Mass Effect 2: Opracowywanie technologii - lista poradnik Mass Effect 2
Ostatnia aktualizacja: 10 maja 2021
Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect 2 znajdziesz informacje o opracowywaniu nowych technologii w oparciu o pozyskane wcześniej projekty. Informujemy o surowcach potrzebnych do wyprodukowania każdej technologii oraz o jej działaniu.
Lista wymagań do opracowania technologii
Poniższa tabelka prezentuje informacje przydatne przy opracowywaniu technologii w oparciu o odnalezione plany.
Uwaga! Pozostałe technologie znajdują się w ofertach różnych handlarzy i po informacje na temat ich lokalizacji oraz na temat ich działania zapraszam do sekcji Gotowe upgrade'y.
Nazwa projektu | Kategoria | Potrzebne surowce | Działanie |
Amunicja do broni ciężkiej 1/6 | prototypy | iryd: 2500 | możliwość przechowywania 15% więcej amunicji do ciężkich broni |
Amunicja do broni ciężkiej 2/6 | prototypy | iryd: 5000 | możliwość przechowywania 30% więcej amunicji do ciężkich broni |
Amunicja do broni ciężkiej 3/6 | prototypy | iryd: 7500 | możliwość przechowywania 45% więcej amunicji do ciężkich broni |
Amunicja do broni ciężkiej 4/6 | prototypy | iryd: 10000 | możliwość przechowywania 60% więcej amunicji do ciężkich broni |
Celność karabinu szturmowego | upgrade'y broni | iryd: 25000 | zwiększenie celności karabinów szturmowych (cała drużyna) |
Ciężki pancerz okrętu | upgrade'y statku | pallad: 15000 | Normandia otrzymuje bardziej wytrzymały kadłub |
Ciężki pistolet - ppanc. | upgrade'y broni | pallad: 15000 | +50% do zniszczeń dokonywanych z użyciem pistoletów na wrogich pancerzach (cała drużyna) |
Ciężki splot kości | prototypy | pallad: 15000 | Shepard otrzymuje 50% mniej obrażeń w walce wręcz |
Ciężki splot mięśni | upgrade'y zbroi | pallad: 25000 | Shepard zadaje większe obrażenia w walce wręcz |
Ciężki splot skóry 1/5 | prototypy | pallad: 2500 | wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 10% |
Ciężki splot skóry 2/5 | upgrade'y zbroi | pallad: 5000 | wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 20% |
Ciężki splot skóry 3/5 | prototypy | pallad: 7500 | wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 30% |
Czas działania mocy biotycznych | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 3000 | +20% do czasu trwania mocy biotycznych (cała drużyna) |
Czas działania mocy technologicznych | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 3000 | +20% do czasu trwania wszystkich mocy Omni-narzędzia (cała drużyna) |
Czas odnawiania mocy biotycznych | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 5000 | skrócenie czasu ładowania mocy biotycznych o 20% |
Czas odnawiania mocy technologicznych | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 5000 | skrócenie czasu ładowania mocy Omni-narzędzia o 20% |
Dodatkowa amunicja do strzelby | upgrade'y broni | platyna: 25000 | możliwość przenoszenia większej ilości amunicji do shotgunów |
Działo Thanix | upgrade'y statku | platyna: 15000 | zamontowanie potężnego działa na Normandii |
Generator nadmiarowego pola | upgrade'y zbroi | pallad: 15000 | szansa na pełną regenerację tarcz Sheparda po tym jak zostaną wyczerpane w wyniku ataków sił wroga |
Karabin snajperski - ppanc. | upgrade'y broni | platyna: 15000 | +50% do zniszczeń dokonywanych z użyciem karabinów snajperskich na wrogich pancerzach (cała drużyna) |
Karabin snajperski gethów | prototypy | platyna: 15000 | Legion otrzymuje specjalną broń (karabin snajperski Wdowa) |
Krogańska strzelba | prototypy | platyna: 15000 | nowa broń |
Krogańska witalność 1/2 | prototypy | platyna: 2500 | wydłużenie pasków zdrowia krogańskich członków drużyny o 25% |
Krogańska witalność 2/2 | prototypy | platyna: 5000 | wydłużenie pasków zdrowia krogańskich członków drużyny o 50% |
M-622 Lawina | prototypy | iryd: 15000 | nowa broń |
M-920 Kain | prototypy | iryd: 25000 | nowa broń |
Moduł urazowy | upgrade'y zbroi | platyna: 15000 | drużyna w momencie leczenia odzyskuje pełnię zdrowia |
Modułowe stanowisko sond | upgrade'y statku | iryd: 15000 | Normandia zabiera na pokład 2x więcej sond |
Obrażenia - snajperka w głowę | upgrade'y broni | platyna: 25000 | strzały w głowę z użyciem snajperki zadają 50% więcej obrażeń (cała drużyna) |
Obrażenia biotyczne obiektu zero | prototypy | pierwiastek zero: 3000 | Ataki biotyczne Jack zadają 20% więcej obrażeń |
Obrażenia krytyczne - ciężki pistolet | upgrade'y broni | pallad: 25000 | szansa na zadanie 2x większych obrażeń z użyciem pistoletów (cała drużyna) |
Ochrona przed obrażeniami 1/5 | upgrade'y zbroi | pallad: 2500 | +10% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna) |
Ochrona przed obrażeniami 2/5 | upgrade'y zbroi | pallad: 5000 | +20% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna) |
Ochrona przed obrażeniami 3/5 | upgrade'y zbroi | pallad: 7500 | +30% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna) |
Omni-klucz Mordina | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 3000 | ataki Mordina z użyciem Omni-narzędzia zadają 20% więcej obrażeń |
PM - przebijanie tarcz | upgrade'y broni | iryd: 15000 | +50% do zniszczeń dokonywanych z użyciem pistoletów maszynowych na tarczach i biotycznych polach siłowych (cała drużyna) |
PM - większy magazynek | upgrade'y broni | iryd: 25000 | przechowywanie 50% więcej amunicji do pistoletów maszynowych (cała drużyna) |
Pojemność medi-żelu 1/5 | upgrade'y zbroi | platyna: 2500 | możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu |
Pojemność medi-żelu 2/5 | upgrade'y zbroi | platyna: 5000 | możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu |
Pojemność medi-żelu 3/5 | upgrade'y zbroi | platyna: 7500 | możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu |
Ponowny trening z mocy | prototypy | pierwiastek zero: 2500 | możliwość powtórnego rozdysponowania punktów talentów Sheparda - upgrade możesz kupować dowolną ilość razy! |
Przebijanie tarcz - strzelba | upgrade'y broni | platyna: 15000 | +50% do zniszczeń dokonywanych z użyciem shotgunów na tarczach i biotycznych polach siłowych (cała drużyna) |
Siła przebijania karabinu szturmowego | upgrade'y broni | iryd: 15000 | +25% do zniszczeń dokonywanych z użyciem karabinów na tarczach, pancerzach i biotycznych polach siłowych (cała drużyna) |
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 1/5 | upgrade'y broni | pallad: 2500 | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna) |
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 2/5 | upgrade'y broni | pallad: 5000 | +20% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna) |
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 3/5 | upgrade'y broni | pallad: 7500 | +30% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu snajperskiego 1/5 | upgrade'y broni | platyna: 2500 | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu snajperskiego 2/5 | upgrade'y broni | platyna: 5000 | +20% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu snajperskiego 3/5 | upgrade'y broni | platyna: 7500 | +30% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu szturmowego 1/6 | upgrade'y broni | iryd: 2500 | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu szturmowego 2/6 | upgrade'y broni | iryd: 5000 | +20% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu szturmowego 3/6 | upgrade'y broni | iryd: 7500 | +30% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu szturmowego 4/6 | upgrade'y broni | iryd: 10000 | +40% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna) |
Siła rażenia mocy biotycznych 1/5 | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 500 | +10% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna) |
Siła rażenia mocy biotycznych 2/5 | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 1000 | +20% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna) |
Siła rażenia mocy biotycznych 3/5 | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 1500 | +30% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna) |
Siła rażenia mocy technologicznych 1/5 | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 500 | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia |
Siła rażenia mocy technologicznych 2/5 | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 1000 | +20% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia |
Siła rażenia mocy technologicznych 3/5 | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 1500 | +30% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia |
Siła rażenia pistoletu maszynowego 1/5 | upgrade'y broni | iryd: 2500 | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna) |
Siła rażenia pistoletu maszynowego 2/5 | upgrade'y broni | iryd: 5000 | +20% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna) |
Siła rażenia pistoletu maszynowego 3/5 | upgrade'y broni | iryd: 7500 | +30% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna) |
Siła rażenia strzelby 1/5 | upgrade'y broni | platyna: 2500 | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna) |
Siła rażenia strzelby 2/5 | upgrade'y broni | platyna: 5000 | +20% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna) |
Siła rażenia strzelby 3/5 | upgrade'y broni | platyna: 7500 | +30% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna) |
Siła tarcz gethów 1/2 | prototypy | platyna: 2500 | zwiększenie siły tarcz o 25% (cała drużyna) |
Siła tarcz gethów 2/2 | prototypy | platyna: 5000 | zwiększenie siły tarcz o 50% (cała drużyna) |
Tarcze awaryjne | upgrade'y zbroi | platyna: 25000 | regeneracja tarcz drużyny w momencie leczenia |
Tarcze wielordzeniowe | upgrade'y statku | pallad: 15000 | Ulepszenie tarcz ochronnych Normandii. |
Trening zaawansowany | prototypy | pierwiastek zero: 5000 | możesz wybierać moce specjalne drużyny odblokowywane po ukończeniu ich questów - więcej informacji na ich temat odnajdziesz w pierwszym rozdziale atlasu (Podstawy) |
Twarde tarcze | upgrade'y zbroi | pallad: 25000 | Tarcze Sheparda otrzymują o 20% mniej obrażeń. |
Udoskonalenie kliniki | upgrade'y statku | platyna: 50000 | usunięcie blizn z ciała Sheparda (po zakupieniu upgrade'u musisz udać się do kliniki i kliknąć na stole operacyjnym) |
Wydajniejsze ogniwa paliwowe | upgrade'y statku | pierwiastek zero: 3000 | Normandia może zabrać na pokład 50% więcej paliwa |
Wyrzutnia rakiet ML-77 | prototypy | iryd: 5000 | nowa broń |
Zaawansowany skaner minerałowy | upgrade'y statku | iryd: 15000 | przyśpieszenie procesu skanowania planet |