Wprowadzająca w błąd mapa i brak szybkiej podróży. Najbardziej irytujące mechaniki w RPG-ach
Spis treści
Wprowadzająca w błąd mapa i brak szybkiej podróży
- Gry, w których to irytowało: Arx Fatalis, Lionheart
- Gry, w których zrobiono to dobrze: seria The Elder Scrolls, Wiedźmin 3
- Czy uczynienie tego elementu bardziej przyjaznym graczom stało się branżową normą: tak
Choć część graczy woli sama znajdować drogę do celu, zamiast ślepo podążać za wskazaniami questowego kompasu, nikt nie chce być wprowadzany w błąd. A niestety, mapa w kilku starszych produkcjach potrafi wyprowadzić w pole nawet najbardziej czujnych globtroterów.
Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie