Mass Effect 2: Moduł identyfikacyjny Żniwiarza - opis przejścia, solucja poradnik Mass Effect 2
Ostatnia aktualizacja: 4 maja 2021
Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect 2 znajdziesz opis przejścia głównego questu Moduł identyfikacyjny Żniwiarza, będącego jednym z większych zadań powiązanych ze Zbieraczami. Poniższa solucja podpowiada m.in. gdzie znajduje się Opuszczony Żniwiarz, jak doprowadzić do zniszczenia rdzenia Żniwiarzy, jak zachować się w sprawie pojmanego getha i jak uchronić Normandię przed Zbieraczami.
- Zadokowanie na Opuszczonym Żniwiarzu
- Początek eksploracji wraku Żniwiarza
- Zdobycie modułu identyfikacyjnego
- Zniszczenie rdzenia Żniwiarzy
- Powrót na Normandię - ważny wybór w sprawie pojmanego getha
- Uratowanie Normandii przed Zbieraczami
Zadokowanie na Opuszczonym Żniwiarzu
Zleceniodawca: Człowiek Iluzja [ Stacja badawcza Lazarus ]
Opis: Do wykonywania tego questu będziesz musiał przystąpić po zaliczeniu misji na statku Zbieraczy (drugi główny quest dotyczący ich działań). Ja radziłbym jednak odczekać, a to dlatego, że będziesz potrzebował silnej drużyny.
Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, wybierz z mapy galaktyki Hawking Eta. Po znalezieniu się w systemie Chandrasekhra upewnij się, że masz wystarczająco dużo paliwa i przeleć do sąsiedniego systemu Thorne. Tu musisz zadokować na Opuszczonym Żniwiarzu. Na tę misję zdecydowanie radzę zabrać Tali lub innego członka o zbliżonych umiejętnościach, a to dlatego, że wypuszczana przez nią sonda bardzo ułatwi rozgrywkę.
Początek eksploracji wraku Żniwiarza
Zaczynasz w sektorze oznaczonym jako [Wrak Żniwiarza] i możesz od razu ruszać prosto. Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu włam się do dwóch sejfów (2000 i 4000 kredytów ). Możesz ponadto zabrać 2000 kredytów z terminalu i odsłuchać wiadomość pozostawioną na jednym z komputerów. Ruszaj dalej.
Po dotarciu na koniec korytarza zacznij od odsłuchania kolejnej wiadomości. Możesz teraz skorzystać z aż dwóch stacji medycznych - nie radzę pomijać tego kroku, bo medi-żel wkrótce bardzo Ci się przyda.
Próba otwarcia pokazanych na drugim screenie drzwi doprowadzi do wyświetlenia cut-scenki i aktualizacji celu misji (niezależnie od wybieranych odpowiedzi). Od teraz Twoim priorytetem będzie zniszczenie generatorów.
Zdobycie modułu identyfikacyjnego
Zbadaj nowy dziennik pracy znajdujący się na samym końcu kładki. POZOSTAW teraz w tym miejscu swoich pomocników , zapisz stan gry i skieruj się w prawo. Gdy tylko zauważysz pojawiające się zombiaki wycofaj się na bezpieczną odległość i przystąp do ich eliminacji.
Oprócz zwykłych potworów uważaj też na eksplodujące obrzydlistwa . Doskonałą metodą na odwracanie uwagi części potworów jest korzystanie z sondy.
Zauważ, że w trakcie toczonych tu walk dość często będziesz mógł wysadzać pojemniki i skrzynie znajdujące się w otoczeniu. Warto oczywiście odczekiwać na odpowiedni moment tak by każda eksplozja zabiła kilka potworów.
Przesuwaj się teraz stopniowo do przodu. Za każdym razem gdy pojawi się nowa grupka zombiaków wycofuj się i atakuj je z odległości.
Jeśli tylko nie będziesz się przesadnie śpieszył to w tej sekcji statku korzystanie z apteczek nie powinno być konieczne. Po drodze rozglądaj się za nowym terminalem z nagraną wiadomością.
Docelowo musisz dotrzeć w pokazane na drugim screenie miejsce. Zabierz amunicję do ciężkich broni, 2000 jednostek platyny z pojemnika i 3500 kredytów z terminalu. Na koniec zeskanuj karabin, pozyskując nowy plan projektu badawczego.
ZAPISZ stan gry, bo przed Tobą znacznie trudniejsza bitwa. Ruszaj prosto. Przy próbie wkroczenia do pokazanej na pierwszym screenie lokacji w okolicy zaczną się pojawiać nowe zombiaki . W miarę możliwości atakuj je z wyższego poziomu. Bardziej musisz się jednak obawiać drugiej grupy - potworów będzie więcej, a ponadto wśród nich pojawi się pomiot.
Pamiętaj o tym żeby pomiot atakować z możliwie jak największej odległości i pozostawać w ciągłym ruchu celem unikania jego podstawowego ataku, czyli fali uderzeniowej. To samo tyczy się Twoich sojuszników , gdyż w przeciwnym wypadku szybko zginą. Nie zapomnij o możliwości celowania w okoliczne wybuchowe skrzynie, których będzie to stosunkowo dużo.
Po wygranej bitwie wkrocz raz jeszcze do lokacji, w której pojawiały się potwory. Odsłuchaj nagrania pozostawionego na dzienniku pracy, weź zestaw medyczny i zhakuj jeden z terminali (pierwszy screen) celem pozyskania nowego planu projektu badawczego. Na koniec zbadaj pokazany na drugim screenie ołtarz, co zainicjuje scenkę z rozmowy z członkami drużyny .
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie