Days Gone: Zapewnij im ochronę - solucja, opis przejścia Days Gone poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do Days Gone znajdziesz opis misji: Próba pomocy obozowi / O ile nas nie przyłapią; To jedyny sposób; Nie będzie tego potrzebować; Po kryjomu / Całkiem niezły pomysł; To się nigdy nie skończy; Podoba ci się nowa kwatera?; Czas na odwet.
Ostatnia aktualizacja: 2 kwietnia 2021
Seria misji wątku fabularnego Zapewnij im ochronę odbywa się w obozie Żelaznego Mike'a w Lost Lake i jest częścią głównego wątku fabularnego w Days Gone. W tym fragmencie historii Deacon i Boozer zajmują się bezpieczeństwem obozu eliminując Wieczystych. Poniżej znajdziesz opis przejścia dla wszystkich misji tego wątku.
- Próba pomocy obozowi / O ile nas nie przyłapią
- To jedyny sposób
- Nie będzie tego potrzebować
- Po kryjomu / Całkiem niezły pomysł
- To się nigdy nie skończy
- Podoba ci się nowa kwatera?
- Czas na odwet
Próba pomocy obozowi / O ile nas nie przyłapią
Spotkaj się ze Skizzo na tyłach domu Mike'a. Udacie się na zachód, do tajnego przejścia do Żelaznego Stoku. W górach spodziewaj się kilku "zwykłych" wilków, na szczęście będą przychodzić jeden po drugim. Dalej, napotkasz Wieczystych - nie atakuj ich, takie działanie przerwie misję.
To jedyny sposób
Dalsza część misji zostaje zapisana pod nowym wpisem w dzienniku. Podążaj dalej za Skizzo. W magazynie zostaniesz zamknięty z masą małych świrusów - od razu po zakończeniu sceny użyj Skupienia i broni szybkostrzelnej; dobrym pomysłem będzie również wypicie Koktajlu Skupienia, jeśli posiadasz. Kluczem jest wyeliminowanie jak największej ilości zombie, nim poukrywają się (na szczęście powalasz je z reguły 1-2 strzałami). Po podsadzeniu Skizzo na piętro, niebawem zakończysz fragment misji. Przeskoczysz teraz do wątku Jesteś bezpieczna.
Nie będzie tego potrzebować
Zadanie rozpocznie się po zakończeniu serii misji To się nigdy nie skończy w wątku Przeżycie to nie życie. Idź do domku Skizzo, by zabrać zapalnik ładunków wybuchowych i nową snajperkę SSR.
Po kryjomu / Całkiem niezły pomysł
Zadanie rozpocznie się po zakończeniu serii misji To się nigdy nie skończy w wątku Przeżycie to nie życie. Udaj się do piwnicy Mike'a po TNT i zabierz je do swojej kryjówki.
Przed wyruszeniem w podróż z Boozerem upewnij się, że jesteś dobrze wyposażony: medykamenty i dobra broń z dużą ilością amunicji, to podstawa - twoimi przeciwnikami będą Wieczyści. Udajcie się do tunelu: oczyść go z wrogów i wracaj na motocykl. W tunelu leży sporo skrzynek z amunicją, więc pozbieraj je.
To się nigdy nie skończy
W dalszej części misji będziesz atakował Wieczystych wraz z Boozerem. Udaj się ze snajperką na wieżę i osłaniaj stamtąd Boozera, gdy ten będzie podkładał ładunki. Snajperka SSR jest na tyle silna, że nie musisz jedynie celować w głowę - ilość amunicji jest nieograniczona: gdy przeładowujesz magazynek, zapas się odnawia.
Zwróć uwagę na moment, gdy Boozer podłoży ostatni ładunek tuż pod wieżą; zza drzwi wyskoczy przeciwnik na jego plecy, musisz ściągnąć go szybko celnym strzałem. Kolejna misja rozpoczyna się automatycznie.
Podoba ci się nowa kwatera?
Zadanie rozpocznie się po zakończeniu serii misji To się nigdy nie skończy w wątku Przeżycie to nie życie. Po prostu idź pogadać przez ścianę ze Skizzo, a po małym dialogu otrzymasz doświadczenie.
Czas na odwet
Po dotarciu na miejscu zobaczysz dużą grupę uzbrojonych przeciwników, w tym jednego opancerzonego. Na początek zbliży się do was jeden z oponentów drogą od lewej strony - wyeliminuj go bronią z tłumikiem. Eliminację kolejnych celów także staraj się wykonać po cichu, skradając się lub pozbywając się wrogów z zewnętrznych części pola bitwy - nie chcesz rozpoczynać otwartej bitwy!
Wykorzystaj także dym z granatów dymnych wyrzuconych przez Boozera - opancerzonego przeciwnika możesz pominąć: zajmie się nim Boozer, jeśli wszystko pójdzie gładko. Potem jednak przybędzie jeszcze Breaker - dwa magazynki ze snajperki SSR powinny załatwić sprawę (zapasowa amunicja znajduje się na arenie przy samochodach).
Gdy przedrzesz się do budynku, na górze czeka cię fabularna walka z bossem - Carlosem. Nie używasz tu broni, a jedynie podstawowego ataku nożem i uników. Zwykle przeciwnik uniknie twojego ataku, więc ty także natychmiast wykonaj unik. Możesz sobie pozwolić jedynie na ok. 2-3 otrzymane obrażenia nim zginiesz. Przeciwnik zawsze rozpoczyna pierwszy atak od szarży, przed którą musisz wykonać unik. Po tej misji przechodzisz ponownie do wątku Pamiętam: Byłam rozkojarzona, Potopili się jak szczury. To zarazem ostatnia misja tego wątku fabularnego.