Pamiętaj o regularnym korzystaniu z nitro. W szczególności mam tu na myśli końcową część wyścigu, wtedy bowiem przeciwnik zacznie agresywnie przyspieszać.
2. Sprint - Rosewood & State
Wyścig ten jest zdecydowanie prostszy od tego, z którym miałeś do czynienia kilka chwil wcześniej. W szczególności powinieneś uważać na ostrzejsze łuki pokonywane przy wyższych prędkościach (#1). Najmniejszy nawet błąd może bowiem zaowocować poważnym wypadkiem i utraceniem wypracowanego prowadzenia. Wygrana nie powinna Ci jednak sprawić poważniejszych problemów (#2). Tradycyjnie już w końcowej części przejazdu będziesz musiał częściej korzystać z nitro.
Podobnie jak wcześniej, będziesz musiał wziąć udział w losowaniu kart. Radziłbym spróbować upolować wóz Taza, aczkolwiek nawet w przypadku zdobycia odpowiednich kluczyków będziesz się go zapewne musiał pozbyć, albowiem lepiej byłoby zacząć zbierać na nieporównywalnie lepsze maszyny.