Days Gone: Zarobić na chleb - solucja, opis przejścia Days Gone poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do Days Gone znajdziesz opis misji: W Sherman's Camp aż roi się od świrusów; Płynęły niczym zasklepione rzeki; Widzisz, co zrobili / Mogę na ciebie liczyć?; Mam dla ciebie robotę / Nie przepadają za gośćmi; To długa historia.
Ostatnia aktualizacja: 2 kwietnia 2021
Wątek fabularny Earning Out Keep rozpoczyna się, gdy Deacon wraz z Boozerem trafią do obozu Żelaznego Mike'a w Lost Lake (po misji Robiliśmy różne rzeczy (To mój brat)). Zadania te stanowią nieduży fragment fabuły w Days Gone i skupiają się na zadaniach dotyczących obozu i problemów go nękających. Poniżej znajdziesz opis zadań tego wątku.
- W Sherman's Camp aż roi się od świrusów
- Płynęły niczym zasklepione rzeki
- Widzisz, co zrobili / Mogę na ciebie liczyć?
- Mam dla ciebie robotę / Nie przepadają za goścmi
- To długa historia
- Pieprzony ekspert od śwrusów / Nieprzekroczone granice
- Nie ukrywamy się / To akurat jego błąd
- Lepiej zapalić jedną świeczkę / Wyjście z ciemności
W Sherman's Camp aż roi się od świrusów
Misja rozpocznie się po zakończeniu prologu w obozie Mike'a - Robiliśmy różne rzeczy (To mój brat). Porozmawiaj z Abby w obozie.
Udaj się do pobliskiego miasteczka; w nim znajdziesz sporo Świrusów oraz ludzkich przeciwników. Nie musisz się nimi specjalnie przejmować, szczególnie gdy wjedziesz do miasteczka od północy. By dostać się do docelowego budynku, zestrzel drabinę pożarową, by wejść do budynku przez piętro. Nóż znajdziesz w gablocie na parterze.
- Po powrocie do obozu i oddaniu noża, odblokujesz kolejną misję fabularną: Szukając Lisy.
Płynęły niczym zasklepione rzeki
Zadanie rozpoczniesz po ukończeniu misji dla Rikki: Jakaś strefa wojny (Łowca nagród). Udasz się z Żelaznym Mikem na zwiady, by dowiedzieć się więcej na temat hordy.
Widzisz, co zrobili / Mogę na ciebie liczyć?
Spotkaj się z Mikem. Udacie się do miasteczka na wschodzie i zwiedzicie dwa budynki. W drugim czeka na was zasadzka. Zajmij się szybko trójką wchodzącą do budynku. Na zewnątrz pozwól wrogom walczyć po prawej, ty udaj się w lewo. Toruj sobie drogę poza miasto aż do motocykli. Wskazówki:
- Nie zabijaj każdego - gdy Wieczyści walczą ze świrusami, pozwól im walczyć i omiń ich zamiast zabijać;
- Używaj broni z tłumikiem - nie chcesz ściągnąć na siebie świrusów,
- Zawsze bądź blisko Mike'a - ma tendencję do sprowadzania na siebie kłopotów i umierania, gdy nie jesteś w pobliżu.
Po tej misji odblokujesz schemat na Wabik który służy do przyciągania uwagi ludzi lub skupienia w jednym miejscu świrusów. Nazwa kolejnej misji brzmi: W dzień urodzin Heroda (Pamiętam).
Po zakończeniu tej misji odblokujesz wiele nowych, także pobocznych zadań dla pozostałych obozów oraz dostęp do zachodniej części mapy - Żelazny stok.
Mam dla ciebie robotę / Nie przepadają za goścmi
Aby odblokować to zadanie, musisz ukończyć kilka poprzednich misji, w tym Widzisz, co zrobili / Mogę na ciebie liczyć?, oraz późniejsze zadanie dla O'Briena (Pamiętam - W dzień urodzin Heroda).
Udaj się z Rikki w długą trasę do elektrowni wodnej. Tam wykonuj jej polecenia przemieszczając się po obiekcie (nic ci nie grozi, nie masz dostępu do broni). Dopiero gdy zejdziecie niżej na poszukiwanie bezpieczników, pojawi się zagrożenie. Musicie pozbyć się dwóch gniazd znajdujących się po przeciwnych stronach piwnicy. Najlepiej podążaj za Rikki, by wspólnie zająć się problemem (i aby Rikki nie zgineła).
Aby nie było za łatwo, na górze czekają na ciebie Wieczyści - i to wielu. Przeprowadź tą walkę ostrożnie i nie pchaj się zbytnio do przodu. Miej również na uwadze Rikki, która będzie chętnie otaczać wroga. Na samym końcu, przy motocyklach, będzie czekał opancerzony wróg z CKMem. Warto atakować go bronią specjalną: karabinem snajperskim (skutecznie przebija pancerz) lub kuszą (z użyciem bełtów specjalnych).
To długa historia
Ten fragment fabuły to powrót z Rikki do obozu Mike'a. Składają się na niego jedynie podróż i cutsceny.
Pieprzony ekspert od śwrusów / Nieprzekroczone granice
Do tej misji zaopatrz się w silną i wytrzymałą broń do walki wręcz (opcjonalnie Złom do jej naprawy). Udaj się ze Skizzo w pobliże kopalni. Pozbądź się małych Świrusów na dachu i daj się podsadzić Skizzo na dach. Na piętrze budynku znajdziesz klucze, na parterze zaś - flary. Otwórz drzwi na parterze i przejdźcie do kopalni.
Przemierzając kopalnie, twoje klucze zostaną skradzione. Prześledź ślady małego Świrusa i odzyskaj klucze (przygotuj się na pułapkę w formie Quick Time Event. Potem wracaj szybko do Skizzo - twoje bronie są zablokowane, więc możesz polegać jedynie na narzędziu walki wręcz, w jakie się wyposażyłeś.
Nie ukrywamy się / To akurat jego błąd
W tym miejscu nadal kontynuujesz poprzednią misję, poszukując TNT w kopalni. Po jej opuszczeniu, napotkacie na grupę Łupieżców. Jest ich tylko pięciu i jesteś ze Skizzo, więc nie będzie to dla ciebie żadne wyzwanie. Po tym wracacie do obozu, a misja kończy się.
Lepiej zapalić jedną świeczkę / Wyjście z ciemności
Po ukończeniu misji Bez początku ani końca (Pamiętam), udaj się na pobliską stację benzynową, by pomóc Rikki naprawić transformator. Jest to szybka misja.
Podczas, gdy Rikki będzie dokonywać naprawy na słupie, osłaniaj ją eliminując małych świrusów. Przychodzą jeden po drugim, więc równie dobrze możesz użyć do tego broni do walki wręcz, przy czym raz musisz pomóc Rikki zestrzeliwując jednego z maluchów, który wskoczy na jej plecy. Po tej misji kończysz wątek Zarobić na chleb i zostajesz nagrodzony nową skórką do motocykla.