Days Gone: Jesteś bezpieczna - solucja, opis przejścia Days Gone poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do Days Gone znajdziesz opis misji: Tu nie jest bezpiecznie; Nie pozwalają mi odejść; Coś ci przyniosłem; Co oni ci zrobili?; Nie miałem do kogo z tym pójść; Szukając Lisy.
Ostatnia aktualizacja: 2 kwietnia 2021
Seria misji "Jesteś bezpieczna" skupia się na historii dziewczyny Lisy, jednej z bohaterek Days Gone. Misje te przeplatają się z głównym wątkiem fabularnym i są jego częścią, a nie jedynie elementem pobocznym. Poniższy rozdział opisuje wszystkie misje poświęcone Lisie.
- Tu nie jest bezpiecznie
- Nie pozwalają mi odejść
- Coś ci przyniosłem
- Co oni ci zrobili?
- Nie miałem do kogo z tym pójść
- Zachowałam swoje imię
- Szukając Lisy
- Zachowałam swoje imię
- Można się było domyślić
Tu nie jest bezpiecznie
Zadanie to rozpoczniesz na chwilę po ukończeniu ostatniej misji w Ostra jazda: Spizgany jak delfin. Misja ta odbywa się w północnej części mapy w regionie Belknap. Przedostań się przez most (lub obok niego przez rzekę) do miasteczka, gdzie rozpocznie się cutscena. Po niej szykuj się do walki. Musisz przejść przez całe miasteczko i rozwalić wszystkich Wieczystych na swojej drodze, by móc kontynuować wątek.
Gdy cały teren zostanie oczyszczony, udaj się za niebieski dom. Znajdziesz tam przewróconą drabinę: ustaw ją na ścianie i wejdź do budynku przez piętro.
Gdy wyjdziecie z budynku, Wieczystych zastąpią świrusy. Toruj sobie drogę do motocykla. Przy nim spotkasz nieco potężniejszego wroga - czarnego niedźwiedzia. Z tego względu nie zużywaj zanadto lub poszukuj na bieżąco zapasowej amunicji, nim zbliżysz się do pojazdu.
Możesz pokonać niedźwiedzia w bardzo prosty sposób: ustaw się przy dowolnej betonowej barierce i przeskakuj przez nią, gdy niedźwiedź się zbliża, a w międzyczasie oddawaj strzały. Jeśli nie posiadasz dużo amunicji, koniecznie celuj w głowę.
- Zawieź teraz Lisę do obozu Tucker. Po drodze napotkasz jeszcze zasadzkę w tunelu złożoną z kilku świrusów.
- Po tej misji odblokujesz kolejne zadania wątku Pamiętam: To moja wina & Nawiązywanie kontaktu. oraz kolejną misję w historii To mój brat: To karabin, nie gnat.
Nie pozwalają mi odejść
Odblokujesz misję po ukończeniu zadania z polowaniem u Copelanda (To mój brat: To karabin, nie gnat / Kończy nam się mięso). Idziesz tu tylko na chwilę, by porozmawiać z Lisą. Po opuszczeniu obozu skontaktuje się z tobą Boozer, na razie nie oferuje ci jednak nowego zadania; otrzymasz jednak chwilę później kontakt od Tucker na zadanie: Reszta naszych leków (Łowca nagród).
Coś ci przyniosłem
Misja ta rozpocznie się, gdy ukończysz zadanie dla Tucker: Reszta naszych leków (Łowca nagród), po rozmowie przez radio z Boozerem. Udaj się w pobliże skał magmowych w Belknap. Znajdziesz tam pusty sklep z pamiątkami - zabierz z regału skałę, i zawieź ją Lisie w obozie Tucker.
Co oni ci zrobili?
Po ukończeniu misji Musisz mi dać kilka dni (To mój brat), odezwie się do ciebie Tucker z kolejnym zadaniem.
Ponownie udaj się do sklepu, z którego zabrałeś kamień dla Lisy. Musisz teraz przejść przez długi korytarz pełen Wieczystych, by dotrzeć do Lisy uwięzionej na końcu labiryntu. Koniecznie zatankuj motocykl przed wyruszeniem do labiryntu - będziesz potrzebował pełnego baku, by swobodnie wrócić do obozu. Przygotuj się do tej misji: weź ulubione bronie i duży zapas amunicji oraz leków - jest to potencjalny sprawdzian twoich umiejętności. Misja jednak nie jest bardzo trudna.
Po uwolnieniu Lisy wracaj skróconą drogą do motocykla, gdzie nadal napotkasz po drodze Wieczystych, także na koniec dwójkę wrogów przy twoim motocyklu. Później udaj się do obozu w pierwszym regionie, gdzie czeka na ciebie Rikki.
Nie miałem do kogo z tym pójść
Po włamaniu się do ambulatorium w misji Nie będę nikogo zabijał (To mój brat), wróć z Rikki do Boozera i zabierz go do ambulatorium. Stąd znów przeskakujesz do misji w wątku To mój brat - Robiliśmy różne rzeczy.
Zachowałam swoje imię
Po zdradzie ze strony Skizzo i pomocy od Lisy, musisz znaleźć wyjście z obozu Wieczystych. Wyjdź na zewnątrz przez piętro, jesteś wyposażony jedynie w nóż. Przydatna może się okazać tu umiejętność widzenia wrogów przez ściany: Nastawianie uszu (Przetrwanie).
Wydostań się przez piętro na zewnątrz, omijając grupy wrogów. Tam kieruj się w prawo za budynkami i wejdź do drugiego domu przez piętro, by odnaleźć swoje rzeczy (na parterze). Pomimo tego, nadal nie możesz dać się wykryć.
Po odzyskaniu kurtki kieruj się do ucieczki, lecz pomóż jeszcze Lisie. Do budynku obok wejdziesz przez okno.
Szukając Lisy
Gdy zakończysz prolog w obozie Mike'a w Lost Lake Robiliśmy różne rzeczy (To mój brat), otrzymasz informację, że Lisa ponownie zaginęła. Trop prowadzi do miasteczka na zachodzie, gdzie ma miejsce Strefa lęgowa świrusów. Ty udać się musisz do białego budynku. Wejdziesz do środka przez garaż, po przepchnięciu samochodu. W środku nie znajdziesz Lisy, a jedynie list w pokoju dziecięcym.
Zachowałam swoje imię
Po zdradzie ze strony Skizzo i pomocy od Lisy, musisz znaleźć wyjście z obozu Wieczystych. Wyjdź na zewnątrz przez piętro, jesteś wyposażony jedynie w nóż. Przydatna może się okazać tu umiejętność widzenia wrogów przez ściany: Nastawianie uszu (Przetrwanie).
Wydostań się przez piętro na zewnątrz, omijając grupy wrogów. Tam kieruj się w prawo za budynkami i wejdź do drugiego domu przez piętro, by odnaleźć swoje rzeczy (na parterze). Pomimo tego, nadal nie możesz dać się wykryć.
Po odzyskaniu kurtki kieruj się do ucieczki, lecz pomóż jeszcze Lisie. Do budynku obok wejdziesz przez okno.
Można się było domyślić
Przed wyruszeniem w dalszą drogę, podnieś spod drzwi swój ekwipunek (i oszczędzaj naboje w broni podręcznej - przyda się później), odnów zdrowie i przeładuj bronie. Po wyjściu z budynku zobaczysz biegnących wieczystych: zastrzel ostatniego wsiadającego na motocykl - korzystaj z pojazdu szybciej dotrzesz do swojego motoru. Będziesz musiał jeszcze oczyścić sobie drogę z kilku wrogów na wzgórzach przez które wspinałeś się ze Skizzo. Przechodzisz teraz do misji Nigdy nie przestaną (Przeżycie to nie życie).