Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Empire: Total War - poradnik do gry

Empire: Total War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dżentelmeni | Agentura w Empire Total War poradnik Empire: Total War

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Dżentelmeni

Dżentelmeni są tworzeni w ośrodkach naukowych i miastach, w których zbudowane zostały obserwatoria lub akademie.

Musisz mieć w mieście jeden z zaznaczonych na czerwono budynków, by móc czerpać z niego dżentelmenów. - Dżentelmeni | Agentura w Empire Total War - Empire: Total War - poradnik do gry
Musisz mieć w mieście jeden z zaznaczonych na czerwono budynków, by móc czerpać z niego dżentelmenów.

Dżentelmeni to ludzie, którzy zajmują się przede wszystkim odkryciami naukowymi. Tak jak to jest w przypadku wszystkich agentów, nowi dżentelmeni oddawani są do Twojej dyspozycji co kilka tur. Pojawiają się oni we wznoszonych ośrodkach naukowych, a także w dużych miastach, w których udało Ci się zbudować obserwatorium lub akademię.

Dżentelmen może przede wszystkim zajmować się rozwojem nowych technologii. Po umieszczeniu go w placówce naukowej gdzie trwają badania nad jakimś ulepszeniem, dżentelmen wspiera placówkę swoją wiedzą. Jeżeli Twój inteligent zna się np. na technologii wojskowej (a więc ma odpowiednie zdolności - ich listę możesz sprawdzić klikając na nim prawym przyciskiem myszy), może przyspieszyć proces opracowywania i wdrażania ulepszeń dotyczących armii. Analogicznie wygląda to w przypadku technologii rolniczych, przemysłowych i koncepcji ideowych.

Dżentelmen może kraść technologie przeciwników. Wyślij swojego inteligenta do placówki badawczej wrogiego państwa. Gdy już się w jakiejś znajdzie (a może w nich przebywać bez ponoszenia konsekwencji), uaktywni się opcja kradzieży technologii. Możesz spróbować wynieść informacje na temat tych usprawnień, które opracował Twój wróg, a którymi Ty się jeszcze nie zajmowałeś. Szanse na pomyślną kradzież wyrażane są w procentach i zależą m. in. od prestiżu badacza-złodzieja, a także od poziomu zaawansowania wykradanej technologii.

Dżentelmen może się pojedynkować. Jeśli chcesz, możesz rozkazać swojemu dżentelmenowi rzucić wyzwanie innemu inteligentowi lub wrogiemu hulace. Szanse na wygranie pojedynku są obliczane na podst. prestiżu obu przeciwników i wyrażane są w procentach. Co więcej, zapamiętaj że wyzywanemu na pojedynek przysługuje prawo do wyboru broni (pistolet lub rapier) - Twój przeciwnik będzie starał się wybrać tę broń, którą lepiej się posługuje, a którą Twój bohater gardzi. Oznacza to więc, że nawet dobry dżentelmen może przegrać, gdy natrafi na mistrza pistoletu lub rapiera. I na koniec drobna uwaga - dżentelmeni przeważnie są lepsi w pojedynkach niż hulaki.