Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DuckTales Remastered - poradnik do gry

DuckTales Remastered - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wejście do kompleksu | Afrykańskie kopalnie | DuckTales poradnik DuckTales Remastered

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Wejście do kompleksu

Jeżeli owe duchy, to dokładnie te same straszydła co w zamku w Transylwanii, to chyba niczego nie musimy się obawiać. - Wejście do kompleksu | Afrykańskie kopalnie | DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry
Jeżeli owe "duchy", to dokładnie te same straszydła co w zamku w Transylwanii, to chyba niczego nie musimy się obawiać.

Po scence prowadzającej, podczas której dowiadujemy się od jednego z wystraszonych górników o tajemniczych, przerażających głosach w głębi kopalni, ponownie obejmujemy kontrolę nad nieustraszonym Sknerusem McKwaczem i śpieszmy z pomocą biednym robotnikom. Generalnie głównym celem naszej podróży jest zdobycie Gigantycznego Diamentu Z Wnętrza Ziemi, jednakże nie okazanie pomocy bezbronnym obywatelom nie przystoi zacnemu kaczorowi.

Ślimaki nie dość, że są wyjątkowo obślizgłe to jeszcze zadają nam obrażenia. - Wejście do kompleksu | Afrykańskie kopalnie | DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry
Ślimaki nie dość, że są wyjątkowo obślizgłe to jeszcze zadają nam obrażenia.

Idziemy przed siebie i schodzimy po kamiennych schodkach do dolnego korytarza. Na stopniach napotykamy kilka obrzydliwych ślimaków, które nieprzerwanie pełzną na dość ograniczonym skrawku terenu. Najlepiej jest je ubić standardową metodą, niż przeskakiwać. Będzie prędzej i do tego dużo przyjemniej.

Zmęczony? No to sobie nie pośpisz! Już moja w tym głowa. - Wejście do kompleksu | Afrykańskie kopalnie | DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry
Zmęczony? No to sobie nie pośpisz! Już moja w tym głowa.

Idąc dalej natrafiamy na śpiącego nietoperza. Przejście obok niego, a właściwie pod nim nie jest zbyt dobrym pomysłem, ponieważ wkurzony przerwaną mu drzemką niezwłocznie nas zaatakuje. Zamiast tego podchodzimy do okrągłego głazu i uderzamy w niego laską, aby szybko strącić niechcianego rezydenta.

Przed podejściem do dziwnej maszynerii wpierw należy zniszczyć niewidzialne skrzynki. W innym wypadku nie będziemy mogli ich już potem otworzyć. - Wejście do kompleksu | Afrykańskie kopalnie | DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry
Przed podejściem do dziwnej maszynerii wpierw należy zniszczyć niewidzialne skrzynki. W innym wypadku nie będziemy mogli ich już potem otworzyć.

Po chwili docieramy do kufra spoczywającego spokojnie na podeście wysoko w górze. Aby się do niego dostać musimy zmaterializować dwie inne skrzynki lewitujące w powietrzu. Gdy tylko zbliżymy się do windy prowadzącej na niższe poziomy kopalni uaktywni się krótki przerywnik filmowy.

Mam chociaż nadzieję, ze winda nie zerwie się, gdy tylko do niej wsiądziemy. - Wejście do kompleksu | Afrykańskie kopalnie | DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry
Mam chociaż nadzieję, ze winda nie zerwie się, gdy tylko do niej wsiądziemy.

Nasi mali podopieczni uświadamiają Sknerusowi, że aby uruchomić maszynę należy odnaleźć zagubiony klucz. Znajduje się on na końcu tego korytarza - nie trzeba daleko szukać.

Kolejny? Wy chyba naprawdę chcecie mieć rano doły pod oczami. - Wejście do kompleksu | Afrykańskie kopalnie | DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry
Kolejny? Wy chyba naprawdę chcecie mieć rano doły pod oczami.

Dalej na swojej drodze spotykamy następnego skrzydlatego stworka, którego podobnie jak wcześniejszego usuwamy ze swojego legowiska, aby bez szwanku przeskoczyć wystającą z ziemi kolumnę. Po drugiej stronie eliminujemy przechadzającego się ślimaka i zgarniamy zawartość stojącej tutaj skrzynki. Niespodzianka! W jej wnętrzu znajdujemy monetę z napisem "M", która czyni z nas istną maszynę do zabijania! No tak... tylko szkoda, że jedynie na kilka sekund.

Z takim powerem nic nam nie zagraża! - Wejście do kompleksu | Afrykańskie kopalnie | DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry
Z takim powerem nic nam nie zagraża!

Czym prędzej biegniemy przed siebie i niszczymy po kolei wszystkich napotkanych przeciwników. Bardzo ważne jest tutaj zabicie nietoperza, przy którym nie ma żadnej kuli, którą można by było go strącić z sufitu. Ponadto eliminujemy jeszcze na styk dwa ślimaki i niestety nasza super umiejętność w tym momencie kończy się.

Na tej mapie to pierwszy i ostatni kolekcjonerski przedmiot. Nie ma tutaj bowiem więcej sekretnych fantów do zebrania. - Wejście do kompleksu | Afrykańskie kopalnie | DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry
Na tej mapie to pierwszy i ostatni kolekcjonerski przedmiot. Nie ma tutaj bowiem więcej sekretnych fantów do zebrania.

W niedużym zagłębieniu przy ścianie znajdujemy wielki kufer, w którego zabieramy potrzebny nam kluczyk. Następnie wracamy do windy i podczas drobnej cut scenki uruchamiamy ją, aby trafić do dolnego szybu kopalnianego.

I znowu rozwidlenia dróg!? Co my byśmy zrobili bez niezawodnej solucji z portalu Gry Online? :/ - Wejście do kompleksu | Afrykańskie kopalnie | DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry
I znowu rozwidlenia dróg!? Co my byśmy zrobili bez niezawodnej solucji z portalu Gry Online? :/

Po zjechaniu na dół trafiamy do pomieszczenia, z którego możemy pójść albo w prawo, albo zjechać po łańcuchu dalej na niższe kondygnacje lub skręcić w lewo i przejść przez ukryty otwór w ścianie. Generalnie na razie kierujemy się w prawy korytarz, aby posunąć fabułę do przodu, jednak wcześniej nic nie stoi nam na przeszkodzie, aby zwiedzić tajemnicze pomieszczenie.

Takie niespodzianki to ja lubię! - Wejście do kompleksu | Afrykańskie kopalnie | DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry
Takie niespodzianki to ja lubię!

Gdy zbliżymy się do ściany po lewej stronie, na samym jej dole ukaże się podłużne przejście prowadzące do malutkiego pokoiku, gdzie znajdujemy dużą skrzynię. W jej środku natrafiamy na serduszko zdrowia, które na stałe dołącza do naszej dotychczasowej puli.

Bez jaj! Znowu ona? - Wejście do kompleksu | Afrykańskie kopalnie | DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry
Bez jaj! Znowu ona?

Podczas krótkiej scenki przerywnikowej nieco oszołomieni witamy się z naszą gospodynią, Mrs. Beakley i z pokorą przyjmujemy od niej pożywne podarunki, które rzecz jasna od razu pałaszujemy. Nie ma nawet po co zastanawiać się co ona tutaj robi...

Gdy w pobliżu nie ma żadnego mostu zawsze można zrobić swój. - Wejście do kompleksu | Afrykańskie kopalnie | DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry
Gdy w pobliżu nie ma żadnego mostu zawsze można zrobić swój.

Tuż obok miejsca, gdzie przed chwilą stała starsza pani zaczyna rozpościerać się ogromny zbiornik wodny, na którego drugim końcu czeka nas kolejny skarb do odkrycia. Jako że nie możemy wykorzystać konwencjonalnych środków w postaci mostu czy kładki w sumie na pierwszy rzut oka jesteśmy uziemieni. Na szczęście z pomocą przychodzą nam morskie kaczki, które wyskakują z wody, gdy znajdziemy się w powietrzu bezpośrednio nad nimi. Cała sztuka polega na tym, aby po prostu skoczyć do przodu z włączonym atakiem, uderzyć pierwszego napastnika, odbić się od niego, a następnie walnąć drugiego i powtarzać całą akcję, aż znajdziemy się na bezpiecznym lądzie.

Po trupach do celu - dosłownie. - Wejście do kompleksu | Afrykańskie kopalnie | DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry
Po trupach do celu - dosłownie.

Na końcu podziemnego jeziorka napotykamy dwa małe kuferki, które oczywiście penetrujemy. Przed pochopnym powrotem jednak warto chwilę rozejrzeć się po tym miejscu, aby odkryć podłużne, pojawiające się, gdy jest się w jego pobliżu przejście w ścianie.

Haha! Myśleliście, że nie znajdziemy tego sekretnego miejsca? Niedoczekanie! - Wejście do kompleksu | Afrykańskie kopalnie | DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry
Haha! Myśleliście, że nie znajdziemy tego sekretnego miejsca? Niedoczekanie!

Przechodząc przez nieduży otwór u góry w ścianie trafiamy do malutkiego pomieszczenia z dwoma kuferkami pełnymi dobroci. Zabieramy co nasze i wracamy tą samą drogą do pomieszczenia, z którego kierujemy się od razu łańcuchem na dół.