„Przynieś, wynieś, pozamiataj” – fetch questy. Najbardziej irytujące mechaniki w RPG-ach
Spis treści
„Przynieś, wynieś, pozamiataj” – fetch questy
- Gry, w których to irytowało: Mass Effect 2, The Elder Scrolls IV: Oblivion
- Gry, w których zrobiono to dobrze: Planescape: Torment, Baldur’s Gate 2
- Czy uczynienie tego elementu bardziej przyjaznym graczom stało się branżową normą: nie
Generyczne, niewnoszące nic do fabuły questy to dla odmiany bolączka wielu nowych produkcji. Oczywiście nie znaczy to, że problem ten nie występował kiedyś. Niestety, postęp technologiczny nie spowodował, iż twórcy gier zrezygnowali z zapełnienia tytułów AAA setkami powtarzalnych fetch questów (czyli zadań polegających na dostarczeniu zleceniodawcy określonej liczby tak samo zdobywanych przedmiotów).
Zostało jeszcze 44% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie