Limitowane | Budynki | Kozacy II Wojny Napoleońskie poradnik Kozacy II: Wojny Napoleońskie
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Limitowane
Magazyn | |
Biedniejszy kuzyn ratusza. W przeciwieństwie do niego nie zajmuje się bezpośrednio wieśniakami, ale z rozkoszą przyjmie każdy przyniesiony pod jego strzechy towar. Zaletą magazynu jest to, że można go postawić niemal wszędzie, czego z pewnością nie można powiedzieć o ratuszu. Jest to jedyny budynek z serii limitowanej, który można wznieść dwa razy. |
Kuźnia | |
Żal ściska serce, ale niestety poza jedną wykonaną tu modyfikacją, kowala spowije mgła zapomnienia. Konstrukcja ta jest wymaga przy chęci tworzenia bardziej śmiercionośnych oddziałów, właśnie dlatego powinna powstać jak najszybciej. Odblokowuje również stawianie przez specjalistyczne jednostki zaawansowane technicznie militarne budowle. | |
Pośpiesz się z tym ulepszeniem. Dzięki możliwości wytwarzania granatów, będziesz w stanie szkolić silne oddziały grenadierów. Koszt - 500 sztuk złota i 1000 żelaza. W Wielkiej Brytanii jest to odpowiednio 250 i 2000. |
Akademia | |
Akademię można potraktować jako swego rodzaju łącznik, gdyż czynnie uczestniczy w sieci zależności między budynkami. Znacznie wpływa również na możliwe do wytrenowania jednostki. Mając w świadomości te dwie cechy, akademię powinieneś zaliczyć jako jedno z priorytetowych zadań. |
Kościół/ Świątynia/Meczet | |
Jedyne, co tu możesz robić, to werbować duchownych. Poza tym kościół nie jest wymagany dla innych ośrodków bazy. W związku z tym możesz sobie chwilowo darować tę budowlę, szczególnie jeżeli bardziej istotne czekają w kolejce. | |
Czy to mułła czy też kapłan, cena treningu została ustalona na 75 sztuk złota i 200 żywności. |
Targowisko | |
Często niedoceniana konstrukcja. Jak się jednak okaże niejednokrotnie pozwoli Ci na natychmiastowe wydostanie się z gospodarczych tarapatów. Załatwiasz tutaj interesy na zasadzie handlu wymiennego, wszystkimi dostępnymi w grze towarami. Szczególnie przydatne w chwilach zagrożenia głodowego lub braku prochu dla armii. |
Pałac | |
Pałac spełnia identyczną rolę jak akademia, jednak w nieco mniejszej skali. Uaktywnia możliwość wznoszenia kolejnych konstrukcji, jak również rekrutowania żołnierzy. Najważniejsze jednak jest to, że pałac produkuje cenne złoto i dlatego należy dążyć jak najszybciej do jego obecności w bazie. | |
Decyzja dostępna jedynie dla Wielkiej Brytanie. Pozwala na obniżenie podatków wśród ludności pracującej, dzięki czemu szkolenie chłopów zyskuje na szybkości. Aby opłacić przeciwników tego zarządzenia należy wyłożyć 2000 sztuk złota i 3000 żelaza. | |
Egipska modyfikacja. Zwiększa o 5 wartość rażenia jataganem. Opcja szczególnie przydatna dla osób, którzy lubią operować tego typu jednostkami. Koszt przedsięwzięcia - 2000 sztuk złota oraz 3000 żelaza. |