Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Days Gone - poradnik do gry

Days Gone - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Days Gone: Handlarze, mechanicy - lista | Obozowiska Days Gone poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 kwietnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Days Gone zamieściliśmy zestawienie wszystkich handlarzy i mechaników, którzy wystawiają towary na sprzedaż. Z kolejnych tabel możesz dowiedzieć się jakie unikalne przedmioty sprzedaje każdy handlarz, jakie są wymagania do ich odblokowania oraz jaki jest koszt ich zakupu.

W naszym zestawieniu nie uwzględniliśmy mechaników z obozów Hot Springs i Wyspa Magów, a to dlatego, że nie sprzedają oni żadnych części do motocykla. Po dotarciu do nich możesz jedynie zatankować, naprawić lub odzyskać motocykl. Ponadto skupiliśmy się na oferowanych unikalnych przedmiotach. U każdego handlarza możesz dodatkowo zakupić m.in. amunicję, apteczkę czy tłumik.

Obóz Copelanda

Mechanik

NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU

CENA, POZIOM ZAUFANIA

KOMENTARZ

Silnik I (Engine I)

1200, 1

Ulepszenie silnika zwiększy prędkość maksymalną motocykla.

Tłumik I (Exhaust I)

600, 1

Nowy wydech ogranicza generowany hałas. Pomaga to w unikaniu wykrycia podczas podróżowania na motocyklu.

Sakwy I (Saddlebags I)

800, 2

Możesz umieszczać w torbach dodatkową amunicję (kupuje się ją od handlarza). Pozwoli ci to uzupełnić zapasy bez konieczności rozglądania się po okolicy czy powracania do obozu.

Bak I (Gas Tank I)

500, 1

Z większym zbiornikiem możesz dłużej podróżować bez tankowania. Nie zmienia się natomiast zużycie paliwa przez motocykl.

Bak II (Gas Tank II)

800, 2

Jak wyżej.

Rama I (Frame I)

450, 1

Nowa rama zwiększa wytrzymałość motocykla w wyniku czego rzadziej musisz go naprawiać (własnoręcznie lub opłacając usługę u mechanika).

Alternatywna rama I (Alt Frame I)

450, 3

Rama ta różni się jedynie wyglądem. Ma takie same statystyki, jak "zwykła" rama opisana powyżej.

Nitro I (Nitrous I)

900, 2

Możesz korzystać z dopalacza w trakcie jazdy. Przydaje się to przede wszystkim do przeskakiwania nad małymi przepaściami czy nad wodą, ale przydaje się też np. podczas pościgów motocyklowych.

Opona I (Tyre I)

840, 1

Wyższej jakości opona gwarantuje lepszą przyczepność.

Alternatywna opona I (Alt Tyre I)

840, 2

Od poprzedniej różni się ona jedynie wyglądem. Przyczepność jest taka sama.

Reflektor I (Headlight I)

100, 1

Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nowy reflektor świeci tak samo jak stary.

Reflektor II (Headlight II)

120, 2

Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nowy reflektor świeci tak samo jak stary.

Koło I (Wheel I)

250, 2

Modyfikacja czysto kosmetyczna.

Koło II (Wheel II)

300, 2

Minimalnie zwiększona wytrzymałość.

Końcówka wydechu I (Exhaust Tip I)

120, 1

Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nie wpłyna na ilość generowanego hałasu.

Końcówka wydechu II (Exhaust Tip II)

140, 1

Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nie wpłyna na ilość generowanego hałasu.

Błotnik I (Fender I)

100, 2

Minimalnie zwiększona wytrzymałość.

Osłona I (Shroud I)

100, 2

Minimalnie zwiększona wytrzymałość.

Hot Springs

Handlarz

NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU

CENA, POZIOM ZAUFANIA

KOMENTARZ

Karabin .22 (.22 Repeater)

1000

Główna broń, przedmiot klasy 2.

MWS

2000, 2

Główna broń, przedmiot klasy 3.

Żądło (Stinger)

1000, 2

Główna broń, przedmiot klasy 2.

RSF60

3000, 2

Główna broń, przedmiot klasy 3. To pierwsza strzelba możliwa do zdobycia.

Strzelba bojowa (Combat Shotgun)

2500, 3

Główna broń, przedmiot klasy 4.

US556

3750, 3

Główna broń, przedmiot klasy 3. To jeden z lepszych karabinów szturmowych dostępnych na wczesnym stadium kampanii.

SAP9

500

Podręczna broń, przedmiot klasy 2. Możesz dodatkowo zakupić większy magazynek do tej broni (150 kredytów, poziom 3).

Grubasek (Lil' Stubby)

2000, 2

Podręczna broń, przedmiot klasy 1.

SMP9

1250, 3

Podręczna broń, przedmiot klasy 1. Pistolet maszynowy jest znacznie lepszym wyborem od zwykłego pistoletu czy obrzyna.

M40

2250, 1

Specjalna broń, przedmiot klasy 2. To pierwszy karabin snajperski możliwy do zdobycia.

MG45

2500, 3

Specjalna broń, przedmiot klasy 3. To ciężki karabin maszynowy będący jedną z silniejszych broni dostępnych na wczesnym stadium gry.

Obóz Żelaznego Mike'a

Handlarz

NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU

CENA, POZIOM ZAUFANIA

KOMENTARZ

M14

1000, 1

Główna broń, przedmiot klasy 3.

SWAT 10

1500, 2

Główna broń, przedmiot klasy 3.

M50 Reising

2000, 2

Główna broń, przedmiot klasy 4.

Pacyfikator (Crowdbreaker)

3000, 2

Główna broń, przedmiot klasy 4. To strzelba z bardzo dużym zapasem amunicji - może być pomocna w atakowaniu hord.

Wyzwoliciel (Liberator)

2500, 3

Główna broń, przedmiot klasy 5. To jedna z najlepszych strzelb dostępnych w grze.

Grubasek (Lil' Stubby)

2000, 2

Podręczna broń, przedmiot klasy 3. To obrzyn wyższej jakości od tego oferowanego przez handlarza z Obozu Copelanda.

SMP9

1250, 3

Podręczna broń, przedmiot klasy 3. To pistolet maszynowy wyższej jakości od tego oferowanego przez handlarza z Obozu Copelanda.

Karabin C8 (C8 Rifle)

2250, 1

Specjalna broń, przedmiot klasy 3.

Szpon 7 (Talon 7)

3750, 3

Specjalna broń, przedmiot klasy 4. To doskonały karabin snajperski, którego warto używać zanim dotrzesz do handlarza z Wyspy Magów.

Mechanik

Tabela uwzględnia tylko te części, które nie były dostępne u mechanika w Obozie Copelanda.

NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU

CENA, POZIOM ZAUFANIA

KOMENTARZ

Silnik II (Engine II)

2000, 1

Kolejne ulepszenie silnika, które jeszcze bardziej poprawia osiągi maszyny.

Tłumik II (Exhaust II)

1000, 1

Motocykl może być jeszcze mniej hałaśliwy i dzięki temu jeszcze bardziej zmniejsza się ryzyko wykrycia.

Sakwy II (Saddlebags II)

1600, 2

Dzięki większym torbom możesz więcej niż jeden raz uzupełnić amunicję.

Sakwy III (Saddlebags III)

2400, 3

Jak wyżej.

Bak III (Gas Tank III)

1200, 2

Mając zainstalowany ten zbiornik musisz jeszcze rzadziej tankować.

Rama II (Frame II)

1800, 2

Motocykl staje się jeszcze bardziej wytrzymały na uszkodzenia.

Alternatywna rama II (Alt Frame II)

1800, 3

Rama ta różni się jedynie wyglądem. Ma takie same statystyki, jak "zwykła" rama opisana powyżej.

Zawieszenie I (Suspension I)

1300, 2

Dzięki zainstalowaniu lepszego zawieszenia zwiększa się wytrzymałość na uszkodzenia, zwłaszcza w wyniku twardych lądowań po wykonanych skokach.

Nitro II (Nitrous II)

1500, 2

Druga generacja nitro pozwala na dłuższe korzystanie z dopalacza.

Opona II (Tyre II)

1400, 2

Przyczepność motocykla może się jeszcze bardziej poprawić.

Alternatywna opona II (Alt Tyre II)

1800, 2

Od poprzedniej różni się ona jedynie wyglądem. Przyczepność jest taka sama.

Widelec I (Fork I)

800, 2

Dzięki zainstalowaniu widelca zwiększa się wytrzymałość na uszkodzenia, zwłaszcza w wyniku twardych lądowań po wykonanych skokach.

Reflektor III (Headlight III)

140, 2

Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nowy reflektor świeci tak samo jak stary.

Koło III (Wheel III)

350, 2

Minimalnie zwiększona wytrzymałość.

Końcówka wydechu III (Exhaust Tip III)

180, 2

Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nie wpłyna na ilość generowanego hałasu.

Końcówka wydechu IV (Exhaust Tip IV)

180, 2

Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nie wpłyna na ilość generowanego hałasu.

Kierownica I (Handlebar I)

250, 2

Modyfikacja czysto kosmetyczna.

Hamulce I (Brake I)

150, 2

Modyfikacja czysto kosmetyczna.

Błotnik II (Fender II)

120, 2

Minimalnie zwiększona wytrzymałość.

Diamond Lake

Mechanik

Tabela uwzględnia tylko te części, które nie były dostępne u mechaników w Obozie Copelanda i w Obozie Żelaznego Mike'a.

NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU

CENA, POZIOM ZAUFANIA

KOMENTARZ

Silnik III (Engine III)

3600, 2

To najlepsze dostępne ulepszenie silnika. Możesz dzięki niemu podróżować z maksymalną prędkością.

Sakwy IV (Saddlebags IV)

3600, 3

Dzięki tym torbom możesz przewozić maksymalną dozwoloną ilość amunicji. Warto je zakupić zanim zajmiesz się tematem eliminowania hord ze świata gry.

Bak IV (Gas Tank IV)

2200

Najlepiej zaczekać na odblokowanie zbiornika V.

Bak V (Gas Tank V)

3600, 2

To największy zbiornik paliwa jaki możesz zainstalować na motocyklu. Ułatwia on długie podróże bez konieczności tankowania. Nadal jednak szukaj stacji benzynowych i kanistrów, bo zatankowanie w obozie może być kosztowne.

Rama III (Frame III)

3240

Motocykl staje się jeszcze bardziej wytrzymały na uszkodzenia.

Alternatywna rama III (Alt Frame III)

3240, 3

Rama ta różni się jedynie wyglądem. Ma takie same statystyki, jak "zwykła" rama opisana powyżej.

Zawieszenie II (Suspension II)

2340

Motocykl staje się jeszcze bardziej wytrzymały, szczególnie na wykonywane skoki.

Nitro III (Nitrous III)

2700, 3

To najlepsze nitro dostępne w grze. Odblokowanie jest wymagane do zdobycia trofeum Apokalipsa na dopalaczu. Możesz też oczywiście polegać na nim podczas normalnego podróżowania po świecie.

Opona III (Tyre III)

2520

Przyczepność motocykla może się jeszcze bardziej poprawić.

Chłodnica (Radiator)

250

Chłodnica czyni motocykl bardziej wytrzymałym. Od razu zakup to ulepszenie, bo jest ono bardzo tanie.

Reflektor IV (Headlight IV)

160

Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nowy reflektor świeci tak samo jak stary.

Koło IV (Wheel IV)

400, 2

Minimalnie zwiększona wytrzymałość.

Końcówka wydechu V (Exhaust Tip V)

200

Modyfikacja czysto kosmetyczna. Nie wpłyna na ilość generowanego hałasu.

Hamulce II (Brake II)

200

Modyfikacja czysto kosmetyczna.

Błotnik III (Fender III)

140

Minimalnie zwiększona wytrzymałość.

Błotnik IV (Fender IV)

160, 2

Minimalnie zwiększona wytrzymałość.

Osłona II (Shroud II)

150, 2

Minimalnie zwiększona wytrzymałość.

Wyspa Magów

Handlarz

NAZWA SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU

CENA, POZIOM ZAUFANIA

KOMENTARZ

PPSH-41

2250, 1

Główna broń, przedmiot klasy 4.

Chicagowski rębak (Chicago Chopper)

3000, 2

Główna broń, przedmiot klasy 4.

Kowboj (The Cowboy)

1000, 2

Główna broń, przedmiot klasy 4.

Strzelba Nocka (Nock Volley)

2500, 3

Główna broń, przedmiot klasy 4. To potężna broń, która dobrze sprawdza się do zabijania silnych pojedynczych przeciwników (np. wścieklak, łamacz).

Badlandowe łowy (Badlands Big Game)

3750, 3

Główna broń, przedmiot klasy 5. To najpotężniejszy karabin dostępny do zakupu w grze.

Grubasek (Lil' Stubby)

2250, 1

Podręczna broń, przedmiot klasy 4. To obrzyn wyższej jakości od tych oferowanych przez handlarzy z Obozu Copelanda i z Obozu Żelaznego Mike'a.

Eliminator

2000, 2

Podręczna broń, przedmiot klasy 4.

PDW

1250, 3

Podręczna broń, przedmiot klasy 5. To najlepszy zwykły pistolet oferowany przez handlarzy.

RPD

1500, 1

Specjalna broń, przedmiot klasy 4. To doskonały ciężki karabin maszynowy, który idealnie sprawdza się do atakowania hord świrusów.

.50 BFG

3000, 2

Specjalna broń, przedmiot klasy 5. To najlepszy karabin snajperski spośród tych oferowanych przez handlarzy.