GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 11 - Big Lou | Need for Speed Most Wanted (2005) poradnik Need for Speed: Most Wanted (2005)
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Tym razem czekają Cię dwa klasyczne wyścigi. Oba są dość wymagające, gdyż w przypadku przegranej będziesz musiał powtórzyć kilka okrążeń... a jak się już zapewne domyślasz przeciwnicy niemal zawsze przyspieszają na ostatnich metrach. ;-)
1. Tor - Circle Rose
Przede wszystkim, pamiętaj o ścinaniu wszelkich możliwych zakrętów. Korzystaj również z poznanych w poprzednich etapach skrótów (#1). Jeden z nich poprzedza doskonale znany ci łuk, który powinieneś się już nauczyć bezbłędnie pokonywać. Warto byłoby skorzystać z wąskiej dróżki zlokalizowanej przy skałach. Sama końcówka nie jest już zbyt wymagająca (#2). Przed Tobą kilka łagodnych łuków. Ostatni zakręt w prawo jest nieco bardziej wymagający, ale spokojnie można go pokonać bez ostrego hamowania. Pamiętaj o częstym pomaganiu sobie nitro. Możesz również korzystać ze spowolnienia czasu.
2. Tor - Switchback
Wyścig ten jest nieco trudniejszy i to nie tylko dlatego, iż musisz pokonać aż trzy okrążenia. Wymagająca jest przede wszystkim końcówka. Nie możesz popełnić poważniejszych błędów, gdyż przeciwnik będzie Cię mógł bezproblemowo wyprzedzić i oczywiście wygrać cały pojedynek. W początkowej fazie wyścigu będziesz musiał pokonać kilka łagodniejszych łuków (#1). W miarę możliwości dobrze byłoby je oczywiście ścinać. Natrafisz również na serię znienawidzonych zapewne zakrętów. Część z nich pojawiła się w trakcie poprzedniego starcia. Uważaj na ostry zakręt w lewo (#2). Musisz w niego odpowiednio wejść, tak aby zbytnio nie zwolnić. Możesz być pewny tego, iż przeciwnik z całą pewnością by to wykorzystał.
Po dotarciu do rozwidlenia dróg osobiście proponowałbym wybrać prawą odnogę. Skorzystaj z wąskiego przejazdu, z którym miałeś już do czynienia wcześniej (#1). Wykorzystaj liczne proste, tak aby możliwie jak najbardziej oddalić się od atakującego pojazdu. Uważaj jednocześnie na dość gęsty ruch uliczny! Pod koniec okrążenia będziesz MUSIAŁ skorzystać z wąskiego przejazdu (#2). Nie martw się, nawet jeśli uderzysz w skały nie powinieneś zbytnio zwolnić. Nie zapomnij pozostawić sobie trochę nitro na ostatnią prostą!
Big Lou jeździł ładnie wyglądającym, ale niezbyt rewelacyjnym Mitsubishi Eclipse. Nie musisz się więc o niego przesadnie bić, tym bardziej, iż poszedłby od razu na sprzedaż. Osobiście radziłbym spróbować zdobyć trochę gotówki lub dodatkowych części.