Days Gone: Łowca nagród - solucja, opis przejścia Days Gone poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do Days Gone znajdziesz opis misji: Reszta naszych leków; Jakaś strefa wojny; Trudno go nie zauważyć; Naprawdę krwawo; Wiosenny zasiew; Podwajam stawkę; Poszło o karty; Jak wiele trupów?; Zostać częścią rodziny.
Ostatnia aktualizacja: 2 kwietnia 2021
Łowca nagród to seria misji, którą rozpoczniesz dopiero w drugim regionie w obozie Tucker i to od niej otrzymasz wiele misji tego wątku. Po misji Zapłacą za ciebie (ostatnia misja W pogoni za Leonem) podczas eksploracji otrzymasz telefon od Tucker, że jest dla ciebie zadanie; nie otrzymasz go od razu po ukończeniu wcześniejszej misji.
- Reszta naszych leków
- Jakaś strefa wojny
- Trudno go nie zauważyć
- Naprawdę krwawo
- Wiosenny zasiew
- Podwajam stawkę
- Poszło o karty
- Jak wiele trupów?
- Zostać częścią rodziny
- Zbieranie pamiątek
- Biorę co moje
- Masz niewłaściwą osobę
- Nie chcesz wiedzieć
- Szpieg anarchistów
Reszta naszych leków
Po ukończeniu misji Nie pozwolą mi odejść (Jesteś bezpieczna), niedługo po opuszczeniu obozu, skontaktuje się z tobą Tucker. Ponownie udaj się w określone miejsce: miasteczko na północy. Weź ze sobą sporo amunicji i dobrą broń podręczną (UZI lub strzelbę). Na miejscu zbadaj przedmiot, lecz wcześniej ustaw motocykl tak, by szybko na niego wsiąść i być gotowym na pościg. Jak w poprzedniej misji, ścigaj wroga i zestrzel jego motocykl lub uszkodź go, taranując pojazd. Tym razem wróg posiada pomocnika - możesz go zignorować - gdy zredukujesz pasek wytrzymałości celu, pomocnik zniknie.
Jakaś strefa wojny
To zdanie jest opcjonalne i otrzymasz je od Rikki, gdy powrócisz z obozu Wieczystych w misji Grając calutką noc.
Udaj się do wskazanego obozu na zachodzie. Musisz dostać się do budynku, w którym przebywa Riley. Usłyszysz go, gdy znajdziesz się w pobliżu domu. Drzwi są zamknięte, jednak w dachu znajduje się dziura; na dach wejdziesz wspinając się po ułożonych przy ścianie klockach drewna. Po zabiciu celu i drugiej osoby w budynku, przeszukaj jego ciało i zanieś dowód Rikki. Odblokujesz kolejne zadanie: Płynęły niczym zasklepione rzeki (Zarobić na chleb).
Trudno go nie zauważyć
Rozpoczniesz tą misję po ukończeniu etapu Zarobić na chleb: Widzisz, co zrobili. Idź porozmawiaj z Copelandem po tym, jak otrzymasz od niego radiowy komunikat o dostępności zadania.
Udaj się na północ do wrogiego obozu i zabij wszystkich przeciwników. Jeśli nie wyeliminowałeś hordy w pobliskim pociągu, możesz ściągnąć ich do wrogiego obozu, by zrobili robotę za ciebie. Gdy uporasz się z oponentami, na miejscu mogą się zjawić zainfekowane wilki. Warto wtedy być u góry i sprowokować je kamieniami, by weszły pod twoją linię strzału lub użyć wabików czy materiałów wybuchowych / kanistra. Aby zakończyć to zadanie, musisz powrócić do Copelanda.
Naprawdę krwawo
Aby rozpocząć tą misję, ukończ wcześniejsze zadanie: Spizgany jak delfin.
Po rozmowie telefonicznej z Tucker wróć do niej w obozie. Twoim celem jest mężczyzna, którego znajdziesz w obozie na południowy wschód od bazy, za górą. Do obozu możesz zakraść się przez ogrodzenia lub rozpocznij otwartą bitwę. Przy bramie wejściowej na wieży zlokalizujesz snajpera. Jeśli wystraszysz cel, może on uciec na wysoką wieżę obserwacyjną. Na wieży możesz napotkać opór ze strony dodatkowych przeciwników tam się ukrywających. Pamiętaj, że aby pomyślnie ukończyć misję, musisz zebrać dowód zabójstwa z ciała celu.
Po eliminacji celu i opcjonalnie pozostałych morderców, na miejsce przybędą posiłki na motocyklach. Potem wróć do Tucker po nagrodę.
Wiosenny zasiew
Rozpoczniesz tą misję po ukończeniu etapu Zarobić na chleb: Widzisz, co zrobili. Odczekaj trochę na wiadomość od Copelanda.
Udaj się na północ obozu Żelaznego Mike'a i przygotuj w strefie motocykl do pogoni. Zbadaj przedmiot przy schodkach na podest, by rozpocząć pościg. Cel podróżuje wraz z dwójką pomocników - możesz trzymać się z daleka, by nie otrzymywać obrażeń i poczekać, aż spadną z pojazdów i pozostanie sam główny cel do zatrzymania.
Podwajam stawkę
Zadanie pojawi się w dzienniku po zakończeniu zadania z Rikki: Mam dla ciebie robotę / Nie przepadają za goścmi (Zarobić na chleb). Odezwie się do ciebie przez radio Tucker i musisz powrócić do jej obozu, by kontynuować.
Do wrogiego obozu warto udać się od zachodniej strony. Na wzgórzu czeka na ciebie snajper. Jeśli zabierzesz mu broń (lub posiadasz własną snajperkę) możesz wyeliminować cel z dystansu.
Pamiętaj jednak, że nadal musisz podejść do ciała, by zebrać dowód zabójstwa - możesz jednak przejechać motocyklem na około i nie kłopotać się z licznymi przeciwnikami (tym bardziej, że teren nie sprzyja skradaniu się). Uważaj także, jeśli chciałbyś jednak działać po cichu - wielu wrogów posiada kaski, przez co trudno zabić ich jednym strzałem. Za wykonanie tej misji otrzymasz bardzo dużo reputacji obozu Hot Springs.
Poszło o karty
To zadanie odblokujesz po misji Pieprzony ekspert od świrusów (Zarobić na chleb); porozmawiaj z Rikki w obozie.
Otrzymasz namiary na cel - Joshua. W tej misji nie musisz walczyć - Świrusy załatwią sprawę za ciebie, jeśli nie będziesz się mieszał, a ty musisz jedynie zebrać dowód zabójstwa. Zakradnij się do obozu poi cichu, byś nie musiał walczyć z zombiakami i potem szybko wskakuj na motocykl.
Jak wiele trupów?
Zadanie odblokujesz po naprawie transformatora z Rikki w misji Lepiej zapalić jedną świeczkę (Zarobić na chleb). Czeka na ciebie kolejny cel do eliminacji. Tym razem zadanie będzie nieco trudniejsze...
Udaj się w pobliże tartaku i zbadaj motocykl leżący na drodze. Używając Surwiwalowego widzenia przejdź przez siatkę i zbadaj kolejne dwa tropy - ciała. Przy zbadaniu drugiego zobaczysz twój cel jak ucieka z dachu budynku NERO.
Biegnij za nim jak najszybciej, by dorwać go w czerwonym budynku. Jeśli się spóźnisz, dopadnie go Horda - jest to ogromna horda z którą bez planowania nie masz szans. Wtedy pozostaje ci tylko ucieczka i powrót po dowód zabójstwa, gdy horda się uspokoi i wróci na swoje miejsce. Z dowodem wróć do Rikki.
Zostać częścią rodziny
Zadanie rozpocznie się po zakończeniu serii misji To się nigdy nie skończy w wątku Przeżycie to nie życie. Wróć do Tucker w Hot Springs; musisz zabić dla niej Wheelera.
Jednym z rozwiązań jest wywabienie Hordy z pobliskiej jaskini we wschodniej skale (o ile jeszcze jej nie wyeliminowałeś); naprowadzenie ich na wrogi obóz będzie znacznym ułatwieniem. W przeciwnym razie warto niepostrzeżenie użyć granatów / mołotowów na kilku zbirów zgromadzonych pośrodku obozu.
Zbieranie pamiątek
Misję tą rozpoczniesz po wstępnym rozeznaniu się w obozie w Crater Lake i rozmowie z Garretem na szczycie wzgórza pośrodku bazy.
Udaj się na południowy zachód mapy. Skieruj się na północną część okręgu poszukiwań, by koło śmietników odnaleźć trop. Kolejny ślad znajdziesz w jaskini, wraz z dwoma zmutowanymi wilkami. Ponadto nie zapomnij zebrać tu strzykawki NERO. Kieruj się w głąb jaskini, gdzie znajdziesz kolejne cztery wilki.
Kieruj się w jaskiniach na zachód, aż odnajdziesz ciało Andersona przy wyjściu z tunelów. Teraz wróć do obozu z opaską, którą znajdziesz przy jego ciele. Ukończenie tej misji prowadzi do zadania Wiem, że ta cała sytuacja jest dziwna nowego wątku Nigdy się nie poddam.
Biorę co moje
Po misji Poznaję was (Dobry żołnierz) usłyszysz komunikat od Garreta - prosi cię o powrót na Wyspę magów. Komunikat ten usłyszysz dopiero po wiadomości od Taylora i Sary.
Udaj się na docelowe miejsce i badaj ślady, by znaleźć właściwą osobę. Na szczycie wzgórza znajdziesz uwięzioną w budynku kobietę - musisz jednak wcześniej pozbyć się wszystkich 12 łupieżców. Uważaj, gdyż są dobrze uzbrojeni, a większość z nich posiada hełmy i kamizelki kuloodporne.
Masz niewłaściwą osobę
Misja ta rozpocznie się po zadaniu Boisz się odrobiny konkurencji? (Nigdy się nie poddam). Skontaktuje się z tobą Garret. Jest to kolejna misja pościgowa, dlatego upewnij się, że posiadasz amunicję do broni podręcznej oraz pełny bak w motocyklu.
Udaj się za budynek i zbadaj ślady krwi przy barierce. Przeciwnik wyjdzie od tyłu - możesz zacząć do niego strzelać jeszcze zanim wsiądziesz na motocykl. Warto wyeliminować go jak najszybciej, bowiem później przybędą mu na pomoc posiłki.
Nie chcesz wiedzieć
Po pokonaniu hordy Chelmut i rozmowie z Garretem w misji-cutscenie Jak nisko upadliśmy (Dobry żołnierz) odblokujesz ten wątek. Misja ta odbywa się w północno wschodniej części obszaru. Kawałek dalej na wschód od zaznaczonego punktu znajduje się obóz. Nie uda ci się wyeliminować celu bez pozbycia się wszystkich anarchistów - znajduje się on bowiem głęboko w bazie wroga. Pilnuj nadjeżdżających od drogi posiłków na motocyklach. Po zabiciu celu przeszukaj jego ciało.
Szpieg anarchistów
Zadanie odblokowuje się podczas wykonywania zadania dla Weavera On jest średnio muzykalny (Dobry żołnierz).
Udaj się na wskazane miejsce i zbadaj ciało w chatce, by rozpocząć pościg za celem. Jak zwykle, przyprowadź na miejsce zatankowany motocykl i zapas amunicji do broni podręcznej. Jeśli nie masz wystarczająco paliwa, by rozpocząć misję, kanister znajdziesz w pobliskiej kopalni na wzgórzu, za rzeką. Wróg będzie uciekał drogą w stronę, skąd przyjechałeś (na południe) - możesz go wyeliminować bez wsiadania na motocykl jeśli posiadasz np. dobrą snajperkę.