Źle zoptymalizowane skalowanie przeciwników. Najbardziej irytujące mechaniki w RPG-ach
Spis treści
Źle zoptymalizowane skalowanie przeciwników
- Gry, w których to irytowało: The Elder Scrolls V: Skyrim, Battle Chasers: Nightwar
- Gry, w których zrobiono to dobrze: Horizon: Zero Dawn, Divinity: Original Sin 2
- Czy uczynienie tego elementu bardziej przyjaznym graczom stało się branżową normą: nie
Skalowanie poziomu przeciwników to jedna z mechanik, która została wprowadzona po to, by zrównoważyć rozgrywkę i pozwolić czerpać z niej przyjemność zarówno początkującym, jak i doświadczonym graczom. Dzięki temu niskopoziomowy użytkownik może eksplorować niemal każdy region, a mający za sobą setki godzin rozgrywki nie będzie mógł liczyć na łatwą walkę również wówczas, gdy powróci do odwiedzonych wcześniej lokacji.
Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie