Days Gone: Belknap - mapa, ważne lokacje Days Gone poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 kwietnia 2021
Obozy sojuszników
1 - Obóz Hot Springs – To jedyny obóz w Belknap. Oferuje nowe bronie, lecz nie ulepszysz tu motocykla.
Inne ważne obszary
1a – Przejścia między regionami. Łączą one Cascade z Belknap. Musisz awansować w grze żeby je odblokować. Przepchnij samochód w tunelu od strony Belknap, by odblokowac przejazd dla motocykla.
1 – Przejścia między regionami. Łączą one Cascade z Belknap. Musisz awansować w grze żeby je odblokować.
2 – Przejścia między regionami. Łączą one Żelazny Stok z Belknap. Musisz awansować w grze żeby je odblokować. Najpierw jednak odwiedzisz Lost Lake, które łączy się z Cascade.
Najważniejsze lokacje na mapie
1 – Strefa lęgowa.
2 – Strefa lęgowa.
3 – Strefa lęgowa.
4 – Obóz wypadowy. Wrogie obozy wypadowe możesz podbijać, by ujawnić lokację niektórych sekretów na mapie oraz odblokować nowe schematy rzemieślnicze, poprzez odnalezienie mapy w ukrytym bunkrze na terenie obozu.
5a – Posterunek NERO. Szukaj bezpieczników w małej białej przyczepie w rogu.
5 – Posterunek NERO.
6 – Punkt badawczy NERO. W jaskiniach, uważaj na Hordę!
7 – Punkt badawczy NERO. Przeskocz tu używając motocykla, zalecane nitro.
Na tej mapie do gry Days Gone ujrzysz lokację Belknap - drugi obszar w grze. Mapa ta zawiera zaznaczone wszystkie ukryte przed graczem aktywności poboczne: Punkty kontrolne i punkty badawcze NERO, strefy lęgowe, obozowiska wypadowe oraz lokalizacje Hord.
Punkt kontrolny NERO (5a)

Punkt kontrolny NERO przy granicy z Cascade (punkt na mapie: 5a) jest nieco trudniejszy od poprzednich punktów, bowiem po oznalezieniu paliwa (jeden z kanistrów znajdziesz w namiocie) i zatankowaniu generatora, maszyna nie odpala. Brakuje sprawnego bezpiecznika.

Używając surwiwalowego widzenia możesz tropić ślady, które finalnie zaprowadzą cię do białej przyczepy przy skałach, w rogu. Wewnątrz zabierz bezpieczniki ze skrzyni. Umieść je w skrzynce na ścianie punktu kontrolnego i ponownie aktywu generator.
Horda (2)

Horda oznaczona na mapie nr 2 wychodzi na żer za dnia i może przebywać przy jeziorze lub dalej, przy ścianie skalnej. Ustawiając się nad nią (przy punkcie, gdzie odwiedzasz pomnik Sarah) możesz atakować ich skutecznie z góry. Nadal jednak może zabraknąć ci amunicji, dlatego materiały wwybuchowe i pułapki są mile widziane. Zombie mogą się wspiąć do ciebie, jednak będą przychodzić jeden po drugim.
Punkt badawczy NERO (7)

Na zachód od Hot Springs (pkt 7) znajduje się rozbity helikopter, a przy nim punk badawczy NERO wraz ze strzykawkami oraz nagraniem (sekret). Dsotaniesz się tam używając motocykla i przeskakując po skalnej rampie. Warto wykorzystać nitro w pojeździe, by doskoczyć do wyznaczonego miejsca.