Dishonored 2. Niezłe gry, których na pewno nie skończyliście
Spis treści
Dishonored 2
Data premiery: 11 listopada 2016
- Platformy: PC, PS4, XOne
- Producent: Arkane Studios
- Gatunek: gra akcji
Kolejna gra reprezentująca gatunek niekoniecznie mainstreamowy, w związku z czym zainteresować się nią powinni przede wszystkim koneserzy tego rodzaju zabawy, a nie osoby przypadkowe (chociaż ze względu na popularność marki dużego udziału takowych nie da się wykluczyć). Dishonored 2 jest ciężkim do prostej interpretacji przypadkiem, ponieważ grę można przejść dwiema postaciami, posługując się przy tym odmiennymi umiejętnościami. W związku z tym istnieje możliwość, że grę ukończyło mniej osób, niż by na to wskazywały zsumowane statystyki, bo część fanów mogła zaliczyć ją więcej niż raz, otrzymując za to inne osiągnięcie. To stawia dzieło Arkane Studios raczej w kręgu tych, które mogą szybciej znudzić się potencjalnym zainteresowanym.
Co oczywiste, nie wszyscy, którzy zagryzą zęby i zdecydują się dokończyć kampanię, zrobią to w taki sposób, by nie zostać ani razu wykrytym bądź nie wykorzystywać w tym celu nadprzyrodzonych mocy głównych bohaterów. Szkoda by było pominąć mnóstwo atrakcji przygotowanych przez twórców i zrezygnować z widowiskowego unicestwiania biednych oponentów. Podobne ograniczenia warto raczej narzucić sobie przy drugim i kolejnych przejściach.
Czy wiesz, że udaną ucieczką przed ksenomorfem ze stacji Sewastopol może pochwalić się jedynie niecałe 18% graczy? Być może dla niektórych ciężki klimat Obcego: Izolacji był nie do udźwignięcia na dłuższą metę? Przejście kampanii na najwyższym poziomie trudności zaliczyło tylko 4% nieustraszonych.
PSN | Steam | Nazwa trofeum | |
Procent graczy, którzy ukończyli grę jako Corvo Attano | 15,8% | 18% | Cesarski obrońca |
Procent graczy, którzy ukończyli grę jako Emily Kaldwin | 21,1% | 26,1% | Cesarzowa |
Procent graczy, którzy ukończyli grę, nikogo nie zabijając | 4,3% | 6,8% | Czyste ręce |
Procent graczy, którzy ukończyli grę, nie dając się zauważyć | 3,6% | 5,6% | Cień |
Procent graczy, którzy ukończyli grę bez używania nadprzyrodzonych mocy | 2,3% | 2,7% | Ciało i stal |