Pojedynek z szefem włamywaczy | Prolog i Skarbiec Sknerusa DuckTales poradnik DuckTales Remastered
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Pojedynek z szefem włamywaczy
Po uwolnieniu kaczorka kierujemy się naprzód, eliminujemy natrętnego bandytę i wchodzimy po schodkach na górę. Niszczymy też brązowe klocki stojące na naszej drodze i oczywiście cały czas zbieramy różne drogocenne fanty.
Przeskakujemy jeszcze nad dwoma przepaściami i po drodze niszczymy brązowego klocka na dole schodów. Po tak długiej oraz wyczerpującej wędrówce czeka nas teraz finał - walka z bossem tego wstępnego rozdziału.
Naszym oponentem jest szef szajki bandytów - gość z zielonym hełmem na głowie. Pojedynek z nim to prosta sekwencja, w której liczy się wyczucie i cierpliwość, robi się tutaj bowiem ciągle to samo. Wpierw przyjemniaczek szarżuje na nas, a gdy zręcznie nad nim przeskoczymy rzuca globusem lub innym ustrojstwem w naszym kierunku. Gdy ten obiekt znajdzie się na ziemi należy go uderzyć i trafić w sejf zawieszony w powietrzu - oczywiście wtedy, gdy bandyta znajdzie się bezpośrednio pod nim. Gdy zostanie uderzony musimy szybko rąbnąć go w głowę standardowym sposobem, bo jest chwilowo odsłonięty. Taką akcje trzeba powtórzyć kilkakrotnie zanim nasz kolega da za wygraną i ucieknie.
Po wygranej walce wyświetli się dłuższa scenka przerywnikowa, dzięki której dowiemy się co nas teraz czeka - kolejne wyprawy! Na ekranie komputera McKwacza można wybrać jedną z pięciu lokacji będących odrębnymi rozdziałami całej gry. Każda z nich jest dostępna od razu i nie ma konieczności przechodzenia ich wedle kolejności, która widnieje w dalszej części tego poradnika. Wcześniej jednak można jeszcze zajrzeć do dodatkowej miejscówki - skarbca Sknerusa.