Days Gone: Handlarze, mechanicy - lista | Obozowiska Days Gone poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 kwietnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Days Gone zamieściliśmy zestawienie wszystkich handlarzy i mechaników, którzy wystawiają towary na sprzedaż. Z kolejnych tabel możesz dowiedzieć się jakie unikalne przedmioty sprzedaje każdy handlarz, jakie są wymagania do ich odblokowania oraz jaki jest koszt ich zakupu.
W naszym zestawieniu nie uwzględniliśmy mechaników z obozów Hot Springs i Wyspa Magów, a to dlatego, że nie sprzedają oni żadnych części do motocykla. Po dotarciu do nich możesz jedynie zatankować, naprawić lub odzyskać motocykl. Ponadto skupiliśmy się na oferowanych unikalnych przedmiotach. U każdego handlarza możesz dodatkowo zakupić m.in. amunicję, apteczkę czy tłumik.
Obóz Copelanda
Mechanik
NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU | CENA, POZIOM ZAUFANIA | KOMENTARZ |
Silnik I (Engine I) | 1200, 1 | Ulepszenie silnika zwiększy prędkość maksymalną motocykla. |
Tłumik I (Exhaust I) | 600, 1 | Nowy wydech ogranicza generowany hałas. Pomaga to w unikaniu wykrycia podczas podróżowania na motocyklu. |
Sakwy I (Saddlebags I) | 800, 2 | Możesz umieszczać w torbach dodatkową amunicję (kupuje się ją od handlarza). Pozwoli ci to uzupełnić zapasy bez konieczności rozglądania się po okolicy czy powracania do obozu. |
Bak I (Gas Tank I) | 500, 1 | Z większym zbiornikiem możesz dłużej podróżować bez tankowania. Nie zmienia się natomiast zużycie paliwa przez motocykl. |
Bak II (Gas Tank II) | 800, 2 | Jak wyżej. |
Rama I (Frame I) | 450, 1 | Nowa rama zwiększa wytrzymałość motocykla w wyniku czego rzadziej musisz go naprawiać (własnoręcznie lub opłacając usługę u mechanika). |
Alternatywna rama I (Alt Frame I) | 450, 3 | Rama ta różni się jedynie wyglądem. Ma takie same statystyki, jak "zwykła" rama opisana powyżej. |
Nitro I (Nitrous I) | 900, 2 | Możesz korzystać z dopalacza w trakcie jazdy. Przydaje się to przede wszystkim do przeskakiwania nad małymi przepaściami czy nad wodą, ale przydaje się też np. podczas pościgów motocyklowych. |
Opona I (Tyre I) | 840, 1 | Wyższej jakości opona gwarantuje lepszą przyczepność. |
Alternatywna opona I (Alt Tyre I) | 840, 2 | Od poprzedniej różni się ona jedynie wyglądem. Przyczepność jest taka sama. |
Reflektor I (Headlight I) | 100, 1 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nowy reflektor świeci tak samo jak stary. |
Reflektor II (Headlight II) | 120, 2 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nowy reflektor świeci tak samo jak stary. |
Koło I (Wheel I) | 250, 2 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. |
Koło II (Wheel II) | 300, 2 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Końcówka wydechu I (Exhaust Tip I) | 120, 1 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nie wpłyna na ilość generowanego hałasu. |
Końcówka wydechu II (Exhaust Tip II) | 140, 1 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nie wpłyna na ilość generowanego hałasu. |
Błotnik I (Fender I) | 100, 2 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Osłona I (Shroud I) | 100, 2 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Hot Springs
Handlarz
NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU | CENA, POZIOM ZAUFANIA | KOMENTARZ |
Karabin .22 (.22 Repeater) | 1000 | Główna broń, przedmiot klasy 2. |
MWS | 2000, 2 | Główna broń, przedmiot klasy 3. |
Żądło (Stinger) | 1000, 2 | Główna broń, przedmiot klasy 2. |
RSF60 | 3000, 2 | Główna broń, przedmiot klasy 3. To pierwsza strzelba możliwa do zdobycia. |
Strzelba bojowa (Combat Shotgun) | 2500, 3 | Główna broń, przedmiot klasy 4. |
US556 | 3750, 3 | Główna broń, przedmiot klasy 3. To jeden z lepszych karabinów szturmowych dostępnych na wczesnym stadium kampanii. |
SAP9 | 500 | Podręczna broń, przedmiot klasy 2. Możesz dodatkowo zakupić większy magazynek do tej broni (150 kredytów, poziom 3). |
Grubasek (Lil' Stubby) | 2000, 2 | Podręczna broń, przedmiot klasy 1. |
SMP9 | 1250, 3 | Podręczna broń, przedmiot klasy 1. Pistolet maszynowy jest znacznie lepszym wyborem od zwykłego pistoletu czy obrzyna. |
M40 | 2250, 1 | Specjalna broń, przedmiot klasy 2. To pierwszy karabin snajperski możliwy do zdobycia. |
MG45 | 2500, 3 | Specjalna broń, przedmiot klasy 3. To ciężki karabin maszynowy będący jedną z silniejszych broni dostępnych na wczesnym stadium gry. |
Obóz Żelaznego Mike'a
Handlarz
NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU | CENA, POZIOM ZAUFANIA | KOMENTARZ |
M14 | 1000, 1 | Główna broń, przedmiot klasy 3. |
SWAT 10 | 1500, 2 | Główna broń, przedmiot klasy 3. |
M50 Reising | 2000, 2 | Główna broń, przedmiot klasy 4. |
Pacyfikator (Crowdbreaker) | 3000, 2 | Główna broń, przedmiot klasy 4. To strzelba z bardzo dużym zapasem amunicji - może być pomocna w atakowaniu hord. |
Wyzwoliciel (Liberator) | 2500, 3 | Główna broń, przedmiot klasy 5. To jedna z najlepszych strzelb dostępnych w grze. |
Grubasek (Lil' Stubby) | 2000, 2 | Podręczna broń, przedmiot klasy 3. To obrzyn wyższej jakości od tego oferowanego przez handlarza z Obozu Copelanda. |
SMP9 | 1250, 3 | Podręczna broń, przedmiot klasy 3. To pistolet maszynowy wyższej jakości od tego oferowanego przez handlarza z Obozu Copelanda. |
Karabin C8 (C8 Rifle) | 2250, 1 | Specjalna broń, przedmiot klasy 3. |
Szpon 7 (Talon 7) | 3750, 3 | Specjalna broń, przedmiot klasy 4. To doskonały karabin snajperski, którego warto używać zanim dotrzesz do handlarza z Wyspy Magów. |
Mechanik
Tabela uwzględnia tylko te części, które nie były dostępne u mechanika w Obozie Copelanda.
NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU | CENA, POZIOM ZAUFANIA | KOMENTARZ |
Silnik II (Engine II) | 2000, 1 | Kolejne ulepszenie silnika, które jeszcze bardziej poprawia osiągi maszyny. |
Tłumik II (Exhaust II) | 1000, 1 | Motocykl może być jeszcze mniej hałaśliwy i dzięki temu jeszcze bardziej zmniejsza się ryzyko wykrycia. |
Sakwy II (Saddlebags II) | 1600, 2 | Dzięki większym torbom możesz więcej niż jeden raz uzupełnić amunicję. |
Sakwy III (Saddlebags III) | 2400, 3 | Jak wyżej. |
Bak III (Gas Tank III) | 1200, 2 | Mając zainstalowany ten zbiornik musisz jeszcze rzadziej tankować. |
Rama II (Frame II) | 1800, 2 | Motocykl staje się jeszcze bardziej wytrzymały na uszkodzenia. |
Alternatywna rama II (Alt Frame II) | 1800, 3 | Rama ta różni się jedynie wyglądem. Ma takie same statystyki, jak "zwykła" rama opisana powyżej. |
Zawieszenie I (Suspension I) | 1300, 2 | Dzięki zainstalowaniu lepszego zawieszenia zwiększa się wytrzymałość na uszkodzenia, zwłaszcza w wyniku twardych lądowań po wykonanych skokach. |
Nitro II (Nitrous II) | 1500, 2 | Druga generacja nitro pozwala na dłuższe korzystanie z dopalacza. |
Opona II (Tyre II) | 1400, 2 | Przyczepność motocykla może się jeszcze bardziej poprawić. |
Alternatywna opona II (Alt Tyre II) | 1800, 2 | Od poprzedniej różni się ona jedynie wyglądem. Przyczepność jest taka sama. |
Widelec I (Fork I) | 800, 2 | Dzięki zainstalowaniu widelca zwiększa się wytrzymałość na uszkodzenia, zwłaszcza w wyniku twardych lądowań po wykonanych skokach. |
Reflektor III (Headlight III) | 140, 2 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nowy reflektor świeci tak samo jak stary. |
Koło III (Wheel III) | 350, 2 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Końcówka wydechu III (Exhaust Tip III) | 180, 2 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nie wpłyna na ilość generowanego hałasu. |
Końcówka wydechu IV (Exhaust Tip IV) | 180, 2 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nie wpłyna na ilość generowanego hałasu. |
Kierownica I (Handlebar I) | 250, 2 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. |
Hamulce I (Brake I) | 150, 2 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. |
Błotnik II (Fender II) | 120, 2 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Diamond Lake
Mechanik
Tabela uwzględnia tylko te części, które nie były dostępne u mechaników w Obozie Copelanda i w Obozie Żelaznego Mike'a.
NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU | CENA, POZIOM ZAUFANIA | KOMENTARZ |
Silnik III (Engine III) | 3600, 2 | To najlepsze dostępne ulepszenie silnika. Możesz dzięki niemu podróżować z maksymalną prędkością. |
Sakwy IV (Saddlebags IV) | 3600, 3 | Dzięki tym torbom możesz przewozić maksymalną dozwoloną ilość amunicji. Warto je zakupić zanim zajmiesz się tematem eliminowania hord ze świata gry. |
Bak IV (Gas Tank IV) | 2200 | Najlepiej zaczekać na odblokowanie zbiornika V. |
Bak V (Gas Tank V) | 3600, 2 | To największy zbiornik paliwa jaki możesz zainstalować na motocyklu. Ułatwia on długie podróże bez konieczności tankowania. Nadal jednak szukaj stacji benzynowych i kanistrów, bo zatankowanie w obozie może być kosztowne. |
Rama III (Frame III) | 3240 | Motocykl staje się jeszcze bardziej wytrzymały na uszkodzenia. |
Alternatywna rama III (Alt Frame III) | 3240, 3 | Rama ta różni się jedynie wyglądem. Ma takie same statystyki, jak "zwykła" rama opisana powyżej. |
Zawieszenie II (Suspension II) | 2340 | Motocykl staje się jeszcze bardziej wytrzymały, szczególnie na wykonywane skoki. |
Nitro III (Nitrous III) | 2700, 3 | To najlepsze nitro dostępne w grze. Odblokowanie jest wymagane do zdobycia trofeum Apokalipsa na dopalaczu. Możesz też oczywiście polegać na nim podczas normalnego podróżowania po świecie. |
Opona III (Tyre III) | 2520 | Przyczepność motocykla może się jeszcze bardziej poprawić. |
Chłodnica (Radiator) | 250 | Chłodnica czyni motocykl bardziej wytrzymałym. Od razu zakup to ulepszenie, bo jest ono bardzo tanie. |
Reflektor IV (Headlight IV) | 160 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nowy reflektor świeci tak samo jak stary. |
Koło IV (Wheel IV) | 400, 2 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Końcówka wydechu V (Exhaust Tip V) | 200 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nie wpłyna na ilość generowanego hałasu. |
Hamulce II (Brake II) | 200 | Modyfikacja czysto kosmetyczna. |
Błotnik III (Fender III) | 140 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Błotnik IV (Fender IV) | 160, 2 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Osłona II (Shroud II) | 150, 2 | Minimalnie zwiększona wytrzymałość. |
Wyspa Magów
Handlarz
NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU | CENA, POZIOM ZAUFANIA | KOMENTARZ |
PPSH-41 | 2250, 1 | Główna broń, przedmiot klasy 4. |
Chicagowski rębak (Chicago Chopper) | 3000, 2 | Główna broń, przedmiot klasy 4. |
Kowboj (The Cowboy) | 1000, 2 | Główna broń, przedmiot klasy 4. |
Strzelba Nocka (Nock Volley) | 2500, 3 | Główna broń, przedmiot klasy 4. To potężna broń, która dobrze sprawdza się do zabijania silnych pojedynczych przeciwników (np. wścieklak, łamacz). |
Badlandowe łowy (Badlands Big Game) | 3750, 3 | Główna broń, przedmiot klasy 5. To najpotężniejszy karabin dostępny do zakupu w grze. |
Grubasek (Lil' Stubby) | 2250, 1 | Podręczna broń, przedmiot klasy 4. To obrzyn wyższej jakości od tych oferowanych przez handlarzy z Obozu Copelanda i z Obozu Żelaznego Mike'a. |
Eliminator | 2000, 2 | Podręczna broń, przedmiot klasy 4. |
PDW | 1250, 3 | Podręczna broń, przedmiot klasy 5. To najlepszy zwykły pistolet oferowany przez handlarzy. |
RPD | 1500, 1 | Specjalna broń, przedmiot klasy 4. To doskonały ciężki karabin maszynowy, który idealnie sprawdza się do atakowania hord świrusów. |
.50 BFG | 3000, 2 | Specjalna broń, przedmiot klasy 5. To najlepszy karabin snajperski spośród tych oferowanych przez handlarzy. |