Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kozacy II: Wojny Napoleońskie - poradnik do gry

Kozacy II: Wojny Napoleońskie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Austria | Nacje | Kozacy II Wojny Napoleońskie poradnik Kozacy II: Wojny Napoleońskie

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Austria

Naród pozostający nieco w cieniu, ze względu na brak nowatorskich rozwiązań w stosunku do innych państw - Austria | Nacje | Kozacy II Wojny Napoleońskie - Kozacy II: Wojny Napoleońskie - poradnik do gry

Naród pozostający nieco w cieniu, ze względu na brak nowatorskich rozwiązań w stosunku do innych państw. Ale to właśnie może okazać się siłą Austrii. Można powiedzieć, że skumulowane tu zostały wszelkie standardy.

Na początek piechota. Jest to jedna z dwóch nacji, która może operować fizylierami. Tam, gdzie występują, pozbawiają strzelców możliwości podnoszenia kwalifikacji operowania bagnetem. Mają jednak większego zeza, choć z drugiej strony koszt salwy nie jest tak wysoki jak u muszkieterów i grenadierów. Tworzą się więc z nich oddziały uniwersalne, potrafiące z powodzeniem wykonywać wszelkie zadania, jak również je spartolić. Na osobną notkę zasługują niestety grenadierzy. Jednostki te są najsłabiej wyszkolone ze wszystkich innych w swojej klasie. Ich początkowy współczynnik walki wręcz wynosi zaledwie 10, czyli tyle ile u dobrego muszkietera. Z biegiem czasu i zdobytym doświadczeniem radzą już sobie znacznie lepiej, choć i tak nie idealnie.

O wiele sympatyczniej prezentuje się kawaleria. Znajdziesz tu pięć oddziałów, które mniej więcej odpowiadają charakterystycznym właściwościom kawalerzystów u pozostałych nacji. Czyli szybko zdobywający doświadczenie ułani, dwie odmiany dragonów, strzelający rozpryskowymi pociskami huzarzy i na dokładkę wolni, ale silni dwustrzałowi kirasjerzy.

Budowle niczym nie powinny Cię zaskoczyć. Są pospolite i ich koszt również jest pośredni. Wybija się jedynie usprawnienie dla wież armatnich. Nie ma potrzeby w każdej nowej takiej konstrukcji montowanie dodatkowych dział. Wystarczy, aby w jednej tego dokonać, co skutkuje automatycznym pojawieniem się w kolejnych.