Mapy i sekrety | Podstawowe informacje DuckTales poradnik DuckTales Remastered
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Prolog

Białe okręgi - Huey, Dewey i Louie.
Amazonia

Białe okręgi - Monety kolekcjonerskie (8).
Biała czaszka - Ogromny Posąg.
1 - Jedna z lian zwisająca nad ogromnym kufrem kryjącym w sobie Monetę Kolekcjonerską prowadzi do sekretnego pomieszczenia. Znajdują się w nim dwie pomniejsze skrzynki.
2 - Po wspięciu się na pierwsze piętro świątyni wskakujemy na podwyższenie, a z niego wprost na sufit, którym następnie przechodzimy na drugą stronę ściany. W tajnej komnacie odnajdujemy cztery złote kuferki.
3 - Po zakończeniu brawurowej ucieczki przed gigantycznym głazem dochodzimy do dosyć długiego korytarza. Na jego samym początku stoi głowa oderwana od posągu, na którą wskakujemy aby złapać się zwisającej z dziury w suficie liany. Po wspięciu się po niej trafiamy do miejsca, w którym przystępujemy do przeszukiwania dwóch napotkanych kufrów. Następnie przechodzimy na drugi koniec pomieszczenia i skorzystamy z następnego przejścia, aby zamienić kilka słów z Mrs. Beakley oraz przyjąć od niej w ramach prezentu kilka wypieków domowej roboty.
Transylwania

Białe okręgi - Huey, Dewey i Louie.
1 - Po pokonaniu pierwszego z duchów podążamy dalej podziemnym korytarzem i w pewnym momencie docieramy do wysokiej ściany, pod którą stoi teleporter. Materializujemy w pobliżu niewidzialne kufry i za ich pomocą dostajemy się na szczyt ściany, a następnie przechodzimy na jej drugą stronę. W znalezionym zagłębieniu zdobywamy zawartość dwóch skrzynek.
2 - Na drugim piętrze zamku maksymalnie po prawej stronie natrafimy na ukryty w ścianie tunel (ukaże się, gdy podejdziemy dostatecznie blisko). W komnacie, do której prowadzi znajdziemy ogromny kufer.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie