Mass Effect 2: Handlarze, oferta - działanie przedmiotów poradnik Mass Effect 2
Ostatnia aktualizacja: 10 maja 2021
Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect 2 możesz znaleźć zestawienie przedmiotów oferowanych na sprzedaż przez handlarzy. Z naszego atlasu świata dowiesz się jakie działanie ma każdy przedmiot oraz gdzie można go zakupić.
Handlarze - oferta i działanie przedmiotów
Poniższa tabelka stanowi zestawienie wszystkich przedmiotów oferowanych przez handlarzy. Są to zarówno zwykłe obiekty jak i technologie.
Nazwa przedmiotu | Działanie | Lokalizacja |
Osłona twarzy | trafienia w głowę zadają 10% więcej obrażeń | Centrum handlowe Harrota (Omega) |
Pakiety amunicji | możliwość przechowywania 10% więcej amunicji do ciężkich broni | Centrum handlowe Harrota (Omega) |
Kondensatorowy napierśnik | szybsze rozpoczęcie procesu regeneracji tarcz | Centrum handlowe Harrota (Omega) |
Moduł hakowania | podwojenie dostępnego limitu czasu podczas hakowania (jedna z mini-gier) | Centrum handlowe Harrota (Omega) |
Rękawice stabilizacyjne | bronie zadają 5% więcej obrażeń | Targ Omegi (Omega) |
Wkładki zwiększenia siły | zadawanie 25% więcej obrażeń w trakcie walk wręcz | Targ Omegi (Omega) |
Przewody stymulujące | zwiększenie prędkości szarży (sprintu) o 10% | Targ Omegi (Omega) |
Siła rażenia karabinu snajperskiego | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Targ Omegi (Omega) |
Amunicja do broni ciężkiej | możliwość przechowywania 15% więcej amunicji do ciężkich broni - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Rupiecie Kenna (Omega) |
Ciężki splot skóry | wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 10% - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Rupiecie Kenna (Omega) |
Siła rażenia strzelby | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Rupiecie Kenna (Omega) |
Siła rażenia karabinu snajperskiego | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Ekspedycje Rodam (Cytadela) |
Siła rażenia ciężkiego pistoletu | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Ekspedycje Rodam (Cytadela) |
Siła rażenia pistoletu maszynowego | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Ekspedycje Rodam (Cytadela) |
Zasobnik amunicji na rękę | możliwość przenoszenia większej ilości amunicji (+10%) | Ekspedycje Rodam (Cytadela) |
Kamizelka Egida | wydłużenie paska zdrowia o 5% | Ekspedycje Rodam (Cytadela) |
Siła rażenia mocy technologicznych | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Saronis Applications (Cytadela) |
Ochrona przed obrażeniami | +10% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Saronis Applications (Cytadela) |
Pojemność medi-żelu | możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Sirta Foundation (Cytadela) |
Oplot podtrzymywania życia | wydłużenie paska zdrowia o 10% | Sirta Foundation (Cytadela) |
Siła rażenia mocy biotycznych | +10% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Technologia Serrice (Illium) |
Moduł obejścia | podwojenie dostępnego limitu czasu podczas omijania zabezpieczeń (jedna z mini-gier) | Technologia Serrice (Illium) |
Siła rażenia mocy technologicznych | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Technologia Serrice (Illium) |
Pojemność medi-żelu | możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Technologia Serrice (Illium) |
Ciężki splot skóry | wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 10% - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Ochrona osobista Brama (Illium) |
Siła rażenia pistoletu maszynowego | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Ochrona osobista Brama (Illium) |
Ochrona przed obrażeniami | +10% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Ochrona osobista Brama (Illium) |
Siła rażenia karabinu szturmowego | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Ochrona osobista Brama (Illium) |
Płytki wzmacniające | używane moce zadają o 5% więcej obrażeń | Ochrona osobista Brama (Illium) |
Amunicja do broni ciężkiej | możliwość przechowywania 15% więcej amunicji do ciężkich broni - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Towary Ratcha (Tuchanka) |
Rękawice stabilizacyjne | wzmocnienie siły tarcz o 5% | Towary Ratcha (Tuchanka) |
Maska Pośmiertna | zwiększenie szans pomyślnych negocjacji o 10% | Towary Ratcha (Tuchanka) |
Asymetryczna warstwa ochronna | wydłużenie paska zdrowia o 5% | Towary Ratcha (Tuchanka) |
Uprząż zasilająca tarczy | wzmocnienie siły tarcz o 5% | Towary Ratcha (Tuchanka) |
Siła rażenia karabinu szturmowego | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Baza danych Fortacka (Tuchanka) |
Siła rażenia mocy biotycznych | +10% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Baza danych Fortacka (Tuchanka) |
Siła rażenia ciężkiego pistoletu | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Baza danych Fortacka (Tuchanka) |
Siła rażenia strzelby | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami | Baza danych Fortacka (Tuchanka) |