Mass Effect 2: Gotowe upgrade'y - lista poradnik Mass Effect 2
Ostatnia aktualizacja: 9 maja 2021
Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect 2 znajdziesz zestawienie gotowych ulepszeń / upgrade'ów nadających się do zakupienia u handlarzy. Dowiesz się jakie projekty można zakupić i jakiego kupca należy w tym celu odwiedzić, a także jakie działanie mogą mieć odblokowane technologie.
Gotowe upgrade'y - lista projektów i miejsc zakupu
Poniższa tabelka prezentuje wszystkie gotowe technologie, które można zakupić od handlarzy w trakcie gry.
Uwaga! Pozostałe upgrade'y można pozyskać jedynie poprzez odnajdywanie planów i opracowywanie odpowiednich technologii. Po więcej informacji na temat lokalizacji poszczególnych planów zapraszam do sekcji Plany nowych technologii.
Nazwa projektu | Kategoria | Miejsce zakupienia upgrade'u |
Amunicja do broni ciężkiej 5/6 | prototypy | Rupiecie Kenna (Omega) |
Amunicja do broni ciężkiej 6/6 | prototypy | Towary Ratcha (Tuchanka) |
Ciężki splot skóry 4/5 | prototypy | Rupiecie Kenna (Omega) |
Ciężki splot skóry 5/5 | prototypy | Ochrona osobista Brama (Illium) |
Moduł hakowania | upgrade'y zbroi | Centrum handlowe Harrota (Omega) |
Moduł obejścia | upgrade'y zbroi | Technologia Serrice (Illium) |
Ochrona przed obrażeniami 4/5 | upgrade'y zbroi | Saronis Applications (Cytadela) |
Ochrona przed obrażeniami 5/5 | upgrade'y zbroi | Ochrona osobista Brama (Illium) |
Pojemność medi-żelu 4/5 | upgrade'y zbroi | Sirta Foundation (Cytadela) |
Pojemność medi-żelu 5/5 | upgrade'y zbroi | Technologia Serrice (Illium) |
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 4/5 | upgrade'y broni | Ekspedycje Rodam (Cytadela) |
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 5/5 | upgrade'y broni | Baza danych Fortacka (Tuchanka) |
Siła rażenia karabinu snajperskiego 4/5 | upgrade'y broni | Targ Omegi (Omega) |
Siła rażenia karabinu snajperskiego 5/5 | upgrade'y broni | Ekspedycje Rodam (Cytadela) |
Siła rażenia karabinu szturmowego 5/6 | upgrade'y broni | Ochrona osobista Brama (Illium) |
Siła rażenia karabinu szturmowego 6/6 | upgrade'y broni | Baza danych Fortacka (Tuchanka) |
Siła rażenia mocy biotycznych 4/5 | upgrade'y zbroi | Technologia Serrice (Illium) |
Siła rażenia mocy biotycznych 5/5 | upgrade'y zbroi | Baza danych Fortacka (Tuchanka) |
Siła rażenia mocy technologicznych 4/5 | upgrade'y zbroi | Saronis Applications (Cytadela) |
Siła rażenia mocy technologicznych 5/5 | upgrade'y zbroi | Technologia Serrice (Illium) |
Siła rażenia pistoletu maszynowego 4/5 | upgrade'y broni | Ekspedycje Rodam (Cytadela) |
Siła rażenia pistoletu maszynowego 5/5 | upgrade'y broni | Ochrona osobista Brama (Illium) |
Siła rażenia strzelby 4/5 | upgrade'y broni | Rupiecie Kenna (Omega) |
Siła rażenia strzelby 5/5 | upgrade'y broni | Baza danych Fortacka (Tuchanka) |
Gotowe upgrade'y - działanie
Poniższa tabelka prezentuje szczegóły działania technologii kupowanych od handlarzy.
Nazwa projektu | Kategoria | Działanie |
Amunicja do broni ciężkiej 5/6 | prototypy | możliwość przechowywania 75% więcej amunicji do ciężkich broni |
Amunicja do broni ciężkiej 6/6 | prototypy | możliwość przechowywania 90% więcej amunicji do ciężkich broni |
Ciężki splot skóry 4/5 | prototypy | wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 40% |
Ciężki splot skóry 5/5 | prototypy | wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 50% |
Moduł hakowania | upgrade'y zbroi | podwojenie dostępnego limitu czasu podczas hakowania (jedna z mini-gier) |
Moduł obejścia | upgrade'y zbroi | podwojenie dostępnego limitu czasu podczas omijania zabezpieczeń (jedna z mini-gier) |
Ochrona przed obrażeniami 4/5 | upgrade'y zbroi | +40% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna) |
Ochrona przed obrażeniami 5/5 | upgrade'y zbroi | +50% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna) |
Pojemność medi-żelu 4/5 | upgrade'y zbroi | możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu |
Pojemność medi-żelu 5/5 | upgrade'y zbroi | możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu |
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 4/5 | upgrade'y broni | +40% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna) |
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 5/5 | upgrade'y broni | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu snajperskiego 4/5 | upgrade'y broni | +40% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu snajperskiego 5/5 | upgrade'y broni | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu szturmowego 5/6 | upgrade'y broni | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu szturmowego 6/6 | upgrade'y broni | +60% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna) |
Siła rażenia mocy biotycznych 4/5 | upgrade'y zbroi | +40% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna) |
Siła rażenia mocy biotycznych 5/5 | upgrade'y zbroi | +50% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna) |
Siła rażenia mocy technologicznych 4/5 | upgrade'y zbroi | +40% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia |
Siła rażenia mocy technologicznych 5/5 | upgrade'y zbroi | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia |
Siła rażenia pistoletu maszynowego 4/5 | upgrade'y broni | +40% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna) |
Siła rażenia pistoletu maszynowego 5/5 | upgrade'y broni | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna) |
Siła rażenia strzelby 4/5 | upgrade'y broni | +40% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna) |
Siła rażenia strzelby 5/5 | upgrade'y broni | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna) |