Days Gone: Przeżycie to nie życie - solucja, opis przejścia Days Gone poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do Days Gone znajdziesz opis misji: Jedynym, jakiego ma; Mam coś do zrobienia; Chciałeś się zapić na śmierć; Chodzi o łapę Boozera / Czy to był dobry pomysł?; Wykręciłeś mi rękę; Mogłeś zrobić więcej / I tak nie mam wyboru; Coś, żeby uleczyć duszę / Jak sobie chcesz; Nigdy nie przestaną; Znów jak nomada.
Ostatnia aktualizacja: 2 kwietnia 2021
Wątek Przeżycie to nie życie skupia się na relacjach Deacona i Boozera, gdy ten dochodzi do siebie po utracie ręki. Jest to przez pewien czas jedyny i główny wątek fabularny w Days Gone, lecz zarazem bardzo krótki. Poniżej znajdziesz opis wszystkich zadań w tym fragmencie historii.
- Jedynym, jakiego ma
- Mam coś do zrobienia
- Chciałeś się zapić na śmierć
- Chodzi o łapę Boozera / Czy to był dobry pomysł?
- Wykręciłeś mi rękę
- Mogłeś zrobić więcej / I tak nie mam wyboru
- Coś, żeby uleczyć duszę / Jak sobie chcesz
- Nigdy nie przestaną
- Znów jak nomada
Jedynym, jakiego ma
Po ukończeniu misji Droga pod kołami (To mój brat) odezwie się do ciebie Abby i poprosi, by ją odwiedził w obozie w Lost Lake.
Mam coś do zrobienia
Udaj się na farmę w Lost Lake, możesz użyć Szybkiej podróży, i pogadaj z Boozerem.
Chciałeś się zapić na śmierć
Szybka misja, polegająca na odnalezieniu Boozera w barze. Rozpoczniesz ją automatycznie po zakończeniu Pieprzony ekspert od świrusów (Zarobić na chleb) i wycieczce ze Skizzo w kopalni.
Najpierw jedź na farmę, potem do pobliskich budynków gospodarczych. Wejdź do domu i zbadaj butelkę whisky przy telewizorze; teraz wyjdziesz z domu, gdzie czeka cię walka ze Świrusami. Kolejny ślad Boozera znajdziesz na moście.
Na drugiej farmie znajdziesz kolejny ślad z rozbitych butelek. Kolejny ślad odnajdziesz na piętrze, na łóżku. Udaj się finalnie na granicę Lost Lake i Cascade, by odnaleźć ostatnie ślady i odnaleźć Boozera. Uciekajcie na motocyklu, by wróć do obozu Żelaznego Mike'a.
Chodzi o łapę Boozera / Czy to był dobry pomysł?
Rikki skontaktuje się z tobą radiowo po misji Pieprzony ekspert od świrusów (Zarobić na chleb). Wspólnie pomożecie przygotować ciekawszą protezę dla Boozera - twoim zadaniem będzie odnaleźć części. Musisz poczekać, aż po jakimś czasie skontaktuje się z tobą Mike i przekaże ci "listę zakupów".
Udaj się do miasteczka na północy w Belknap. Najpierw przeszukaj nieukończony dom, w którym czeka na ciebie kilku świrusów. Potem przejdź dalej, w stronę stacji benzynowej - tu czekają na ciebie Łupieżcy (w tym snajper).
Wejdź do sklepiku i zbadaj trop przy lodówce i wyjdź na zewnątrz podążając za tropem, do trupa opartego o sąsiedni budynek. Na koniec potrzebujesz zebrać 10 sztuk Złomu - poszukuj go pod maskami samochodów. Teraz możesz wrócić do Rikki. Gdy tylko opuścisz obóz, Rikki da ci znać, że proteza jest gotowa i zadanie zakończy się
Wykręciłeś mi rękę
Misja rozpocznie się zaraz po Chodzi o łapę Boozera. Jest to kolejna misja ze śmigłowcem dla O'Briena. Tym razem nie musisz jednak montować urządzenia w śmigłowcu, a od razu zakradnij się na jego przód i podsłuchuj rozmowy z krzewów. Potem przejdź za żółtym autobusem bliżej domku do którego weszli naukowcy. Uciekając przejdź dalej za dom i szerokim łukiem otocz żołnierzy NERO.
- Ponadto odblokujesz nagranie (sekret): Notatka terenowa badacza - 2102
Mogłeś zrobić więcej / I tak nie mam wyboru
Od razu po podsłuchaniu rozmów naukowców, wsiądź na motocykl z Boozerem i jedź do kolejnego celu. Tam spotkasz się z O'Brienem i wyjaśnisz kwestię Sarah. Wróć do motocykla i podążaj śladem trupów do pobliskiej wioski, by odnaleźć Boozera.
W wiosce musisz wyeliminować kilku Wieczystych - nie będzie to problem, szczególnie mając Boozera przy sobie. Na koniec odwieziesz go na farmę. Przeskakujesz teraz ponownie do misji wątku Pamiętam.
Coś, żeby uleczyć duszę / Jak sobie chcesz
Zadanie to rozpoczniesz natychmiast po zakończeniu Bez początku ani końca (Pamiętam). Porozmawiaj z Addy w ambulatorium. W tej przyjemnej misji załatwisz Boozerowi pieska. Po rozmowie opuść jednak na chwilę obóz, by otrzymać dalsze instrukcje od Addy.
Po wyjeździe z obozu niebawem Addy skontaktuje się z tobą. Udaj się do obszaru na wschodzie. Pieska znajdziesz w szopie od północnej strony po pozbyciu się kilku pobliskich zombie. W tym miejscu misja zakończy się i odblokujesz nową serię wątków: Zapewnij im ochronę.
Nigdy nie przestaną
Gdy dotrzesz do motocykla, rozpocznie się ucieczka przed Wieczystymi na motorach wraz z sojusznikami: nie pozwól im zginąć. Strzelaj z motocykla do wrogów, a jeśli masz mało amunicji, staraj się ich taranować. Później odbij obóz. Pilnuj stanu amunicji - gdy zacznie jej brakować, rozważ zabranie powalonym Wieczystym ich broni.
Po uwolnieniu zakładników, udaj się do ambulatorium. Uważaj na Wieczystych, którzy lubią się podpalać i biec na ciebie oraz opancerzonego czającego się za jednym z budynków. Pamiętaj, że nie musisz walczyć z każdym napotkanym przeciwnikiem - możesz się przekraść niezauważenie. Po tej misji odblokujesz przepisy na Bombę rurową (Pipe Bomb) oraz bronie do walki wręcz Wieczystych. Po tym zadaniu odblokujesz kolejną masę zadań dodatkowych i wątku głównego.
Znów jak nomada
Po spotkaniu z O'Brienem w misji Więc po co ja tutaj?, w tej misji wyruszysz do nowego obszaru w Days Gone.
Uwaga: to gdy rozpoczniesz i ukończysz to zadanie wraz z kilkoma następującymi po nim w jednej serii, nie będziesz miał ponownego dostępu do regionu Lost Lake i poprzednich, aż do ostatnich etapów rozgrywki. Dlatego przed rozpoczęciem misji wykonaj wszystkie misje poboczne w regionach.
Udaj się z Żelaznym Mikem do nowego obszaru Crater Lake. Warto przed wyprawą przygotować się - zakupić niezbędne bronie i amunicje, poprawić motocykl. Nie będziesz miał przez długi czas dostępu do tego obozu, więc warto wykorzystać jak najwięcej kredytów. Kolejna misja to Mayday! Mayday! wątku Pamiętam.